Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Help prosím, klidně mobil na nějakého guru, zavolám a necham si poradit, můj mechanik je v koncích. Motor 96000 km má pravidlený servis (kapaliny, rozvody, svíčky, filtry) atd. ale jednou jsem nenastartoval :-( zjištěná závada: zadřené sací ventily (3ze4) a tím pádem ohnuté AL tyče! "NOVÁ" komplet hlava z vrakače, výměna, vše se zdá OK, ujedu cca 100km lehkou nohou. Vypínám a jdu nakupovat. Dojdu a startuju a najednou kovový zvuk a výkon skoro 0. Doplazím se na servis, sundám víko a jedna sací tyč vyskočená z váhadla! A co ted´? Prosím o rady. Potkal se někdo s takovou závadou. Opět to vypadá na zapečené sací ventily. Díky.

  • o 4 měsíce později...
  • o 3 roky později...
Vloženo

Mám ten istí problém, neviem čo to je, ale podozrenie je na špatnom benzíne. Ak už niekto na to prišiel dajte vedieť.

Po rozobratí hlavy, vyčistení ventílov, sacieho potrubia a následnej skúšobnej jazdy cca 5 km, opätovne nalepená v sacom

potrubý neidentifikovateľná horiaca hmota.

  • o 5 let později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...