PaCZes Vloženo 2. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2015 (editace) Dobrý den, prosím o pomoc s vyřešením problému: Z expanzní nádobky se ztrácí voda, část uniká a vypařuje se kolem hadice k nádobě a kolem víčka. Teplota se vytáhne na cca 100stup. po 10 km. Hadice od chladiče do motoru je vřelá a hadice od termostatu ke chladiči úplně studená (termostat nový) Topení momentálně topí, ale i to někdy vynechá. Pumpa zatím funguje. Motor: 1,6, LPG r.v. 1996 Editováno: 2. Prosinec 2015, autor: PaCZes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2015 pokud vím, tak u 1,6 býval problém s víčkem, je v něm nějaký ventil, tak zkusit s někým vyměnit. A jinak bych vzhledem k LPG prověřil i reduktor, zda neproniká plyn do vodního okruhu (čichnout k expanzní nádobce) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 2. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2015 .... Hadice od chladiče do motoru je vřelá a hadice od termostatu ke chladiči úplně studená (termostat nový) Topení momentálně topí, ale i to někdy vynechá.... Tohle je asi nejdůležitější poznatek - myslím si, že je v prdeli ten "novej" termostat. Nebylo by to poprvé, co novej ND díl je vadnej. Zkus ho úplně vyhodit a projet auto bez termostatu. Pokud to přestane blbnout, kup si novej termostat OD JINÝ FIRMY než ten dosavadní. Při jízdě bez termostatu bude auto hůř topit, protože bude trvale chladit bez omezování termostatem = voda se požene čerpadlem plným proudem do chladiče. Pokud ani vyndání termostatu nepovede k zlepšení chlazení, bude špatná vodní pumpa ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.