Publikováno Březen 11, 20169 r Ahojte. Kupil som SII 2012 CFFB 190T km 103 DSG no mam maly problem.na P na volnovehu pridam plyn a pustim ho tak ked otacky motora padaju tak tesne pred tym ako sa dostanu na volnobezne motor trochu zahrkoce.Nejako podobne ako ked zahrkoce trochu zotrvak ked zhasinam octaviu I 96kw. Neviem co by to mohlo byt/naznacovat? Inak auto ide max kudne, prevodovka ani neviem ze radi.A este jedna vec. Zacina mi "šumiet" nejake lozisko ci kladka pri rozvodoch. Auto ma 193tis. otazka. mam rozvody menit hnet alebo pockat do tych 210tis ked sa maju nenit?D
Březen 11, 20169 r Mám stejný motor a někdy mi to při volnoběhu několikrát klapne, někdy nic. Mechanik mi ale řekl,že si mám připravit peníze na setrvák .U DSG se prý rychleji opotřebovává,něž u mechanických ...
Březen 12, 20169 r Autor Tal je to zotrvak. ale rozpraval som sa s technikom v skode a ze pri dsg je to normalne. Pokial auto nema citelne vybracie v N-ku je to v pohode. Ze zotrvak sa viac opotrebovava lebo dsg radi pod otacky a tak dostava zotrvacnik na hubu viac ako pri manuale. Vraj je setrnejsie ked radi clovek manualne rychlosti a drzi auto vo vyssich otackach. OK. Ale to by mi bol automat na nic a mohol som kupit manual
Březen 23, 20169 r viděl bych to na setrvák. dělalo mi to to samé. po výměně klid. měnil jsem v cca 180 tis. Upraveno Březen 23, 20169 r od keymaker
Květen 21, 20196 r Síce prešiel nejaký čas, ale chcel by som sa opýtať ako je to pri výmene zotrváku. Čo všetko je potrebné vymeniť a koľko to stojí. Známi mi vravel, že je potrebné vymeniť aj spojky, lamelu a prítlačný tanier (myslel celu sadu). Aké máte skúsenosti. (2.0 TDI, 103kW, CFFB, 220 000 km). Ďakujem.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.