Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Když se chci rozjet na jedničku a dám třea 1.300 ot./min a pouštím razantnějí spojku, nemslím prudce, ale že ji nenechám tak dlouho prokluzovat, tak se ozve na chvilku takové děsné zaklepání zpředu od motoru, nekolikrát rychkle za sebou a přestane. Když už se pak jede na další rychlosti a pouští se spojka prudce, nebo pomalu, tak už to nikdy neudělá. Neudělá to ani, když se rozjíždím jen na spojku bez plynu, anebo když se rozjedu na velmi nízké otáčky 1.000-1.100 problém bude asi v razanci pouštění té spojky, ale myslím že to klepání by to hlavně dělat nemělo. Může být závada ve spojce ? Anebo nějakej špatnej silentblok motoru ??? Nemá někdo zkušenost s touhle závadou ?

mne to robí to isté, keď sa pohnem počuť z prednej časti klaknutie, vymenil som malé stabilizátory, mechanik mi však povedal, že treba vymeniť aj gumy na hlavnej stabilizačnej tyči, že to je pôvodcom závady

  • Autor

No zkusím to vyměnit a uvidím.

Tebou popisovaný problém mi připomíná ten můj, který jsem tak před měsícem řešil. Mám 1,9Tdi, 66 kw,r.v. 2004 a problém byl nakonec odhalen v dvouhmotnostním setrvačníku a servis uznal i záruku. Ale nebylo to vůbec jednoduché je přesvědčit !!!! Takže žádné vůle na ramenech, stabilizátorech, apod. ( to jsem si také nejprve myslel, protože to by byla ta lacinější část opravy ). Ale jak jsem řekl pokud závadu nenajdeš na nápravě, hledej ji ve spojce, konkrétně - setrvák.

  • Autor

Tak to jsi mě moc nepotěšil, auto mám z neměcka, záruka fuč a řešit setrvačník za takovou hromadu peněz... to to je teda radost kol119

  • Autor

Tak sem dneska koukal na vrakáči a dvouhmotý setrvačník by mě přišel na 800,- není to nějak málo ??? Byl ale takovej trošku rezatej.

Rezatej asi ani tolik nevadí, ale právě ty pružiny, které bývají po razantnějším používání spojky anebo při běžném ,,km" opotřebení tzv. ,,volné". Ale lépe Ti to vysvětlí každý servisní technik ve Škodě. Je fakt, že ten novej setrvák, jak mi sdělili v servisu vychází na nějakých 40 tis. ? No, nevím zdá se mi to teda pěkná pecka. Tak ať pořídíš levněj a na vrakáč si raději vezmi někoho, kdo tomu rozumí, ať nevyhodíš peníze za šrot. Čus V.

mel jsem taky podobny problem, tdi r.v. 5/99, neco podobneho jak ty rikas, vytocit na 1500 ot, pustis spojku a treba dobrzdovat krizovatku, klepani od motoru, uz se to tu i na dieselpower tohle resilo nekdy pred rokem a i v mym pripade to byl setrvak .. sehnal jsem zanovni na dpower foru asi za 1500,- a od ty doby pohoda a klid -_- .. nepises co mas za motor, jestli mas 66 kw a budes chtit schanet jetej (kvuli cene noveho), tak je snad lepsi to nejdriv rozhodit a podivat se jakej tam presne mas, protoze kdyz ja jsem se po tom pidil, tak mi bylo receno, ze byly octy, kde na 66kw byl 228mm a na 81kw byl 225mm, asi to tam davali jak se jim zrovna chtelo :) takze to jit shanet jen tak je sazka do loterie ..

  • Autor

P.S. - kdo nemá napsáno v podpise výkon motoru ??? :horse:

promin, prehlidl jsem

  • Autor

Tak to ty ceny setrvačníku docela jdou, já se bál že to poleze na tisícovky... Tak to to nechám vyřešit.

Rezatej asi ani tolik nevadí, ale právě ty pružiny, které bývají po razantnějším používání spojky anebo při běžném ,,km" opotřebení tzv. ,,volné". Ale lépe Ti to vysvětlí každý servisní technik ve Škodě. Je fakt, že ten novej setrvák, jak mi sdělili v servisu vychází na nějakých 40 tis. ? No, nevím zdá se mi to teda pěkná pecka. Tak ať pořídíš levněj a na vrakáč si raději vezmi někoho, kdo tomu rozumí, ať nevyhodíš peníze za šrot. Čus V.

Spojka s vadnym dvouhmotnostnim setrvakem jde u naftaku nahradit i klasickym spojkovym setem ;)

  • Autor

To se jako u spojky rozlišuje jestli je pro dvou anebo normální setrvák ??? Já myslel že spojce je to jedno.

Ja to resil taky. Po chipu sem ujel asi 30t a spojka se setrvakem odesla. Vibrovalo to celkem dost a motor byl hlucny. Klepani ale ne. Koupil sem zanovni i se spojkou a loziskem z 81kW za 5t. ve Velkem Mezirici na vrakaci.

  • Autor

Jen mít takové štěstí a sehnat dobrý kosek. A při mé smůle jak se znám... :(

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.