Přejít na obsah

Readiness kódy


Petr Filipi

Doporučené příspěvky

Dobrý den všem.

 

Zachytil jsem nějaké informace o změnách na STK, kdy se před samotným fyzickým měřením emisí načítají i tzv. Readiness kódy (RC).

Tak jsem se jen tak ze cviku podíval na mé RC na Fábii I, 44kW, 1.4 MPI, AZF, r.v. 2001. Měl jsem 1 u lambdasond, odvětrávacího systému a u katalyzátoru.

 

Tak jsem hledal a hledal, až jsem dohledal v DP postup načtení RC.

Postupoval jsem tedy takto:

1. Smazal jsem chybové kódy v ŘJ motoru, čímž jsem všechny RC dostal do 1

2. Zvolil jsem skupinu 04, tj. Základní nastavení

3. Zvolil jsme skupinu 034 (lambda před katem) a stiskl brzdu. Motor zvýšil otáčky na 1400 a test R1-S1 dopadl OK

4. Bod 3 jsem zopakoval pro skupiny 043 (lambda za katem), 046 (katelyzátor) a 070 (akt. uhlí - tady se nemačká brzda)

 

Všechny testy dopadly dobře, tedy OK. Jenže stejně jsem měl v RC u lambdasond 1.

Provedl jsem tedy vše ještě jednou. A změna - u druhé L-sondy jsem měl neOK - chyba 17584.

Tak jsem celé kolo zopakoval a zase vše OK - jenže u Lambdasond mám v RC pořád 1.

 

Netušíte někdo, proč tomu tak je? Proč mám v RC 1 u Lambdasond, když test obou sond proběhl v pořádku?

Jediným (malým) vysvětlením by mohla být malá netěsnost napojení výfuků za drouhou lambdasondou. Zkusím to nějak provizorně zatěsnit a udělat znovu testy.

 

Díky za případně reakce.

 

Petr Filipi

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...