Přejít na obsah

Klepnání při rozjezdu


Matrix

Doporučené příspěvky

Když se chci rozjet na jedničku a dám třea 1.300 ot./min a pouštím razantnějí spojku, nemslím prudce, ale že ji nenechám tak dlouho prokluzovat, tak se ozve na chvilku takové děsné zaklepání zpředu od motoru, nekolikrát rychkle za sebou a přestane. Když už se pak jede na další rychlosti a pouští se spojka prudce, nebo pomalu, tak už to nikdy neudělá. Neudělá to ani, když se rozjíždím jen na spojku bez plynu, anebo když se rozjedu na velmi nízké otáčky 1.000-1.100 problém bude asi v razanci pouštění té spojky, ale myslím že to klepání by to hlavně dělat nemělo. Může být závada ve spojce ? Anebo nějakej špatnej silentblok motoru ??? Nemá někdo zkušenost s touhle závadou ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tebou popisovaný problém mi připomíná ten můj, který jsem tak před měsícem řešil. Mám 1,9Tdi, 66 kw,r.v. 2004 a problém byl nakonec odhalen v dvouhmotnostním setrvačníku a servis uznal i záruku. Ale nebylo to vůbec jednoduché je přesvědčit !!!! Takže žádné vůle na ramenech, stabilizátorech, apod. ( to jsem si také nejprve myslel, protože to by byla ta lacinější část opravy ). Ale jak jsem řekl pokud závadu nenajdeš na nápravě, hledej ji ve spojce, konkrétně - setrvák.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rezatej asi ani tolik nevadí, ale právě ty pružiny, které bývají po razantnějším používání spojky anebo při běžném ,,km" opotřebení tzv. ,,volné". Ale lépe Ti to vysvětlí každý servisní technik ve Škodě. Je fakt, že ten novej setrvák, jak mi sdělili v servisu vychází na nějakých 40 tis. ? No, nevím zdá se mi to teda pěkná pecka. Tak ať pořídíš levněj a na vrakáč si raději vezmi někoho, kdo tomu rozumí, ať nevyhodíš peníze za šrot. Čus V.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mel jsem taky podobny problem, tdi r.v. 5/99, neco podobneho jak ty rikas, vytocit na 1500 ot, pustis spojku a treba dobrzdovat krizovatku, klepani od motoru, uz se to tu i na dieselpower tohle resilo nekdy pred rokem a i v mym pripade to byl setrvak .. sehnal jsem zanovni na dpower foru asi za 1500,- a od ty doby pohoda a klid -_- .. nepises co mas za motor, jestli mas 66 kw a budes chtit schanet jetej (kvuli cene noveho), tak je snad lepsi to nejdriv rozhodit a podivat se jakej tam presne mas, protoze kdyz ja jsem se po tom pidil, tak mi bylo receno, ze byly octy, kde na 66kw byl 228mm a na 81kw byl 225mm, asi to tam davali jak se jim zrovna chtelo :) takze to jit shanet jen tak je sazka do loterie ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rezatej asi ani tolik nevadí, ale právě ty pružiny, které bývají po razantnějším používání spojky anebo při běžném ,,km" opotřebení tzv. ,,volné". Ale lépe Ti to vysvětlí každý servisní technik ve Škodě. Je fakt, že ten novej setrvák, jak mi sdělili v servisu vychází na nějakých 40 tis. ? No, nevím zdá se mi to teda pěkná pecka. Tak ať pořídíš levněj a na vrakáč si raději vezmi někoho, kdo tomu rozumí, ať nevyhodíš peníze za šrot. Čus V.

Spojka s vadnym dvouhmotnostnim setrvakem jde u naftaku nahradit i klasickym spojkovym setem ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...