Publikováno Září 9, 201510 r Chlapci potřebuji akutne poradit, dnes se mi ráno rosvitilo ESP a motor dělal strasne zvuky, vůbec to nejelo, automat desne skubal a nechtěl řadit. A u výfuku strašný smrad . Odešel jenom řídící vstrik, nebo to muže byt i něco jinyho? Já už jsem s toho motoru na prášky. Auto mam 2.5 TDI V6 114Kw rok výroby je 2003. A je to automat.
Září 9, 201510 r Ta kontrolka skutečně znamená i rozhozený předvstřik. Jak stojíš pře motorem, sundej dekl rozvodů napravo (z Tvého pohledu) a zkontroluj napnutí řemene na čerpadlu VP44. Už jsem se setkal s povolenou i utrženou napínací kladkou. Hlavně nejezdit, dokud problém neodstraníš
Září 9, 201510 r Autor Ono nedávno sem to mel napichnuty a hlásilo to tu chybu jehly. A občas to tenhle zvuk udělalo mezi 2a 3 kvaltem mezi otáčkami 1500 az 2000 po prerazeni zase ticho. Poslední dobou sem to začal slychat skoro pořád a už sem to začal řesit a ptát se. A dnes ráno asi hotovka ko. Čerpadlo je asi 30 000km po repasu vacky klepou lehce rozvody byly před týdnem v cajku (ale kdo ví jak ted). Ty byly taky dělaný je to tak 30 000km.
Září 9, 201510 r Určitě se tam podívej, udělej i kontrolu napnutí (zobáček na napínací kladce) Upraveno Září 9, 201510 r od SUP1
Září 9, 201510 r Autor Tak řemen se zdá v cajku, na ozubený řemen je to napnutý dostatečně.Dnes to pojede k chlapíkovi ,který se udajne snad vyzná ve V6kách, tak uvidíme
Září 15, 201510 r Autor Tak to bylo čerpadlo. KO přesuvnik, a to bylo před rokem repasovano, kuli tomu samému problému.
Prosinec 22, 20159 r Ahojte pred nedavnem se me na chvilku rozsvitilo ESP a hned zhaslo v predeslme supovi 1.9 me to halsilo ze je to spatna sinchronizace vacky vuci klice ale u 2.5 po nacteni vagem vyskocila chyba 00550 pocatek svtriku. VP44 mam po repasi (doufam ze je dobre udelano) ridici trysku na 3 valci mam novou z origo skoda servisu a rozvody udelany a nasledne ve skoda servisu prekontrolovany na pripravky. me osobne jeste napada nekde nacata kabelaz ktera obcas ztrati kontakt s 3 vstrikem. zdejsi odbornici a profici muzete poradit kde jeste hledat chybu? po vymazani vagem se chyba neobjevila uz 3 tydny Pro SATASE: kdybys tohle cet muzes porism te vysvetlit presne hodnoty tech ATDC a BTDC vim ze jedna hodnota se nastavuje pomoci rozvodu a druha se urcuje samo ale me spise jde oto kolik tam ma byt a kde vsude si to ve vagu (jakych kanalech ) muzu zkontrolovat mam vag kkl 3.14 jinak psal jsem i na audi klub ale tam zatim zadna odpoved
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.