Petrkiller Vloženo 15. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2015 Ahoj zajímalo by mě kolik už máte najeto s 1,6 TDI v octávii 2? Pochlubte se kolikrát jste už dokázali objed zeměkouli A jaké problémy vás při tom potkaly? Mám sice fábii s 1,6 TDI ale protože u fábii je to mrtvé vlákno a octávie stejný typ motorů měly mnohem dříve, tak očekávám i více odpovědí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukasenko1p Vloženo 16. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2015 Ja mam už pres 90 tkm a motor slape jak hodinky.zadné problémy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OtaP Vloženo 16. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2015 Najeto 199 500km, auto sice vlastním od 165 000km, ale zatím bez jediného problému, jen klasické servisní intervaly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 17. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2015 Koupil jsem jí před 10 měsíci při 141 500km Teď mám cca 152 500km. Já zatím neměl problém. A co jsem viděl přehled oprav před koupí tak jsem si nevšiml žádné opravy na motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 17. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2015 (editace) Moja bude mat v septembri 4 roky a najazdenych momentalne 135t km. Zatial sa robila vymena veka motora a samozrejme EGR Editováno: 17. Srpen 2015, autor: Kyselinka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukasenko1p Vloženo 17. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2015 Fuu tak ja som rád že egr a iné veci môj motor netrápia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 20. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2015 Tak nemas este ani 100t km...pockaj ked prekrocis 120 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukasenko1p Vloženo 20. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2015 Mi chceš povedať že toto je problém každého motora??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 24. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2015 Skoro... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukasenko1p Vloženo 24. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2015 Tak snáď sa mi to vyhne hm...egr sa pokazí z ničoho nič? A pozeral som na veko a zatiaľ suchucko a žiadna emulzia.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 2. Září 2015 Sdílet Vloženo 2. Září 2015 Já mám sice Golfa 6, kupoval jsem ho před 2 měsící, najeto má už 148 000 km a co jsem koukal do servisní historie, tak zatím žádný problém. Jen pravidelné servisní úkony. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukasenko1p Vloženo 2. Září 2015 Sdílet Vloženo 2. Září 2015 No uvidíme...snáď má nedostanú žiadne chybičky...stačí mi ze ma trafil jeleň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 4. Září 2015 Autor Sdílet Vloženo 4. Září 2015 Teď jsem četl na netu článek od nějakého "odborníka" který trvdí že common-rail vstřiky nevydrží více než 200 000km..je to pravda? :/ Já mám teda 127 250km auto koupeno s 90 837 km a zatím řeším problémy se kterými jsem auto už koupil a bohužel jsem si to pořádně neotestoval .. Takže vyměněn chladič stlačeného vzduchu (intercooler), nyní mě čeká nejspíš homokineťák a snad to bude už konečně vše a zase budu mít dlouho, dlouho, dlouho, dlouho pokoj ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 6. Září 2015 Sdílet Vloženo 6. Září 2015 Peťo zbytočne vyhladávaš sám sebe problémy ...keď ti teraz niekto napíše,že pri 200tkm bude auto k ničomu,tak čo urobíš? ...zajtra sa ho zbavíš? ...jazdi a nerieš 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 6. Září 2015 Autor Sdílet Vloženo 6. Září 2015 Máš bohužel pravdu.. Já vždycky chtěl chloubu škodovky 1,9 TDI jenže na tu jsem nikdy neměl a té jediné jsem věřil že vydrží mnoho, mnoho kilometrů ikdyž to byl hrozně dunivý motor. Té 1,6 jsem sice rychle přišel na chuť ale stále nevím kolik vydrží .. Vždycky jsem se u každého auta strachoval a poskakoval kolem něj aby co nejdýl vydrželo.. Bohužel u předchozí fábie to bylo k ničemu. Ale máš pravdu, musím přestat číst ty závady a problémy. Přeci mě to vše nemůže potkat A jezdit šťastně.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukasenko1p Vloženo 6. Září 2015 Sdílet Vloženo 6. Září 2015 Ja to tiež moc neriešim... Jazdím tak aby ten motor moc netrpel mením olej a filtre pravidelne takže verím že bude stále v pohode.a myslím si že sú to vydarené motory.bál som sa aj dpf ale vidím že už skoro 100tkm sa sám krásne regeneruje a po napichnuti na Vag hodnoty ako nový takže verím že 200tkm sa dožije bez problémov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 6. Září 2015 Autor Sdílet Vloženo 6. Září 2015 Já mám DPF v půlce života a to má 128 000km téměř .. takže myslím si že 200 se dožije ale já plánuju najezdit aspoň 300 000 pokud to půjde s tímto motorem .. kvůli toho jsem koupil naftu takže mě čeká vyprání filtru :/ auto mám teda od 90 000km.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 7. Září 2015 Sdílet Vloženo 7. Září 2015 Zase ta hodnota naplnenia DPF je len informacna. Nemusis ani dosiahnut tych 70g (alebo kolko to je) a filter bude skapaty skor....ale zase moze byt aj prave naopak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xstastnyr Vloženo 10. Září 2015 Sdílet Vloženo 10. Září 2015 (editace) OII 1.6 TDi 77kW 10/2010 Do 65 000 km a 4 let - prasklé brzdové 3. světlo Od 65 - 95 000 km - 5. rok provozu Váha vzduch Čidlo diferenčního tlaku pro DPF Sensor tlaku chladiče Turba Nefunkční stahování oken - pomohlo vyčištění spínačů Popraskané plexi budíků...neřeším a samozřejmě teď po při 5. výročí a při 95 t.km je EGR v háji...good job ŠKODA...oprava v origo servise bude 14 000 kč DPF zanešen 25g (max. je 70g), takže doufám, že do 200 000 vydrží Editováno: 10. Září 2015, autor: xstastnyr@seznam.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ADLERos Vloženo 11. Březen 2016 Sdílet Vloženo 11. Březen 2016 261 000km Někdy v 80 000 měněno čidlo tlaku pro DPF A teď ve 260 jsem dělal komplet spojku s dvouhmotou,jinak EGR zatim šlape Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jadek.Pavel Vloženo 18. Březen 2016 Sdílet Vloženo 18. Březen 2016 To je solidní ale všechno jen dálnice co?:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ADLERos Vloženo 22. Březen 2016 Sdílet Vloženo 22. Březen 2016 Jojo 50 000 ročne po dálnicích Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Terenius Vloženo 23. Březen 2016 Sdílet Vloženo 23. Březen 2016 Já bych si ještě hlídal hladinu chladící kapaliny, ikdyž výrobce udává životnost rozvodů mnohem větší, tak mám zkušenost s tím, že u těchto motorů běžně po 120-130 tkm začne téct chladící kapalina přes vodní pumpu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Malda Vloženo 14. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2016 V 4. září 2015 at 21:16, Petrkiller napsal: Teď jsem četl na netu článek od nějakého "odborníka" který trvdí že common-rail vstřiky nevydrží více než 200 000km..je to pravda? :/ Já mám teda 127 250km auto koupeno s 90 837 km a zatím řeším problémy se kterými jsem auto už koupil a bohužel jsem si to pořádně neotestoval .. Takže vyměněn chladič stlačeného vzduchu (intercooler), nyní mě čeká nejspíš homokineťák a snad to bude už konečně vše a zase budu mít dlouho, dlouho, dlouho, dlouho pokoj ... Uz mas zas neco vic najeto za ten rok, ale prvni 1,6 TDI CR jsem mel v Superbu 2, a vstriky tam vydrzeli skoro 600 000 km, takze bych se toho nebal. Jinak na O2 mam neco malo pres 225 tkm a v 50 tkm se tam resila praskla hlava (na zaruku). Ted zaclo zlobit 3. brzdove svetlo (sviti, ale haze chybu) a jinak nic nez garancky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 15. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2016 (editace) Mám 165 000 čerstve. A teda tankuju stále jen verva diesel ale jeden vstrikovac si stále přidává trochu naftu. Podle tribunu nemam resit ze to dáva málo tak s tim už dlouho jezdím. A při plynule jízdě na tempomat kdy auto jede po rovině od 1500 do 1800 ot. A nepřidává si skoro žádný plyn tak je cítit takové lehounke chvění nebo vibrace nepravidelné. Nevím čim to je ale moc takhle nejezdím takže to ani neresim. Zatím jsem velice spokojen s motorem. Ani homokinetak jsem neměnil. Ale čeká me vymena klimakompresoru na jaře. Ale s tim nemá motor nic společného. A perfektne topí Editováno: 15. Listopad 2016, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.