Publikováno Únor 14, 20169 r To bude drahý https://www.facebook.com/SkodaCycling/photos/a.939464306134391.1073741860.474291262651700/939464346134387/?type=3&theater
Únor 15, 20169 r Autor V ČR to nebude taková palba. Němci měli v létě Edition verzi a taky začínala na 400tis.
Únor 16, 20169 r Na Octe Scout uprava nikomu nevadi, tak proc by nemohla byt i pro Fabku? Oboji nedava smysl a je to jen o vzhledu. I kdyz Octa Scout je aspon 4x4, to u Fabie a Rapida nehrozi.
Únor 16, 20169 r Právě proto, že O3 je 4*4. Přijde mi, že je vidět, že se snaží splnit sen i těm, co na tu O3 Scout nemají a tak tam nacpou plasty a lidi se pyšní rádoby 4*4. Možná pokud zvednou světlou výšku třeba o 3-4 cm, tak by to možná trochu smyslu dávalo, ale možná to dostane 1 cm a bude z toho obrovské haló :-)
Únor 16, 20169 r Jo, to souhlasim... u F3 i SB je to ciste jen o pozlatku pro nekoho, kdo se chce odlisit. MC je taky jen pozlatko a jak se tu po nem nekteri muzou utlouct Mne osobne se ale tahle uprava libi vic, nez MC, kdyz uz bych si mel vybrat...
Únor 16, 20169 r Na oko to vypadá pěkně, o tom žádná, ale jen mi připadá, že si teď každý na něco hraje a přitom vše jde tak nějak do háje.
Únor 16, 20169 r Právě proto, že O3 je 4*4. Přijde mi, že je vidět, že se snaží splnit sen i těm, co na tu O3 Scout nemají a tak tam nacpou plasty a lidi se pyšní rádoby 4*4. Možná pokud zvednou světlou výšku třeba o 3-4 cm, tak by to možná trochu smyslu dávalo, ale možná to dostane 1 cm a bude z toho obrovské haló :-) OIII SCOUT je ale úplně jiná, než OIII 4x4. Například má vyšší profilové číslo pneumatik, tudíž má větší obvod kol => větší světlá výška. FIII Scoutline je naproti tomu nesmysl.
Únor 16, 20169 r Ja mluvím jen o O3 Scout a ne o O3 4*4. Scout má vyšší pneu a nemá pitomé nízkoprofily
Únor 16, 20169 r Autor Prodávat se to bude. Pár set kusů za celovýrobu F3 v ČR potkáme. U 110 koní bude cena přes 400, to bych šel do Vitary nebo Yetiho2. Necháme se překvapit.
Únor 16, 20169 r Když jsem šel z práce, tak jsem ten zázrak viděl, sice to mělo F RZ, ale v té základní modré barvě, na plecháčích a musím uznat, že to stříbrné lízatko vypadalo jak největší tuzing. Určitě záleží na barvě toho auta, ale tahle modrá to totálně zabila, navíc jsem musel jit až k autu, abych se přesvědčil, jestli to má ty plasty na blatnících. No, jsem zvědavej, až to uvidím v jiné barvě. Každopádně vyšší to určitě nebude, mělo to nějaké 15tky a byl to docela břichoplaz, ale přeci jen je to zajížděcí auto. Ale tahle barva na tom vypadala ošklivě. Jan R.: Nová Vitara je ale docela zoufalost, na autosalonu jsem si ji detailně prohlédl a oproti předchozí generaci to působí jak socka a už to nemá ani uzávěrku atd, navíc dost se auto i zmenšilo a plasty působí neskutečně lacině. Upraveno Únor 16, 20169 r od Losky83
Únor 16, 20169 r Autor Na Octavii III Scout ten zadní plast vypadá také, jako když ho tam někdo dobastlil doma, je to moc velké. Myslíš mojí modrou nebo Race, Denim ? Jj, taky jsem na Vitaru koukal. Ano plasty tvrdé, dozadu se mi hůře nastupovalo. O uzávěrku nejde, auta jsou na horší cesty. Třeba druhou chatu, co máme na Vysočině v lese - jede se tam po polňačce, kde jsou vyjeté koleje od traktorů. S jedničkovou Oktávkou se škrtá a dost - samovýroba 5mm plechu pod motor. S F2, která měla vzadu pod miskami z. tlumičů 12 cm jsem tam vždy projel bez škrtání, tohle teď vyzkouším v létě. I kdyby byl podvozek jen o 2 cm výše a v základu dekl pod motor ( to čidlo pod vanou fakt na ...) pro noho lidí má tato verze smysl. Já nechtěl čekat půl roku, než by šla do výroby a kryt si dám ten z Rapida.. O pohon 4x4 u tohoto typu auta vůbec nejde ( Captur se prodává sám) a nikdo by ho ani neplatil, jde jen o ty chaty, kempy kdesi ...
Únor 16, 20169 r Autor Snad cena nebude takový úlet, jako u toho hjondé http://www.autorevue.cz/hyundai-i20-active-zna-ceskou-cenu-minimalne-zaplatite-369-990-kc
Únor 16, 20169 r Světlá výška u vozů Fabia/Rapid scoutline je stejná jako u standartního modelu. Pokud je potřeba jí zvýšit je nutno do výroby objednat paket pro špatné cesty,ten zahrnuje mimo jiné i ochranný kryt motoru. Pozor o jeden palec snižuje možnost objednání/montáže kol. Upraveno Únor 16, 20169 r od macc33
Únor 16, 20169 r Jan R.: Myslel jsem tu modrou, co máš ty. Prostě na normální fábii to je v pohodě, ale tady to zamaskovalo ty černé prahy i ty plasty na blatnících. Dost mě to zklamalo. Zezadu jsem se na to už ani podívat nešel, protože je mi jasný, že tam bude ještě horší stříbrné zvěrstvo jak vepředu:) Protože to co je na Scoutu O3 je taky děs. Vypadá to jak nějaká čínská replika:)
Únor 17, 20169 r Ve stříbrné to bude lepší, toho bych se nebál. Obecně tyhle Scout/Allroad verze potřebují světlé laky nebo naopak plné lakování.
Březen 2, 20169 r Autor Reálnější fotka http://www.autorevue.cz/zeneva-2016-zive-skoda-fabia-scoutline-a-superb-sportline
Březen 8, 20169 r Tak dneska jsem F3C ScoutLine potkal na silnici, jela stejným smerem, a mohl jsem si ji prohlédnout že všech stran... Modrá pacific se stříbrnými doplňky. Musím říct, nic moc, docela mě zklamala. Na fotkách vypadá lépe.
Březen 8, 20169 r Autor Škoda, že se jí nepodařilo vyfotit, reálné fotky z provozu jsou lepší než ty promoční.
Březen 8, 20169 r Říkal jsem, že Pacific s těma doplnkama vypadá nic moc. Takové tuzerské, zvláště to stříbrné lízátko. Já ji vidím každý den a tahle barevná kombinace je průser
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.