Přejít na obsah

Icik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

473 zobrazení profilu

Oznámení Icik

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Mně to začalo také vypisovat tuto chybu. Do teď žádný problém. Problikne to jednou za 2 dny. A k tomu se objevila poprvé hláška o špatném dveřním snímači. Ale ta taky jen problikla a od té doby klid. Co to jako má být? Povolený konektor nebo přechodové odpory?
  2. Ta mřížka je podle Němců na rovnoměrné využití/zanášení vzduchového filtru. Pokud tam nebude, bude vidět "bodové" zanesení filtru špínou ze vzduchu. Žádný oddělovač vody. Ten už je vpředu na vstupu sání.
  3. Ahoj všem, koupil jsem O2 s motorem AZV 2.0 TDi PD bez DPF a má takovýto problém. Pokud je studená, tak akceleruje velice dobře a žádné cukání v tahu nepociťuju. Ale pokud se zahřeje a dám plný plyn, tak začne od 2500ot neskutečně škubat a nejde do výkonu - sotva doleze na 3500ot. Když přidávám plyn postupně tak neškube. Dělal jsem livedata a VAG neukázal žádnou chybu v motoru. Kanál 13 ukazuje na střikách jen minimální odchylky -0.56/-0.31/0.54/0.35 mg. Odpojená váha vzduchu na to neměla žádný vliv a odpojení podtlaku na EGR také ne. Jediné co mi je divné je, že na turbu natlačí opakovaně i 2.6 Bar, což může být i víc, jen to neumí čidlo na váze vzduchu změřit. Přitom očekávaná hodnota je 2.25 Bar. Do nouzáku to ale nepadá - jen škube jako prase. Turbo je po repase, nepíská a tlačí už od 1500ot. Čipování nebylo prováděno. Myslíte, že je zatuhlá regulace turba nebo špatně nastavené táhlo na turbu?
×
×
  • Vytvořit nový...