Jany123 Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 Chlapci potřebuji akutne poradit, dnes se mi ráno rosvitilo ESP a motor dělal strasne zvuky, vůbec to nejelo, automat desne skubal a nechtěl řadit. A u výfuku strašný smrad . Odešel jenom řídící vstrik, nebo to muže byt i něco jinyho? Já už jsem s toho motoru na prášky. Auto mam 2.5 TDI V6 114Kw rok výroby je 2003. A je to automat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 Ta kontrolka skutečně znamená i rozhozený předvstřik. Jak stojíš pře motorem, sundej dekl rozvodů napravo (z Tvého pohledu) a zkontroluj napnutí řemene na čerpadlu VP44. Už jsem se setkal s povolenou i utrženou napínací kladkou. Hlavně nejezdit, dokud problém neodstraníš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jany123 Vloženo 9. Září 2015 Autor Sdílet Vloženo 9. Září 2015 Ono nedávno sem to mel napichnuty a hlásilo to tu chybu jehly. A občas to tenhle zvuk udělalo mezi 2a 3 kvaltem mezi otáčkami 1500 az 2000 po prerazeni zase ticho. Poslední dobou sem to začal slychat skoro pořád a už sem to začal řesit a ptát se. A dnes ráno asi hotovka ko. Čerpadlo je asi 30 000km po repasu vacky klepou lehce rozvody byly před týdnem v cajku (ale kdo ví jak ted). Ty byly taky dělaný je to tak 30 000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 (editace) Určitě se tam podívej, udělej i kontrolu napnutí (zobáček na napínací kladce) Editováno: 9. Září 2015, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jany123 Vloženo 9. Září 2015 Autor Sdílet Vloženo 9. Září 2015 Tak řemen se zdá v cajku, na ozubený řemen je to napnutý dostatečně.Dnes to pojede k chlapíkovi ,který se udajne snad vyzná ve V6kách, tak uvidíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jany123 Vloženo 15. Září 2015 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2015 Tak to bylo čerpadlo. KO přesuvnik, a to bylo před rokem repasovano, kuli tomu samému problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 15. Září 2015 Sdílet Vloženo 15. Září 2015 Jo tak to by šlo.Asi není repas jako repas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 22. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2015 Ahojte pred nedavnem se me na chvilku rozsvitilo ESP a hned zhaslo v predeslme supovi 1.9 me to halsilo ze je to spatna sinchronizace vacky vuci klice ale u 2.5 po nacteni vagem vyskocila chyba 00550 pocatek svtriku. VP44 mam po repasi (doufam ze je dobre udelano) ridici trysku na 3 valci mam novou z origo skoda servisu a rozvody udelany a nasledne ve skoda servisu prekontrolovany na pripravky. me osobne jeste napada nekde nacata kabelaz ktera obcas ztrati kontakt s 3 vstrikem. zdejsi odbornici a profici muzete poradit kde jeste hledat chybu? po vymazani vagem se chyba neobjevila uz 3 tydny Pro SATASE: kdybys tohle cet muzes porism te vysvetlit presne hodnoty tech ATDC a BTDC vim ze jedna hodnota se nastavuje pomoci rozvodu a druha se urcuje samo ale me spise jde oto kolik tam ma byt a kde vsude si to ve vagu (jakych kanalech ) muzu zkontrolovat mam vag kkl 3.14 jinak psal jsem i na audi klub ale tam zatim zadna odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.