Jump to content

Klepot pri klesani otacok SII 103 CR DSG


boriso11

Recommended Posts

Ahojte. Kupil som SII 2012 CFFB 190T km 103 DSG no mam maly problem.
na P na volnovehu pridam plyn a pustim ho tak ked otacky motora padaju tak tesne pred tym ako sa dostanu na volnobezne motor trochu zahrkoce.
Nejako podobne ako ked zahrkoce trochu zotrvak ked zhasinam octaviu I 96kw. Neviem co by to mohlo byt/naznacovat? Inak auto ide max kudne, prevodovka ani neviem ze radi.
A este jedna vec. Zacina mi "šumiet" nejake lozisko ci kladka pri rozvodoch. Auto ma 193tis. otazka. mam rozvody menit hnet alebo pockat do tych 210tis ked sa maju nenit?

D

Link to comment
Share on other sites

Tal je to zotrvak. ale rozpraval som sa s technikom v skode a ze pri dsg je to normalne. Pokial auto nema citelne vybracie v N-ku je to v pohode. Ze zotrvak sa viac opotrebovava lebo dsg radi pod otacky a tak dostava zotrvacnik na hubu viac ako pri manuale. Vraj je setrnejsie ked radi clovek manualne rychlosti a drzi auto vo vyssich otackach. OK. Ale to by mi bol automat na nic a mohol som kupit manual :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 years later...

Síce prešiel nejaký čas, ale chcel by som sa opýtať ako je to pri výmene zotrváku. Čo všetko je potrebné vymeniť a koľko to stojí. Známi mi vravel, že je potrebné vymeniť aj spojky, lamelu a prítlačný tanier (myslel celu sadu). Aké máte skúsenosti. (2.0 TDI, 103kW, CFFB, 220 000 km). Ďakujem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...