digisonic Vloženo 24. Srpen 2015 Vloženo 24. Srpen 2015 Help prosím, klidně mobil na nějakého guru, zavolám a necham si poradit, můj mechanik je v koncích. Motor 96000 km má pravidlený servis (kapaliny, rozvody, svíčky, filtry) atd. ale jednou jsem nenastartoval :-( zjištěná závada: zadřené sací ventily (3ze4) a tím pádem ohnuté AL tyče! "NOVÁ" komplet hlava z vrakače, výměna, vše se zdá OK, ujedu cca 100km lehkou nohou. Vypínám a jdu nakupovat. Dojdu a startuju a najednou kovový zvuk a výkon skoro 0. Doplazím se na servis, sundám víko a jedna sací tyč vyskočená z váhadla! A co ted´? Prosím o rady. Potkal se někdo s takovou závadou. Opět to vypadá na zapečené sací ventily. Díky. Citovat
Arambula Vloženo 18. leden 2016 Vloženo 18. leden 2016 Jde ti olej do vršku? Není přicpaný kanálek? Citovat
Zúfalec Vloženo 14. Listopad 2019 Vloženo 14. Listopad 2019 Mám ten istí problém, neviem čo to je, ale podozrenie je na špatnom benzíne. Ak už niekto na to prišiel dajte vedieť. Po rozobratí hlavy, vyčistení ventílov, sacieho potrubia a následnej skúšobnej jazdy cca 5 km, opätovne nalepená v sacom potrubý neidentifikovateľná horiaca hmota. Citovat
Františekh8 Vloženo Středa v 16:25 Vloženo Středa v 16:25 Vypusti stary benzin. Daj tam 100 ku e5 a vyčistí sa to! Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.