Přejít na obsah

Cuká motor, svití kontrolka EPC, motoru...


TomAK-TSI

Doporučené příspěvky

Zdravím, jako blesk z cistého nebe po zastaveni na křižovatce, když jsem se chtěl znovu rozjet auto zaclo cukat jakoby při brzdeni s ABS a netahne. Rozsvitila se kontrolka EPC a ASR. Po dvou diagnostikach u Auto-Kelly to hlasilo nepali prvni válec. Kabel je ok,vymenil jsem svicky 4x a vstrikovací ventil u prvniho valce.Pár tisíc to stálo. A ono nic, uplně beze změny auto se chová stejně jako před výměnou. Kupoval jsem ho v březnu za 229tis, najeto 85tis km s Cebii certifikatem. Nemusím dodávat jak se na mě ted vsichni s litostí dívají. Asi mi zbývá jen škoda servis a vykrást banku. Koupě ojetiny je loterie a ja ji prohrál... :kol-15: KOnec melodramatu. Dík za všechny rady a zkušenosti.  :kol-45:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kabel kontroloval mechanik jen pohledem, a hmatem při zaplem motoru, jestli neprobiji...

 

 

Kolik stála výměna klapky?

 

 

Jinak jsem se objednal do Škoda servisu tady u nás, nejbližší volný termín příští uterý...

Editováno: , autor: TomAK-TSI
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc o 1.2 TSI nevim, ale nejakou myslenku snad hodit muzu. Jak je tam resene zapalovani? Civka zvlast pro kazdy valec? (Predpokladam, ze uz se to ted ani jinak nedela, ale nevim.) Neni v haji civka? Zkus ji prohodit s jinym valcem, jestli se chyba nepresune na ten jiny valec...

 

EDIT: A jeste by se hodilo, kdybys sem dal konkretni chyby. Otcovi to na 1.6 FSI hazelo tyto chyby a byla to vadna civka...

000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
               P0300 - 001 -  - MIL ON

000772 - Cylinder 4 
               P0304 - 001 - Misfire Detected - MIL ON
Editováno: , autor: LucasCZE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen taková zajímavost, když jsem měnil (zbytečně)  ten vstřikovací ventil, tak se dá sehnat jen ve Škodovce, není druhovýroba. Volám tam a prý 4200kč. Tak jsem použil jeden on-line shop se Škoda díly. Tam psali že je to taky originál, prvovýroba cena 1290kč. Tak jsem ho obědnal, přišel uplně stejný jako ten co vyndal z motoru s logem koncernu. Takže tolik k mým obavám návštěvy origo servisu, ale už mi nic jiného nezbývá.

Tu škrtící klapku nabizí na netu za 3500kč, tak pak dám info kolik chce servis.

 

 

Jinak všem díky za příspěvky, nečekal jsem to  :kol-47:

Editováno: , autor: TomAK-TSI
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Dobrý den,

po natankování a ujetí několika málo km mi začalo auto cukat a po chvilce se rozsvítily kontrolky - motoru + EPC ...Auto jsem zastavil,vyndal klíč ze zapalování a znovu nastartoval.Kontrolky zhasly,ale auto stále cukalo a uvedlo se nejspíše do nouzového provozu - s hláškou nepřekračování 30km/h  .... Na nejbližší čerpací stanici jsem dolil aditiva a dotankoval,přesto nenastala změna v chování vozu a při přidání plynu se opětovně vše opakovalo.

Máte někdo radu či podobnou zkušenost prosím?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zdravím,

 

omlouvám se, jestli už to tu bylo.

 

Zdědila jsem auto (Škoda Octavia II Ambiente 1.2 TSI 77kw - model 2011, vyrobeno v roce 2010). Jsem laik bez ŘP. Takže řídí brácha. Téměř rok bylo auto v garáži. Minulý měsíc jsme ho vyzkoušeli a už jsme s ním doteď projeli asi 200 km. Nyní se rozsvítily kontrolky "Závada řídicí jednotky motoru", "EPC" a "ESP". Auto jakoby škube. Technik nám zatím zkontroloval kabely a vypadají v pořádku. Jsme objednáni na diagnostiku atd. Jde mi spíš o to, jestli to má smysl opravovat. Jinak je auto v perfektním stavu.

 

Co myslíte?

 

Předem děkuji za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • Pawouk umístěno následující téma
  • o 6 měsíců později...
  • o 2 roky později...

Nenápadně sem vsunu i problém s tou moji vránou, 

mam rv. 2011 1,2tsi

200k 

auto škube teď už pravidelně při přidání plynu, když nepoustim plyn vyskočí motor, esp a EPC. Diagnostika hlásí chybné zapalování na 3 válci. Nejdřív se měnil kabel, potom cele trafo problém porad přetrvává a spíše se zhoršuje. Dále když je auto delší dobu na volnobeh vyhodí kontrolku ESP obcas i s motorem diagnostika píše ucpaný vzduch. Filtr který je nové. Neresil někdo nějaký podobný problém ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...