Přejít na obsah

Svítivost Bi-Xenonů


Clint

Doporučené příspěvky

To hle se mi děje taky. Zrovna se mi podařilo jet v noci za deště, tak jsem si s tím trochu hrál. :-)

Světlomet se vytočí takto doleva při meziměstské rychlosti při světlech zapnutých v poloze "auto". Při dálniční rychlosti nebo pokud zapnu přední mlhovky se vrátí zpět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tak, pokud je nastaven rezim AUTO tak leve svetlo sviti vice nalevo a funguje nataceni svetel do zatacek a po prepnuti prepinace uplne doprava se leve svetlo srovna a sviti normalne dopredu a nefunguje nataceni svetlometu a pri cca 90km/h v rezimu AUTO se damo svetlo srovna dopredu( tu rychlost jsem nejak nezkoumal takze +-) . A na zaver rezim AUTO + zapnute jen predni mlhovky - automaticky se leve svetlo srovna dopredu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo tak nejak to mam aj ja. akurat ze to svetlo sa mi nesrovna ani na dialnici pri dazdi. ak to takto ma byt ze to svetlo tak ide dolava tak to je pekna chujovina! a este jedna vec.. takto mi reaguje to lave svetlo aj v meste resp. pri rychlostiach do 50km/h a v kazdom pocasi.. ale to bude asi ten rezim mesto..deje sa to iste aj vam ze to lave svetlo sa v meste tak vytoci? diky

Editováno: , autor: An Drej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trocha moudra z příčurky :kol-97:  aneb RTFM:

 

AFS funguje, pokud je spínač světel v poloze AUTO
Systém AFS pracuje v následujících režimech.
Režim meziměsto - Světelná stopa před vozidlem je podobná potkávacímu světlu.
Režim město - Světelná stopa před vozidlem je upravena tak, aby lépe osvětlila i přilehlé chodníky, křižovatky, přechody pro chodce apod. Režim je aktivní při rychlostech 15-50 km/h.
Režim dálnice - Světelná stopa před vozidlem je upravena tak, aby bylo umožněno řidiči včas reagovat na překážku na silnici nebo na jiné nebezpečí. Režim je aktivní při rychlosti nad 110 km/h.

Režim déšť - Světelná stopa před vozidlem je upravena tak, aby se při dešti snížilo oslnění protijedoucích vozidel. Režim je aktivní při rychlostech 50-90 km/h a zároveň pokud jsou stěrače souvisle spuštěny déle než 2 min. Režim se deaktivuje, pokud jsou stěrače vypnuty déle než 8 min.
Režim do mlhy - Světelná stopa před vozidlem je upravena tak, aby řidič nebyl oslňován odrazem světel od mlhy před vozidlem.Režim je aktivní při rychlostech 15-70 km/h a zároveň pokud je zapnuté zadní mlhové světlo déle než 10 s. Režim se deaktivuje, pokud je zadní mlhové světlo vypnuté déle než 5 s.
Dynamické natáčení světlometů - Světelná stopa před vozidlem je upravována podle úhlu natočení volantu tak,aby byla osvětlena vozovka v prostoru zatáčky. Tato funkce je aktivní při rychlosti
nad 10 km/h a ve všech režimech AFS.

Cestovní režim („Turistické světlo“) - Tento režim umožňuje jízdu v zemích s opačným systémem provozu (levostranný/pravostranný provoz) bez oslňování protijedoucích vozidel.Pokud je aktivován tento režim, jsou výše uvedené režimy a natáčení světlometů deaktivovány.

 

atd

 

Jen bych docela uvítal nějaký obrázek, kam vlastně ta světla mají v různých režimech svítít. Takhle se to složitě dozvídáme porovnáváním v diskuzích. Ale to by zas nebylo o čem psát, že? :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Supeer. Díky.  :kol-47: Jen tam chybí ten déšť a mlha.  

To jsem hledal a nenašel, když jsem potřeboval seřídit světlomety. Byl jsem totiž v autorizáku, protože jsem na normállní silnici (meziměsto) nic neviděl, spíš jsem špehoval zajíce v poli. Na dálnici to bylo o něco lepší, protože se automaticky přizvedly, ale taky jsem spíš viděl, co je v pravém pruhu. Samozřejmě to nechali tak a tvrdili, že je seřízení v pořádku.

Nakonec jsem světla seřídil podle návodu na obyč. xenony proti zdi. S výškou jsem nehýbal. Pouze posunul svícení o pár otáček šroubu doleva.  Teď mi svítěj tak, jako na těch obrázcích. Nikdo na mě nebliká, já vidím o dost lépe. Takže se mi seřízení nejspíš povedlo. :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Kluci stejnej problém,měl jsem minulou O3 a levy bi-xenon to smazil do leva pri rychlosti 30km/h ale i ve 130km/h srovnal se rovne,az kdyz jsem zastavil,tak koukam,jak po cca 3s se svetlo presouva na stred. Ted jsem O3 omladil a bi-xenony stejnej vysledek,dokonce,kdyz najizdim na dalnici,jedu pravou zatacku,tak levej xenon to pere do leva,jak je tomu na tom videu. v servisech tvrdej,ze je to v poradku samozrejme :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Čaute klubáci. Prosím vás, vie niekto poradiť, aké výbojky sú originál v OCTÁVII III MY 2016? Akú majú svietivosť a koľko K? Uvažujem ich vymeniť za silnejšie. Máte s tým už niekto skúsenosti? Nebude s tým nejaký problém s elektrikou? Ďakujem za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...