Přejít na obsah

Píst 2.0 BKD


tochin1

Doporučené příspěvky

Zdravím chlapy,prosím vás o radu,Škoda Octavia II,2.0-16v 103kw BKD.Můžu ze stejného motoru s označením BKD vzít jeden píst a přehodit do mého motoru?něco malého mi vletělo do sání a až na píst a trochu ho to poškodilo,hlavu jsem nechal srovnat tak bych potřeboval poradit jestli můžu z jiného motoru vzít píst i s ojnicí a přehodit na můj motor?nebo jen píst bez ojnice a ojnici použít z mého?

 

Děkuji za každou radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poškodilo ho to viz. foto,stěny válce jsou bez škrábance,mám v plánu přehodit píst včetně ojnice z druhého BKD,jen pístní kroužky bych použil z původního (poškozeného) pístu a taky ojniční ložisko.

Je to takhle možné?

Díkypost-87957-0-52538400-1438690525_thumb.j

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo hlava je na tom stejně proto jsem ji nechal srovnat. Co mi tam spadlo a odkud by mě taky zajímalo,našel jsem jen v pístu zatlačené kousíčky kalené oceli,zbytek těch kousků je ještě vidět na té fotce.Celé moje story začalo že mi přivezli auto kde se ze dvou vahadel vysunuli ty hydraulické válečky (za jízdy na dálnici) to odemklo zámky na ventilech a ty propadli dolů,takže hlava úplně K.O. a píst zadřený tak se koupil druhý motor z vrakáče,najeto údajně 30tis.,nahodil jsem ho na auto,nastaroval,všechno v pohodě,nechal sem ho zahřát na místě a pak ho jel projet,najel jsem 2km a při akceleraci z místa auto zacukalo a začalo hlasitě cvakat,naštěstí jsem byl už před dílnou,první mě napadl rozvoďák ten byl OK,všechno v ryskách ale při otáčení se v horní úvrati prvního válce zasekl a mohl sem jen nazpátky zase jen do horní úvrati,tak sem shodil hlavu a našel tohle,tak mám podezření že tam borcom na vrakáči něco spadlo páč motor byl bez turba a bez sání.

Takže kdybych píst nechal tak tak by se mě zase obtiskl pěkně do hlavy,proto ho chci vyměnit z toho starého motoru.

Editováno: , autor: tochin1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud nejsou zmáčklý drážky pro kroužky, tak to s tím poškozeným pístem bude jezdit úplně bez problémů. Když už to máš ale takhle rozebraný a máš k dispozici STEJNEJ píst náhradní, tak ho tam dej.

Bylo by dobrý porovnat jejich váhu aby tam nebyly velký rozdíly. Kroužky použít určitě nový, použití jetých je šetření na nepravým místě. Ideální by bylo ještě válec pohladit honovací hlavou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no urcete bych nechal ojnicu  kde  je zabehla pouze vymenit pist

 

Tak do ojnice se dají použít šály z původního motoru který jsou zaběhlý s klikou - pokud jsou OK. Jinak dát nový. Spíš jde zase o váhu - ojnice by měla vážit stejně jako ta původní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak motor už je složen a najeto prvních 100km,motor šlape jak hodinky,žádné vibrace.

Byl použit píst z druhého motoru i s ojnicí,byli jen vyměněny pístní kroužky za nové a ojniční ložisko taky z druhého motoru aby seděli s klikou.

Díky moc za cenné rady kluci,snad už to teď zas pár tísíc km vydrží.

Jen přestávám mít důvěru z těch vahadel,toto byl můj třetí případ kdy se vahadla buď úplně zlomily nebo jinak poškodily,má se to nějak kontrolovat?vždycky se to stalo na motoru s náběhem kolem 300tis.km,co tady máme Passaty 2.0 103kw PD BKP motory,tak tam najeto i přes půl mega a s vahadlama nikdy žádný problém asi škodovka dávala nějaké jiné do těchto motorů i když jsou skoro totožné nebo nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...