Publikováno Srpen 15, 201510 r Ahoj zajímalo by mě kolik už máte najeto s 1,6 TDI v octávii 2? Pochlubte se kolikrát jste už dokázali objed zeměkouli A jaké problémy vás při tom potkaly? Mám sice fábii s 1,6 TDI ale protože u fábii je to mrtvé vlákno a octávie stejný typ motorů měly mnohem dříve, tak očekávám i více odpovědí
Srpen 16, 201510 r Najeto 199 500km, auto sice vlastním od 165 000km, ale zatím bez jediného problému, jen klasické servisní intervaly
Srpen 17, 201510 r Koupil jsem jí před 10 měsíci při 141 500km Teď mám cca 152 500km. Já zatím neměl problém. A co jsem viděl přehled oprav před koupí tak jsem si nevšiml žádné opravy na motoru
Srpen 17, 201510 r Moja bude mat v septembri 4 roky a najazdenych momentalne 135t km. Zatial sa robila vymena veka motora a samozrejme EGR Upraveno Srpen 17, 201510 r od Kyselinka
Srpen 24, 201510 r Tak snáď sa mi to vyhne hm...egr sa pokazí z ničoho nič? A pozeral som na veko a zatiaľ suchucko a žiadna emulzia..
Září 2, 201510 r Já mám sice Golfa 6, kupoval jsem ho před 2 měsící, najeto má už 148 000 km a co jsem koukal do servisní historie, tak zatím žádný problém. Jen pravidelné servisní úkony.
Září 4, 201510 r Autor Teď jsem četl na netu článek od nějakého "odborníka" který trvdí že common-rail vstřiky nevydrží více než 200 000km..je to pravda? :/ Já mám teda 127 250km auto koupeno s 90 837 km a zatím řeším problémy se kterými jsem auto už koupil a bohužel jsem si to pořádně neotestoval .. Takže vyměněn chladič stlačeného vzduchu (intercooler), nyní mě čeká nejspíš homokineťák a snad to bude už konečně vše a zase budu mít dlouho, dlouho, dlouho, dlouho pokoj ...
Září 6, 201510 r Peťo zbytočne vyhladávaš sám sebe problémy ...keď ti teraz niekto napíše,že pri 200tkm bude auto k ničomu,tak čo urobíš? ...zajtra sa ho zbavíš? ...jazdi a nerieš
Září 6, 201510 r Autor Máš bohužel pravdu.. Já vždycky chtěl chloubu škodovky 1,9 TDI jenže na tu jsem nikdy neměl a té jediné jsem věřil že vydrží mnoho, mnoho kilometrů ikdyž to byl hrozně dunivý motor. Té 1,6 jsem sice rychle přišel na chuť ale stále nevím kolik vydrží .. Vždycky jsem se u každého auta strachoval a poskakoval kolem něj aby co nejdýl vydrželo.. Bohužel u předchozí fábie to bylo k ničemu. Ale máš pravdu, musím přestat číst ty závady a problémy. Přeci mě to vše nemůže potkat A jezdit šťastně..
Září 6, 201510 r Ja to tiež moc neriešim... Jazdím tak aby ten motor moc netrpel mením olej a filtre pravidelne takže verím že bude stále v pohode.a myslím si že sú to vydarené motory.bál som sa aj dpf ale vidím že už skoro 100tkm sa sám krásne regeneruje a po napichnuti na Vag hodnoty ako nový takže verím že 200tkm sa dožije bez problémov
Září 6, 201510 r Autor Já mám DPF v půlce života a to má 128 000km téměř .. takže myslím si že 200 se dožije ale já plánuju najezdit aspoň 300 000 pokud to půjde s tímto motorem .. kvůli toho jsem koupil naftu takže mě čeká vyprání filtru :/ auto mám teda od 90 000km..
Září 7, 201510 r Zase ta hodnota naplnenia DPF je len informacna. Nemusis ani dosiahnut tych 70g (alebo kolko to je) a filter bude skapaty skor....ale zase moze byt aj prave naopak
Září 10, 201510 r OII 1.6 TDi 77kW 10/2010 Do 65 000 km a 4 let - prasklé brzdové 3. světlo Od 65 - 95 000 km - 5. rok provozu Váha vzduch Čidlo diferenčního tlaku pro DPF Sensor tlaku chladiče Turba Nefunkční stahování oken - pomohlo vyčištění spínačů Popraskané plexi budíků...neřeším a samozřejmě teď po při 5. výročí a při 95 t.km je EGR v háji...good job ŠKODA...oprava v origo servise bude 14 000 kč DPF zanešen 25g (max. je 70g), takže doufám, že do 200 000 vydrží Upraveno Září 10, 201510 r od xstastnyr@seznam.cz
Březen 11, 20169 r 261 000km Někdy v 80 000 měněno čidlo tlaku pro DPF A teď ve 260 jsem dělal komplet spojku s dvouhmotou,jinak EGR zatim šlape
Březen 23, 20169 r Já bych si ještě hlídal hladinu chladící kapaliny, ikdyž výrobce udává životnost rozvodů mnohem větší, tak mám zkušenost s tím, že u těchto motorů běžně po 120-130 tkm začne téct chladící kapalina přes vodní pumpu.
Listopad 14, 20168 r V 4. září 2015 at 21:16, Petrkiller napsal: Teď jsem četl na netu článek od nějakého "odborníka" který trvdí že common-rail vstřiky nevydrží více než 200 000km..je to pravda? :/ Já mám teda 127 250km auto koupeno s 90 837 km a zatím řeším problémy se kterými jsem auto už koupil a bohužel jsem si to pořádně neotestoval .. Takže vyměněn chladič stlačeného vzduchu (intercooler), nyní mě čeká nejspíš homokineťák a snad to bude už konečně vše a zase budu mít dlouho, dlouho, dlouho, dlouho pokoj ... Uz mas zas neco vic najeto za ten rok, ale prvni 1,6 TDI CR jsem mel v Superbu 2, a vstriky tam vydrzeli skoro 600 000 km, takze bych se toho nebal. Jinak na O2 mam neco malo pres 225 tkm a v 50 tkm se tam resila praskla hlava (na zaruku). Ted zaclo zlobit 3. brzdove svetlo (sviti, ale haze chybu) a jinak nic nez garancky.
Listopad 15, 20168 r Autor Mám 165 000 čerstve. A teda tankuju stále jen verva diesel ale jeden vstrikovac si stále přidává trochu naftu. Podle tribunu nemam resit ze to dáva málo tak s tim už dlouho jezdím. A při plynule jízdě na tempomat kdy auto jede po rovině od 1500 do 1800 ot. A nepřidává si skoro žádný plyn tak je cítit takové lehounke chvění nebo vibrace nepravidelné. Nevím čim to je ale moc takhle nejezdím takže to ani neresim. Zatím jsem velice spokojen s motorem. Ani homokinetak jsem neměnil. Ale čeká me vymena klimakompresoru na jaře. Ale s tim nemá motor nic společného. A perfektne topí Upraveno Listopad 15, 20168 r od Petrkiller
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.