Galvi Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 Neuvažoval nebo nezjišťoval někdo někdy něco o montáži vyhřívaného čelního skla do auta, co by to obnášelo a tak...?? Co jsem se díval, tak se dává pouze do VW e-Up!, ale sklo je přece úplně stejné pro všechny auta od Citigo, přes Mii až po Up!... Takže je to jen o elektrice a jiném okně.. Spínače se pro tento účel dělají, jen budou mít asi problém auta se start stopem, protože tlačítko pro vyhřívané okno je právě v této pozici.. Pár foto, ví někdo něco? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike_k Posted November 5, 2015 Share Posted November 5, 2015 Hmmm a koukam ze i digitalni klimu to ma. Nechapu proc to nenabizi alespon jako priplatkovou vec i v ostatnich vozech. Tech eUp se prece musi prodat naproste minimum a navrhovat a vyrabet ty dily jen kvuli par kusum se prece nemuze vyplatit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joseamigo Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 (edited) Je to hezký, aj ta klima, ale když uvážím, že výhřev okna má odběr proudu jaxviňa a já jezdím jen pár km po městě, tak to vidím na novou baterku každej rok mike_k: ta digi klima bude buď fake nebo zase specialita např. brazilského trhu (viz dřívější obrázky Upu se stahovacími zadními okny apod.); a třeba v irsku se dá koupit montecarlo úplně bez klimy u nás to tak je snad jen v activu Edited November 12, 2015 by Joseamigo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galvi Posted November 13, 2015 Author Share Posted November 13, 2015 Automatická klima neni fejk, ale skutečnost, už jsem v tom autě seděl.. bohužel jediné auto, do kterého se tyto věci dávají je VW e-Up!. Ale o klimu mi ani tak nejde, ale to okno mě láká. S odběrem bych si starosti nedělal, pokaždé budeš mít nastartované, když ho zapneš, alternator si s tím poradí i na volnoběžné otáčky si myslím... Ma to tak spousta aut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wittmann Posted November 13, 2015 Share Posted November 13, 2015 Z ETKY by se dalo zjistit, jaká BCM (nebo co tam je) je v upu požadována pro vyhřívané okno. Nemusel by to být takový problém: vyhřívané sklo uměli už i některé BSG jedničkových fabií, i když oficiálně nikdy takové sklo neexistovalo. Mně osobně by se ovšem spíše líbil ten upgrade na automatickou klimu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ASPIRE Posted November 14, 2015 Share Posted November 14, 2015 No v ETCE jsou nejake druhy BCM ale u zadne neni napsane v dodatecnych informacich zda podporuje vyhrivani skla. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wittmann Posted November 14, 2015 Share Posted November 14, 2015 třeba všechny umí vše Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joseamigo Posted December 11, 2015 Share Posted December 11, 2015 nedivil bych se, když je možné aktivovat u citiga corner light a výrobce o tom mlčí, tak třeba i tohle je "připravené" No, bylo by to pěkné, to okno, ale já se asi spokojím dál jen se škrabkou, případně fólií. (navíc mám start-stop a čudlik na okno bych musel dát někam extra). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Šutrák Posted July 17, 2018 Share Posted July 17, 2018 Zkusim toto tema trochu ozivit, protoze me ceka vymena celniho skla. A rikam si, ze objednam vyhrivane pro e-UP! s tim, ze dozapojeni by se udelalo az ve chvili, kdy by bylo jasne, jak to "dozapojit". Nebo to dat nejak "tupe" k tlacitku vyhrevu zadniho okna a kdyz bude zmacknute, bude hrat predni i zadni? Jsem informatik, ne autoelektrikar, tak me omluvte :-) @korcaka, co Ty na to, az rozchodis kameru? :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chobott Posted July 17, 2018 Share Posted July 17, 2018 Uz jsi nekdy mel auto s vyhrivanym sklem???? Ja jedno mam....a na Citigo si to nedam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Šutrák Posted July 17, 2018 Share Posted July 17, 2018 Ne, jen jsem videl ty dratky a neprislo mi to nijak zasadni. A pac u nas je jinovatka (ci snih) od rijna do dubna (cca 700mnm), tak Ti mam pocit, ze by to bylo fajn. Nebo to opravdu nechci? :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Šutrák Posted July 17, 2018 Share Posted July 17, 2018 mam cng... to nevim, jak moc jde s nezavislym topenim... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chobott Posted July 17, 2018 Share Posted July 17, 2018 O to jednodussi kup si karmu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chobott Posted July 17, 2018 Share Posted July 17, 2018 ok kdyz uz jsem se na to teda podival tak na zacatku vlakna je jakasi BCM dle kodu je to model jako ma Fabia... potom kdyz uz mas Citigo CNG kam das to tlacitko na ovladani kdyz tam mas start stop :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Šutrák Posted July 17, 2018 Share Posted July 17, 2018 Spojil bych to s tlacitkem pro zadni okno. Proste by hraly obe nebo zadne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danikd Posted July 18, 2018 Share Posted July 18, 2018 (edited) Tak by to asi slo, zvetsit draty a brat to od vyhrevu zadniho okna ... nebo si natahnout nove a casove rele, nastavit si ho na trebana minutu ( staci ne? ) a ovldat jakymkoli tlacitkem ( trebas i zadniho okna ). Nebo to udelat origo, 2x rele spianne tlacitkem pres BCM ... ale tam je bohuzel nutne vymenit i BCM, i FL Citigo/Up to neumi ... E-Upky pouzivaji mx BCMky z Pola/T6 - 7E0 ... Kuci ja bych do toho klidne sel, enem se mi nechce jet do Polska 250km a zpet pro sklo ... Kdyz to koupim tady, tak to je cca 7500 sklo, 3500 novej destak ( je samo jiny ) ... plus nejakou jetou BCMku ... draty si udelam ... A to nevim jestli se me chce ... Edit : Tak destak by mohl zustat ten samy, alespon mylsim ... ten co je v UP! ma navic senzor vlhkosti pro CLimatronic ... otazkou jak se bude chovat ten sensor pro normalni sklo na tom vyhrivanem ... Edited July 19, 2018 by danikd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danikd Posted January 3, 2019 Share Posted January 3, 2019 (edited) Tak okno uz je, mrazy na krku, tak pak poreferuji ... Jinak je to sklo s dratky, takze oko si muselo trosku zvykat ... Edited January 3, 2019 by danikd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chobott Posted January 3, 2019 Share Posted January 3, 2019 V 17. 7. 2018 na 16:49, chobott napsal: Uz jsi nekdy mel auto s vyhrivanym sklem???? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danikd Posted January 3, 2019 Share Posted January 3, 2019 :) Po tydnu pohoda, uz to nevnimam ... ted to testnu v mrazech ... za jak dlouho, cca ( jasne ze pokazde je namraza jina ) se ti to na tom druhem auto odmrazi? Jinak laminovany vyhrivany jako u S by bylo asi lepsi, ale predem to proste nijak nezjistil, nikde to nemaji vystavene ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chobott Posted January 3, 2019 Share Posted January 3, 2019 U me na O3 je to cca 2min rozmrazene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danikd Posted January 4, 2019 Share Posted January 4, 2019 Diky, ozkousim, dnes nebylo namrzlo ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutilferda Posted May 17, 2019 Share Posted May 17, 2019 Danikd oslovím tě i tady, tak jak jsi dopadl s tím sklem, na co jsi ho připojil? Nějakým omylem jsem si dal do auta taky s dratkama, přes léto poresim... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danikd Posted May 17, 2019 Share Posted May 17, 2019 NO jak ma byt ... tj. nova BCM s podporou vyhr skla, kabelaz dle elsy ( najdi u e-up ) a tlacitka z e-up ... je to celkem jednoduchy, tlacitko do bcm, bcm pak spina dve rele v serii ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DušanV Posted May 24, 2019 Share Posted May 24, 2019 (edited) Jsem zvědavý na ten dojezd v zimě. Až to ráno v -10 stupních Celsia po celonočním stání nastartuji a hned si zapnu topení, vyhřívání čelního skla a vyhřívání předních sedadel. No a pak pojedu 10 km do práce a 15 minut budu objíždět kolem, než najdu místo na zaparkování. Odpoledne z práce domů a po cestě ještě na nákup, při např. -5 stupních to samé, vyjma hledání parkování. Suma sumárum najedu cca 30 km a budu muset hnedle doma to hodit na nabíječku, abych na druhý den vůbec někam dojel. To je tak auto na léto a né do naší zimy, pokud ovšem nechci mrznout a škrábat okno ručně. Už se těším jak Svět motorů udělá takový nějaký test, jsem přesvědčen, že za podobných podmínek v zimním období to bude furt na nabíječce. Já jsem rád, že k čerpačce jezdím tak 1 x za 14 dní, no ale když budou lidi ochotní takhle každý den nabíjet ........ Když mě omylem dojde někde benzín, tak v nejhorším případě zazvoním v nejbližší chalupě a požádám o trochu benzínu, no a s kanystrem, nebo obyčejnou petkou si trochu zašlapu. V případě elektroauta tak maximálně odtah někde k nabíječce. Kde je ta dnešní svoboda cestování a volnosti ?????? Edited May 24, 2019 by DušanV 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danikd Posted May 24, 2019 Share Posted May 24, 2019 V -10 budes cekat tak 4-5 minut nez sklo zabere :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.