Icik Vloženo 12. Únor 2016 Sdílet Vloženo 12. Únor 2016 Ahoj všem, koupil jsem O2 s motorem AZV 2.0 TDi PD bez DPF a má takovýto problém. Pokud je studená, tak akceleruje velice dobře a žádné cukání v tahu nepociťuju. Ale pokud se zahřeje a dám plný plyn, tak začne od 2500ot neskutečně škubat a nejde do výkonu - sotva doleze na 3500ot. Když přidávám plyn postupně tak neškube. Dělal jsem livedata a VAG neukázal žádnou chybu v motoru. Kanál 13 ukazuje na střikách jen minimální odchylky -0.56/-0.31/0.54/0.35 mg. Odpojená váha vzduchu na to neměla žádný vliv a odpojení podtlaku na EGR také ne. Jediné co mi je divné je, že na turbu natlačí opakovaně i 2.6 Bar, což může být i víc, jen to neumí čidlo na váze vzduchu změřit. Přitom očekávaná hodnota je 2.25 Bar. Do nouzáku to ale nepadá - jen škube jako prase. Turbo je po repase, nepíská a tlačí už od 1500ot. Čipování nebylo prováděno. Myslíte, že je zatuhlá regulace turba nebo špatně nastavené táhlo na turbu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mr.malic Vloženo 2. Červen 2016 Sdílet Vloženo 2. Červen 2016 Ahoj mam uplne ten samej problem kdyz na to prijdes dej prosim te vedet dik. + mam problem ze mi auto od spoda netahne az kol 3tis zabere Odesláno z mého GT-I9505 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.