Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Já bych dále nespekuloval, nic to stejně nepřináší, jen se téma zaplňuje zbytečnými příspěvky, které stejně jeho zakladateli nijak nepomůžou. Pokud můžeš, tak sem ten dokument dej.

Vloženo

No pro mě je tento problém alespon prozatím vyřešen výměnou oleje a zvolením vyšší viskozity. Pokud by se v brzké době problém vrátil, dám vědět :)

Vloženo

Na internet jsem si tak trochu četl ohledně 10w-60. A doporučuje se při fakt velké zátěži.. Ale jelikož 95% cest jezdím 12km do práce a 12km zpět, tak bych s tím motoru spíš ublížil.

Vloženo

Tak jsem dnes jel s autem natankovat na vzdálenější benzinku.. a je to tu zase ,,tlak oleje,, po sešlápnutí plynu a vyhoupnutí do cca 4000 otáček.. Takže se evidentně sundání vany opravdu nevyhnu.. Jen škoda toho oleje za 1300,-  :kol-26:

Vloženo (editace)

jde o to, ze nejsem zrovna profik na nejaky vetsi zasahy v aute.. myslel jsem si, ze to bude pohoda, protoze podle navodu na normalni oktavku staci jen sundat srouby zespod a vana je dole. jenze tady u toho je to proste reseny nejspis jinak, srouby jsou zapusteny a k nekterym abych se dostal bych musel dalsich par veci demontovat a to si opravdu nelajznu.. holt po novym roce zamestnam nejakyho mechanika, jen si budu muset koupit znovu olej, protoze jinak by mi to ten expert nakrmil opet 5w-30tkou

Editováno: , autor: Amimous
Vloženo

Jak se objevim doma, postnu sem PDFka s novym skolicim materialem tykajici se tohoto...

 

Jak to vypadá s tím materiálem? Myslím, že by to zajímalo dost lidí.

Vloženo

Sundání vany a případné vyčištění sacího koše je u přeplňovaného benzínu určitě smysluplnou prevencí předcházení drahých škod (turbo, nebo i dokonce KO motor), na přechozích 1,8T velmi častá závada + utemovaná mazací trubka turba. Pokud bude plná vana karbonu, tak zrovna kontrola olejového čerpadla.

 

Základem je kvalitní olej, protože vysoký výkon = vysoké teploty = vysoké namáhání oleje. A v tomto souhlasím, že olej 5W30 není pro tento motor ideální volbou.

 

U novějších typů TFSI (a posledních TDI taky) jsou ještě navíc olejová čerpadla s regulovaným průtokem (2 snímače tlaku pod filtrem), takže další kurvítko navíc.

Vloženo

Už jsem domluven s mechanikem na příští týden.. Sundá vanu, pro jistotu oželím pár stovek a objedná rovnou i olejové čidlo, at můžu eliminovat případnou nevyřešenou závadu.. Pak dám vědět jak to dopadlo.. 

Vloženo (editace)

Tak se opět hlásím a tentokrát již v dobré náladě, auto opraveno!  Mechanik sundával vanu a prej větší bordel ve vaně snad ještě neviděl :D. Na dně vany tak 1-1,5cm vrstva karbonu a všeho možného, totálně zaprasenej sací koš, na kterým prej olej měl hustotu vazeliny, takže to nemělo šanci procpat olej.. Vše vyčistil, propláchnul 2x novým olejem a auto si zase konečně jen vrní  :kol-142: ..

Editováno: , autor: Amimous
Vloženo

To bohužel nemám. Ale ukazoval mi to v kyblu. Proste hustý marast, barevne pripominavici karamel. Mel podezreni na vodu v oleji, ale jelikoz se mi voda vubec neztraci, tak to byl zrejme jen nasledek promichani toho marastu.

  • o 1 rok později...
Vloženo

Chtěl bych vám poděkovat za toto téma protože mi ušetřilo spoustu času a peněz."tlak oleje-vypněte motor"-Auto po výměně rozvodového řetězu na vačkách a přitom "něco" popadalo asi do olejové vany a problém na světě-ucpaný nasávací koš do olejového čerpadla masakr (foto nemám)silikon,těsnění.....karbon žádný,ale přesto bordel.Vyčištění bordelu a je po problému.  

  • o 9 měsíců později...
Vloženo (editace)

Zdravím Vás páni. Asi budem mať podobný problém ako riešil Amimous, akurát stým rozdielom že sací kôš v olejovom čerpadle už bol vyčistení. Chvílu to išlo v pohode, ale niektorý deň keď som išiel s autom, z ničoho nič mi vypísalo na palubnom pc "nízky tlak oleje, vypnete motor. návod k obsluhe". Moc som to neriešil vtedy ešte, lebo v poslednej dobe mi blbly čidlá na aute, tak som si povedal že asi čidlo alebo treba olej doliať. Kukol som teda stav oleja  a bol niečo pod maximálnou hranicou. Potom večer keď som sa vracal z roboty, znovu vyskočila hláška nízkeho tlaku ale hneď aj zhasla (čidlo?). Na druhý deň keď som išiel s autom do roboty, asi po prejdených cca 20-ich km  naskočila hláška a zas zmizla. Po ďalších 20 km znovu. Keď som parkoval stiahol som si okno lebo som počul divný zvuk od motora ako keby klepotanie (že by hydroštely?) a divný zvuk medzi 1100 až 1500 otáčok (ako keby fučanie). Je možné že sa mi po vyčistení celého olejové čerpadla znovu ucpe sací kôš ? Mám skúsiť dať repasovať olejové čerpadlo ? Používam olej Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30, môže byť nevhodný ? Viete mi niekto povedať či je normálne že hláška nizkého tlaku sa objaví a zhasne alebo by mala stále blikať ? Ďakujem vopred za rady. 

P.s. Octavia II 2.0 tfsi 147kw

Editováno: , autor: Henrich0415

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...