TiGeRZ Vloženo 20. Září 2006 Sdílet Vloženo 20. Září 2006 Servus. Chcem si vymenit olej na fabule. Ece som to nerobil. Treba nechat pred vymenou chvilu nastartovany motor, aby ostal stary olej riedky ? Je to takto ? 1. Nechat chvilku nakopnuty motor.. 2. povolit filter(vlozku) nechat stiect 3. Vypustit olej z vany 4. nasadit novy filter 5. naliat olej Ak sa mylim prosim opravit Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makov Vloženo 20. Září 2006 Sdílet Vloženo 20. Září 2006 (editace) Servus. Chcem si vymenit olej na fabule. Ece som to nerobil. Treba nechat pred vymenou chvilu nastartovany motor, aby ostal stary olej riedky ? Je to takto ? 1. Nechat chvilku nakopnuty motor.. 2. povolit filter(vlozku) nechat stiect 3. Vypustit olej z vany 4. nasadit novy filter 5. naliat olej Ak sa mylim prosim opravit sprav to ked bude motor teply (naj. po nejakej ceste) a potom vysrobujes vypustny srob na vani a nechas vytiec cim dlhsie tym lepsie.Pocas vytekania vysrobujes filter das novy naspat nasrobujes a ked si budes uz mysliet ze olej dost dlho vyteka tak nasrobujes srob spat a vymen tesnenie pod nim. A uz Ti ostava naliat len novy olej Editováno: 20. Září 2006, autor: makov Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bastien Vloženo 20. Září 2006 Sdílet Vloženo 20. Září 2006 Jen bych poopravil..... motor teplý, aby olej byl řídký, pak nechat auto chvíli v klidu (15 min. stačí), aby olej stekl odevšud a případný kal si sednul a vytekl. Pokud je autíčko ještě v rámci záruky, třeba i šestileté na prorezavění, pak je ale třeba nechat si v servisní knížce orazítkovat výměnu oleje. I kvůli tomu můžeš přijít o záruku na kastly, byť ta s olejem nemá co dělat. Prostě jen nedržíš záruční podmínky - tedy pravidelná výměna oleje po 15 tis. km. Že sis to udělal sám, ale nikoho nezajímá. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 20. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 20. Září 2006 diky moc hosi Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 20. Září 2006 Sdílet Vloženo 20. Září 2006 Není pravda,o záruku nepřijdeš,může Ti olej vyměnit kdokoli a klidně Ti může dát razítko do servisky.Dle nařízení EU stará pravidla už u nás neplatí.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 20. Září 2006 Sdílet Vloženo 20. Září 2006 A kdyby něco tak výrobce vozů musí průkazně dokázat že ty jsi výměnou oleje udělal něco co způsobilo předčasné proreznutí. Tom Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 21. Září 2006 Sdílet Vloženo 21. Září 2006 Ja bych zaruku na karoserii v tomto pripade prilis neresil, vzhledem k tomu, ze plech musi proreznout skrz na skrz a to smerem zevnitr ven... To se mi nestalo ani u Fava, ten mel po 12 letech jen povrchove puchyrky... (5.dvere vymenil predchozi majitel preventivne). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bastien Vloženo 21. Září 2006 Sdílet Vloženo 21. Září 2006 Není pravda,o záruku nepřijdeš,může Ti olej vyměnit kdokoli a klidně Ti může dát razítko do servisky.Dle nařízení EU stará pravidla už u nás neplatí.... Možná kdyby sis to, co jsem psal přečetl znovu, zjistíš, že reaguješ mimo mísu... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 21. Září 2006 Sdílet Vloženo 21. Září 2006 bastien: Nerekl bych, ze reaguje mimo misu... To co napsal diagnostik sedi (viz. tzv. bloková vyjímka). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 21. Září 2006 Sdílet Vloženo 21. Září 2006 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bastien Vloženo 21. Září 2006 Sdílet Vloženo 21. Září 2006 bastien: Nerekl bych, ze reaguje mimo misu... To co napsal diagnostik sedi (viz. tzv. bloková vyjímka). Já přece píšu jen o potvrzení výměny oleje v servisní knížce a ne, ve kterém servisu či garáži to někdo odborně provede, resp. orazítkuje.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 23. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 23. Září 2006 (editace) Tak dnes som menil olej, sviecky, a cistil skrtiacu klapku s tech.benzinom. Zarazila ma jedna vec...po vypusteny oleja cca 15min + samozrejme vymena filtra som zacal lievat olej Castrol TXT SOFTEC 5W-40 nalial som cca 3,2litra pockal som kym stecie utrel som odmerku- vlozil - vytiahol a mal som pol centimetra nad riskou. Vypustil som ale 1,5dc a stale tak isto. Co by sa stalo, kebyze je oleja viac ? Nemohlo sa stat ze pri vytahovani sa tam zachyti nejaky olej s tej hadicky na odmerku ? Editováno: 23. Září 2006, autor: TiGeRZ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bastien Vloženo 23. Září 2006 Sdílet Vloženo 23. Září 2006 Tak dnes som menil olej, sviecky, a cistil skrtiacu klapku s tech.benzinom. Zarazila ma jedna vec...po vypusteny oleja cca 15min + samozrejme vymena filtra som zacal lievat olej Castrol TXT SOFTEC 5W-40 nalial som cca 3,2litra pockal som kym stecie utrel som odmerku- vlozil - vytiahol a mal som pol centimetra nad riskou. Vypustil som ale 1,5dc a stale tak isto. Co by sa stalo, kebyze je oleja viac ? Nemohlo sa stat ze pri vytahovani sa tam zachyti nejaky olej s tej hadicky na odmerku ? Umazat rysku se nedá, neb v části kde se měří, vytvoří olej souvislý povrch. "Umazání vypadá jinak". Vypustil jsi opravdu ojel z motoru????? Pokud jsi vypustil teplý olej z motoru, nechal ho alespoň 10 min vytéct vyměnil olej filtr a nalil předepsané množství nového leje, tak se nazatěžuj nějakým měřením a upouštěním. Je to nesmysl. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 23. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 23. Září 2006 ano vypustil som vsetko. ALe aj tak ma to sere, aby sa nieco nestalo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bastien Vloženo 23. Září 2006 Sdílet Vloženo 23. Září 2006 ano vypustil som vsetko. ALe aj tak ma to sere, aby sa nieco nestalo Nastane se nic, dokud do toho nezačneš šťourat a víš, žes vypustil všechen olej a zpět nalil předepsané množství nového oleje. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 24. Září 2006 Sdílet Vloženo 24. Září 2006 TiGeRZ: Heled, ty mas 1.2 6V, ne? Tam je pokud se nemylim predepsane mnozstvi cca 2,4 litru! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 24. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 24. Září 2006 (editace) TiGeRZ: Heled, ty mas 1.2 6V, ne? Tam je pokud se nemylim predepsane mnozstvi cca 2,4 litru! V DP som cital ze 3,4l ....kua nezda sa mi to Dnes som pozeral kolko oleja ostalo v kanistry a zo 4L je tam 1L takze som tam dal 3L. Zevraj viac oleja moze poskodit katalyzator Editováno: 24. Září 2006, autor: TiGeRZ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 25. Září 2006 Sdílet Vloženo 25. Září 2006 Prilis oleje skutecne muze poskodit katalyzator... Tady je doporucene mnozstvi oleje pro vymenu: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 25. Září 2006 Sdílet Vloženo 25. Září 2006 Stejnak je to legrační, já jsem svojí 1.4 50kw nechal kapat 20 minut a nalil jsem 3l oleje a pak jsem už dolil jen 0.5l a byl jsem na max... Tom Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 25. Září 2006 Sdílet Vloženo 25. Září 2006 Muzes nechat kapat olej treba hodinu, stejne ti nikdy nevytece vsechen. Zustatkove mnozstvi samozrejme zalezi na motorizaci. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 25. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 25. Září 2006 Prilis oleje skutecne muze poskodit katalyzator...Tady je doporucene mnozstvi oleje pro vymenu: nechapem ja som cital v dielenskej prirucke ze 3,4L....tak teraz som s toho magor Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 25. Září 2006 Sdílet Vloženo 25. Září 2006 (editace) 12V - 3 litry a hladina oleje je tak 1-2mm pod horní rysku, jinak hladina oleje HTP se kontroluje jen při ohřátém motoru! - oleji. Editováno: 25. Září 2006, autor: JaKr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 25. Září 2006 Sdílet Vloženo 25. Září 2006 To by se měla u všech motorů. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 25. Září 2006 Sdílet Vloženo 25. Září 2006 u HTP je to podmínka Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 25. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 25. Září 2006 aj v technickom manualy co sa dava k autu je 3,4L aj s vymenou filtra....aspon ja to mam tak....teraz som bol v skodovke a povedali mi 2,4L.....a kukal na mna jak puk ked som mu povedal ze v technickom manuly mam pre motor 40kW 3,4L No nic idem odpustat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky