Jump to content

Vyhřívané čelní sklo


Galvi

Recommended Posts

Neuvažoval nebo nezjišťoval někdo někdy něco o montáži vyhřívaného čelního skla do auta, co by to obnášelo a tak...?? Co jsem se díval, tak se dává pouze do VW e-Up!, ale sklo je přece úplně stejné pro všechny auta od Citigo, přes Mii až po Up!... Takže je to jen o elektrice a jiném okně..

 

Spínače se pro tento účel dělají, jen budou mít asi problém auta se start stopem, protože tlačítko pro vyhřívané okno je právě v této pozici..

 

Pár foto, ví někdo něco?

post-35598-0-85684800-1446654352_thumb.j

post-35598-0-08219800-1446654443_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Je to hezký, aj ta klima, ale když uvážím, že výhřev okna má odběr proudu jaxviňa a já jezdím jen pár km po městě, tak to vidím na novou baterku každej rok :(

 

mike_k: ta digi klima bude buď fake nebo zase specialita např. brazilského trhu (viz dřívější obrázky Upu se stahovacími zadními okny apod.); a třeba v irsku se dá koupit montecarlo úplně bez klimy :) u nás to tak je snad jen v activu

Edited by Joseamigo
Link to comment
Share on other sites

Automatická klima neni fejk, ale skutečnost, už jsem v tom autě seděl.. bohužel jediné auto, do kterého se tyto věci dávají je VW e-Up!. Ale o klimu mi ani tak nejde, ale to okno mě láká. S odběrem bych si starosti nedělal, pokaždé budeš mít nastartované, když ho zapneš, alternator si s tím poradí i na volnoběžné otáčky si myslím... Ma to tak spousta aut.

Link to comment
Share on other sites

Z ETKY by se dalo zjistit, jaká BCM (nebo co tam je) je v upu požadována pro vyhřívané okno. Nemusel by to být takový problém: vyhřívané sklo uměli už i některé BSG jedničkových fabií, i když oficiálně nikdy takové sklo neexistovalo.

Mně osobně by se ovšem spíše líbil ten upgrade na automatickou klimu.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

nedivil bych se, když je možné aktivovat u citiga corner light a výrobce o tom mlčí, tak třeba i tohle je "připravené"

No, bylo by to pěkné, to okno, ale já se asi spokojím dál jen se škrabkou, případně fólií. (navíc mám start-stop a čudlik na okno bych musel dát někam extra).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Zkusim toto tema trochu ozivit, protoze me ceka vymena celniho skla. A rikam si, ze objednam vyhrivane pro e-UP! s tim, ze dozapojeni by se udelalo az ve chvili, kdy by bylo jasne, jak to "dozapojit". Nebo to dat nejak "tupe" k tlacitku vyhrevu zadniho okna a kdyz bude zmacknute, bude hrat predni i zadni? Jsem informatik, ne autoelektrikar, tak me omluvte :-)

 

@korcaka, co Ty na to, az rozchodis kameru? :-)

Link to comment
Share on other sites

Tak by to asi slo, zvetsit draty a brat to od vyhrevu zadniho okna ... nebo si natahnout nove a casove rele, nastavit si ho na trebana minutu ( staci ne? ) a ovldat jakymkoli tlacitkem ( trebas i zadniho okna ). 

Nebo to udelat origo, 2x rele spianne tlacitkem pres BCM ... ale tam je bohuzel nutne vymenit i BCM, i FL Citigo/Up to neumi ... E-Upky pouzivaji mx BCMky z Pola/T6 - 7E0 ...

Kuci ja bych do toho klidne sel, enem se mi nechce jet do Polska 250km a zpet pro sklo ... 

Kdyz to koupim tady, tak to je cca 7500 sklo, 3500 novej destak ( je samo jiny ) ... plus nejakou jetou BCMku ... draty si udelam ... A to nevim jestli se me chce ...  

 

Edit : Tak destak by mohl zustat ten samy, alespon mylsim ... ten co je v UP! ma navic senzor vlhkosti pro CLimatronic ... otazkou jak se bude chovat ten sensor pro normalni sklo na tom vyhrivanem ...

Edited by danikd
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

:) Po tydnu pohoda, uz to nevnimam ... ted to testnu v mrazech ... za jak dlouho, cca ( jasne ze pokazde je namraza jina ) se ti to na tom druhem auto odmrazi?

Jinak laminovany vyhrivany jako u S by bylo asi lepsi, ale predem to proste nijak nezjistil, nikde to nemaji vystavene ...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Jsem zvědavý na ten dojezd v zimě. Až to ráno v  -10 stupních Celsia po celonočním stání nastartuji a hned si zapnu topení, vyhřívání čelního skla a vyhřívání předních sedadel. No a pak pojedu 10 km do práce a 15 minut budu objíždět kolem, než najdu místo na zaparkování. Odpoledne z práce domů a po cestě ještě na nákup,  při např. -5 stupních to samé, vyjma hledání parkování. Suma sumárum najedu cca 30 km a budu muset hnedle doma to hodit na nabíječku, abych na druhý den vůbec někam dojel. To je tak auto na léto a né do naší zimy, pokud ovšem nechci mrznout a škrábat okno ručně.  Už se těším jak Svět motorů udělá takový nějaký test, jsem přesvědčen, že za podobných podmínek v zimním období to bude furt na nabíječce. Já jsem rád, že k čerpačce jezdím tak 1 x za 14 dní, no ale když budou lidi ochotní takhle každý den nabíjet ........ Když mě omylem dojde někde benzín, tak v nejhorším případě zazvoním v nejbližší chalupě a požádám o trochu benzínu, no a s kanystrem, nebo obyčejnou petkou si trochu zašlapu. V případě elektroauta tak maximálně odtah někde k nabíječce. Kde je ta dnešní svoboda cestování a volnosti ??????

Edited by DušanV
  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...