Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj zajímalo by mě kolik už máte najeto s 1,6 TDI v octávii 2? Pochlubte se kolikrát jste už dokázali objed zeměkouli :) A jaké problémy vás při tom potkaly?

 

Mám sice fábii s 1,6 TDI ale protože u fábii je to mrtvé vlákno a octávie stejný typ motorů měly mnohem dříve, tak očekávám i více odpovědí :)

Vloženo

Koupil jsem jí před 10 měsíci při 141 500km Teď mám cca 152 500km. Já zatím neměl problém. A co jsem viděl přehled oprav před koupí tak jsem si nevšiml žádné opravy na motoru :) 

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Já mám sice Golfa 6, kupoval jsem ho před 2 měsící, najeto má už 148 000 km a co jsem koukal do servisní historie, tak zatím žádný problém. Jen pravidelné servisní úkony.

Vloženo

Teď jsem četl na netu článek od nějakého "odborníka" který trvdí že common-rail vstřiky nevydrží více než 200 000km..je to pravda? :/ Já mám teda 127 250km auto koupeno s 90 837 km a zatím řeším problémy se kterými jsem auto už koupil a bohužel jsem si to pořádně neotestoval .. Takže vyměněn chladič stlačeného vzduchu (intercooler), nyní mě čeká nejspíš homokineťák a snad to bude už konečně vše a zase budu mít dlouho, dlouho, dlouho, dlouho pokoj ...

Vloženo

Peťo zbytočne vyhladávaš sám sebe problémy ...keď ti teraz niekto napíše,že pri 200tkm bude auto k ničomu,tak čo urobíš? ...zajtra sa ho zbavíš? ...jazdi a nerieš

Vloženo

Máš bohužel pravdu.. Já vždycky chtěl chloubu škodovky 1,9 TDI jenže na tu jsem nikdy neměl a té jediné jsem věřil že vydrží mnoho, mnoho kilometrů ikdyž to byl hrozně dunivý motor. Té 1,6 jsem sice rychle přišel na chuť ale stále nevím kolik vydrží .. Vždycky jsem se u každého auta strachoval a poskakoval kolem něj aby co nejdýl vydrželo.. Bohužel u předchozí fábie to bylo k ničemu. Ale máš pravdu, musím přestat číst ty závady a problémy. Přeci mě to vše nemůže potkat :) A jezdit šťastně..

Vloženo

Ja to tiež moc neriešim... Jazdím tak aby ten motor moc netrpel mením olej a filtre pravidelne takže verím že bude stále v pohode.a myslím si že sú to vydarené motory.bál som sa aj dpf ale vidím že už skoro 100tkm sa sám krásne regeneruje a po napichnuti na Vag hodnoty ako nový takže verím že 200tkm sa dožije bez problémov ;)

Vloženo

Já mám DPF v půlce života a to má 128 000km téměř .. takže myslím si že 200 se dožije ale já plánuju najezdit aspoň 300 000 pokud to půjde s tímto motorem .. kvůli toho jsem koupil naftu :) takže mě čeká vyprání filtru :/ auto mám teda od 90 000km..

Vloženo (editace)

OII 1.6 TDi 77kW 10/2010

Do 65 000 km a 4 let - prasklé brzdové 3. světlo

Od 65 - 95 000 km - 5. rok provozu 

Váha vzduch

Čidlo diferenčního tlaku pro DPF

Sensor tlaku chladiče Turba

Nefunkční stahování oken - pomohlo vyčištění spínačů

Popraskané plexi budíků...neřeším

a samozřejmě teď po při 5. výročí a při 95 t.km je EGR v háji...good job ŠKODA...oprava v origo servise bude 14 000 kč :kol-44:

 

DPF zanešen 25g (max. je 70g), takže doufám, že do 200 000 vydrží

Editováno: , autor: xstastnyr@seznam.cz
  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Já bych si ještě hlídal hladinu chladící kapaliny, ikdyž výrobce udává životnost rozvodů mnohem větší, tak mám zkušenost s tím, že u těchto motorů běžně po 120-130 tkm začne téct chladící kapalina přes vodní pumpu. 

  • o 7 měsíců později...
Vloženo
V 4. září 2015 at 21:16, Petrkiller napsal:

Teď jsem četl na netu článek od nějakého "odborníka" který trvdí že common-rail vstřiky nevydrží více než 200 000km..je to pravda? :/ Já mám teda 127 250km auto koupeno s 90 837 km a zatím řeším problémy se kterými jsem auto už koupil a bohužel jsem si to pořádně neotestoval .. Takže vyměněn chladič stlačeného vzduchu (intercooler), nyní mě čeká nejspíš homokineťák a snad to bude už konečně vše a zase budu mít dlouho, dlouho, dlouho, dlouho pokoj ...

Uz mas zas neco vic najeto za ten rok, ale prvni 1,6 TDI CR jsem mel v Superbu 2, a vstriky tam vydrzeli skoro 600 000 km, takze bych se toho nebal.

Jinak na O2 mam neco malo pres 225 tkm a v 50 tkm se tam resila praskla hlava (na zaruku). Ted zaclo zlobit 3. brzdove svetlo (sviti, ale haze chybu) a jinak nic nez garancky.

 

Vloženo (editace)

Mám 165 000 čerstve. A teda tankuju stále jen verva diesel ale jeden vstrikovac si stále přidává trochu naftu. Podle tribunu nemam resit ze to dáva málo tak s tim už dlouho jezdím.  A při plynule jízdě na tempomat kdy auto jede po rovině od 1500 do 1800 ot. A nepřidává si skoro žádný plyn tak je cítit takové lehounke chvění nebo vibrace nepravidelné. Nevím čim to je ale moc takhle nejezdím takže to ani neresim. Zatím jsem velice spokojen s motorem. Ani homokinetak jsem neměnil. Ale čeká me vymena klimakompresoru na jaře. Ale s tim nemá motor nic společného. A perfektne topí :) 

Editováno: , autor: Petrkiller

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...