Publikováno Leden 11, 20169 r Dobrý den všem. Zachytil jsem nějaké informace o změnách na STK, kdy se před samotným fyzickým měřením emisí načítají i tzv. Readiness kódy (RC). Tak jsem se jen tak ze cviku podíval na mé RC na Fábii I, 44kW, 1.4 MPI, AZF, r.v. 2001. Měl jsem 1 u lambdasond, odvětrávacího systému a u katalyzátoru. Tak jsem hledal a hledal, až jsem dohledal v DP postup načtení RC. Postupoval jsem tedy takto: 1. Smazal jsem chybové kódy v ŘJ motoru, čímž jsem všechny RC dostal do 1 2. Zvolil jsem skupinu 04, tj. Základní nastavení 3. Zvolil jsme skupinu 034 (lambda před katem) a stiskl brzdu. Motor zvýšil otáčky na 1400 a test R1-S1 dopadl OK 4. Bod 3 jsem zopakoval pro skupiny 043 (lambda za katem), 046 (katelyzátor) a 070 (akt. uhlí - tady se nemačká brzda) Všechny testy dopadly dobře, tedy OK. Jenže stejně jsem měl v RC u lambdasond 1. Provedl jsem tedy vše ještě jednou. A změna - u druhé L-sondy jsem měl neOK - chyba 17584. Tak jsem celé kolo zopakoval a zase vše OK - jenže u Lambdasond mám v RC pořád 1. Netušíte někdo, proč tomu tak je? Proč mám v RC 1 u Lambdasond, když test obou sond proběhl v pořádku? Jediným (malým) vysvětlením by mohla být malá netěsnost napojení výfuků za drouhou lambdasondou. Zkusím to nějak provizorně zatěsnit a udělat znovu testy. Díky za případně reakce. Petr Filipi
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.