DušanV Vloženo 24. Květen 2019 Sdílet Vloženo 24. Květen 2019 Nejde o čekání, jde o to, kolik mě všechny tyhle zahřívací a vyhřívací činnosti auta seberou kapacity z akumulátoru a zbude mi na normální jízdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 24. Květen 2019 Sdílet Vloženo 24. Květen 2019 Chapu, to mas cca 400W sklo + sedacky pet minut, no amlo to nebude a jak rikas, v zime to je pruser ... ale to uz ti v letaku nanapisou :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 24. Květen 2019 Sdílet Vloženo 24. Květen 2019 Jo ta dodělávka elektrického vyhřívání předního okna do benzínového Citiga má smysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dovi Vloženo 25. Květen 2019 Sdílet Vloženo 25. Květen 2019 "to mas cca 400W sklo + sedacky pet minut..." Jen technická poznámka: Neviděl bych to tak černě s těmi 400 Watty. Pro srovnání - ve fosilu s palubní 12 V sítí by si to okno muselo brát okolo 30 A, a to už je docela dost. Ostatně těch 400 W už by dělalo velkou část výkonu alternátoru. A u takovéhoto rozmrazování hodně zmrazenýho skla (-20, -30 st. C) bych měl možná i obavy, aby jednoho krásnýho dne neprasklo. Ale přesto, připusťme tedy i těch 400 W, jenže i v tom případě by ta odebraná energie z akumulátoru elektrickýho CITYGO byla jen 0.4 x 5/60 = 0.033 kWh. A to je méně než 1 promile kapacity trakční baterie. Aby to 5minutové rozmrazování okna mělo v praxi nějaký citelný negativní dopad na dojezd vozu, muselo by se během jednoho nabíjecího cyklu rozmrazovat ne dvakrát třikrát, ne 5x, ne 10, ne 20x, ale aspoň 100x. Což by při typickém nájezdu 50 až 200 km (jak u kterého majitele) mezi dobíjením akecu znamenalo, že by vždycky řidič musel ujet pár set metrů, nechat okno zmrznout, pak zase rozmrazit a ujet dalších pár set metrů, zase ho nechat zmrznout a pak zase rozmrazit a tak pořád dokola. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 25. Květen 2019 Sdílet Vloženo 25. Květen 2019 Cece nevim kolik to bere, tenkrat jsem to kvuli altiku ( mam uz ten vetsi z vyroby ) hledal a nikde jsem to nenasel, snad jen nejakou zminku o 500W u e-Golfa, tak predpokladam k veliksoti skla ze to bude cca tak ... posjitky tam jsou 2x30A, tak vic to nebude :) Jedine jeste kouknout pres diag na merene hodnoty, jestli tam enco nebude, ale nejsou tam moc popisky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kutilferda Vloženo 30. Květen 2019 Sdílet Vloženo 30. Květen 2019 (editace) Jen pro info-13Amper na větev, tudíž 26A celkem ?při 14v(bezici motor) Editováno: 30. Květen 2019, autor: kutilferda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 30. Květen 2019 Sdílet Vloženo 30. Květen 2019 Tak to sjem to odhadl celkem dobre ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.