kaspi.ondra Vloženo 26. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2015 Ted jsme se o tom celou dobu bavili :-D Je to snimac ve vane... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 26. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2015 I podle me je to sci-fi. Nedovedu si predstavit, jak by to ten snimac mohl poznat. Mozna nejak opticky, ale to tam neni... Zkus sem potom hodit nejake ty skolici materialy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kaspi.ondra Vloženo 26. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2015 V tom dokumentu je napsano jak to funguje a i na jakem principu. Vazne to tak je, zadne sci-fi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2015 Já bych dále nespekuloval, nic to stejně nepřináší, jen se téma zaplňuje zbytečnými příspěvky, které stejně jeho zakladateli nijak nepomůžou. Pokud můžeš, tak sem ten dokument dej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Amimous Vloženo 27. Prosinec 2015 Autor Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2015 No pro mě je tento problém alespon prozatím vyřešen výměnou oleje a zvolením vyšší viskozity. Pokud by se v brzké době problém vrátil, dám vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 27. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2015 Pokud ti mohu doporucit tak pro tento motor je nejvhodnejsi olej z oznacenim 10w-60 zkus a uvidis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Amimous Vloženo 27. Prosinec 2015 Autor Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2015 Na internet jsem si tak trochu četl ohledně 10w-60. A doporučuje se při fakt velké zátěži.. Ale jelikož 95% cest jezdím 12km do práce a 12km zpět, tak bych s tím motoru spíš ublížil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kaspi.ondra Vloženo 27. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2015 To mas recht, to by bylo az moc velky sousto pro motor s takovym najezdem. U nas se dokonce preslo pro LongLive oleje na 0W-30 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Amimous Vloženo 30. Prosinec 2015 Autor Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2015 Tak jsem dnes jel s autem natankovat na vzdálenější benzinku.. a je to tu zase ,,tlak oleje,, po sešlápnutí plynu a vyhoupnutí do cca 4000 otáček.. Takže se evidentně sundání vany opravdu nevyhnu.. Jen škoda toho oleje za 1300,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 31. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2015 Kaspi.ondra co to meles za nesmysli mam na rs 280tis najeto a od zacatku jezdim na 10w-60 a nemam sebemensi problem a to jezdim dost po meste cca 4km do prace ! LONG OLEJE jsou na nic .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 31. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2015 Amimous co jsi cekal mel jsi to udelat hned zbytecne vyhozene penize....zas tak hrozna prace to neni takhke tomu motoru davas zabrat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Amimous Vloženo 31. Prosinec 2015 Autor Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2015 (editace) jde o to, ze nejsem zrovna profik na nejaky vetsi zasahy v aute.. myslel jsem si, ze to bude pohoda, protoze podle navodu na normalni oktavku staci jen sundat srouby zespod a vana je dole. jenze tady u toho je to proste reseny nejspis jinak, srouby jsou zapusteny a k nekterym abych se dostal bych musel dalsich par veci demontovat a to si opravdu nelajznu.. holt po novym roce zamestnam nejakyho mechanika, jen si budu muset koupit znovu olej, protoze jinak by mi to ten expert nakrmil opet 5w-30tkou Editováno: 31. Prosinec 2015, autor: Amimous Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 3. leden 2016 Sdílet Vloženo 3. leden 2016 Njn 5w-30 olej pro tento motor neni nejvhosnejsi i kdyz vyrobce pise neco jineho jenze vyrobce pocita s zivotnosti max.5let a nebo 150tis km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. leden 2016 Sdílet Vloženo 6. leden 2016 Jak se objevim doma, postnu sem PDFka s novym skolicim materialem tykajici se tohoto... Jak to vypadá s tím materiálem? Myslím, že by to zajímalo dost lidí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andre Vloženo 6. leden 2016 Sdílet Vloženo 6. leden 2016 Sundání vany a případné vyčištění sacího koše je u přeplňovaného benzínu určitě smysluplnou prevencí předcházení drahých škod (turbo, nebo i dokonce KO motor), na přechozích 1,8T velmi častá závada + utemovaná mazací trubka turba. Pokud bude plná vana karbonu, tak zrovna kontrola olejového čerpadla. Základem je kvalitní olej, protože vysoký výkon = vysoké teploty = vysoké namáhání oleje. A v tomto souhlasím, že olej 5W30 není pro tento motor ideální volbou. U novějších typů TFSI (a posledních TDI taky) jsou ještě navíc olejová čerpadla s regulovaným průtokem (2 snímače tlaku pod filtrem), takže další kurvítko navíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Amimous Vloženo 8. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2016 Už jsem domluven s mechanikem na příští týden.. Sundá vanu, pro jistotu oželím pár stovek a objedná rovnou i olejové čidlo, at můžu eliminovat případnou nevyřešenou závadu.. Pak dám vědět jak to dopadlo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Amimous Vloženo 16. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 16. leden 2016 (editace) Tak se opět hlásím a tentokrát již v dobré náladě, auto opraveno! Mechanik sundával vanu a prej větší bordel ve vaně snad ještě neviděl . Na dně vany tak 1-1,5cm vrstva karbonu a všeho možného, totálně zaprasenej sací koš, na kterým prej olej měl hustotu vazeliny, takže to nemělo šanci procpat olej.. Vše vyčistil, propláchnul 2x novým olejem a auto si zase konečně jen vrní .. Editováno: 16. leden 2016, autor: Amimous 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. leden 2016 Sdílet Vloženo 16. leden 2016 Fotečky nemáme? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Amimous Vloženo 16. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 16. leden 2016 To bohužel nemám. Ale ukazoval mi to v kyblu. Proste hustý marast, barevne pripominavici karamel. Mel podezreni na vodu v oleji, ale jelikoz se mi voda vubec neztraci, tak to byl zrejme jen nasledek promichani toho marastu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 16. leden 2016 Sdílet Vloženo 16. leden 2016 Tyvl. A co jsem ti celou dobu rikal je to normalni preci ....priste si nech poradit usetris si spoustu casu a penez! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. leden 2016 Sdílet Vloženo 16. leden 2016 Tak hlavně, že se to vyřešilo. Já jen čekám, kdy nám kaspi.ondra konečně poskytne materiál o "čidle kvality oleje"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 16. leden 2016 Sdílet Vloženo 16. leden 2016 Taky cekam a cekam. A stale nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 Take me to zajímá :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zbynek333 Vloženo 27. Duben 2017 Sdílet Vloženo 27. Duben 2017 Chtěl bych vám poděkovat za toto téma protože mi ušetřilo spoustu času a peněz."tlak oleje-vypněte motor"-Auto po výměně rozvodového řetězu na vačkách a přitom "něco" popadalo asi do olejové vany a problém na světě-ucpaný nasávací koš do olejového čerpadla masakr (foto nemám)silikon,těsnění.....karbon žádný,ale přesto bordel.Vyčištění bordelu a je po problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Henrich0415 Vloženo 6. Únor 2018 Sdílet Vloženo 6. Únor 2018 (editace) Zdravím Vás páni. Asi budem mať podobný problém ako riešil Amimous, akurát stým rozdielom že sací kôš v olejovom čerpadle už bol vyčistení. Chvílu to išlo v pohode, ale niektorý deň keď som išiel s autom, z ničoho nič mi vypísalo na palubnom pc "nízky tlak oleje, vypnete motor. návod k obsluhe". Moc som to neriešil vtedy ešte, lebo v poslednej dobe mi blbly čidlá na aute, tak som si povedal že asi čidlo alebo treba olej doliať. Kukol som teda stav oleja a bol niečo pod maximálnou hranicou. Potom večer keď som sa vracal z roboty, znovu vyskočila hláška nízkeho tlaku ale hneď aj zhasla (čidlo?). Na druhý deň keď som išiel s autom do roboty, asi po prejdených cca 20-ich km naskočila hláška a zas zmizla. Po ďalších 20 km znovu. Keď som parkoval stiahol som si okno lebo som počul divný zvuk od motora ako keby klepotanie (že by hydroštely?) a divný zvuk medzi 1100 až 1500 otáčok (ako keby fučanie). Je možné že sa mi po vyčistení celého olejové čerpadla znovu ucpe sací kôš ? Mám skúsiť dať repasovať olejové čerpadlo ? Používam olej Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30, môže byť nevhodný ? Viete mi niekto povedať či je normálne že hláška nizkého tlaku sa objaví a zhasne alebo by mala stále blikať ? Ďakujem vopred za rady. P.s. Octavia II 2.0 tfsi 147kw Editováno: 6. Únor 2018, autor: Henrich0415 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.