Přejít na obsah

Klepot pri klesani otacok SII 103 CR DSG


boriso11

Doporučené příspěvky

Ahojte. Kupil som SII 2012 CFFB 190T km 103 DSG no mam maly problem.
na P na volnovehu pridam plyn a pustim ho tak ked otacky motora padaju tak tesne pred tym ako sa dostanu na volnobezne motor trochu zahrkoce.
Nejako podobne ako ked zahrkoce trochu zotrvak ked zhasinam octaviu I 96kw. Neviem co by to mohlo byt/naznacovat? Inak auto ide max kudne, prevodovka ani neviem ze radi.
A este jedna vec. Zacina mi "šumiet" nejake lozisko ci kladka pri rozvodoch. Auto ma 193tis. otazka. mam rozvody menit hnet alebo pockat do tych 210tis ked sa maju nenit?

D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tal je to zotrvak. ale rozpraval som sa s technikom v skode a ze pri dsg je to normalne. Pokial auto nema citelne vybracie v N-ku je to v pohode. Ze zotrvak sa viac opotrebovava lebo dsg radi pod otacky a tak dostava zotrvacnik na hubu viac ako pri manuale. Vraj je setrnejsie ked radi clovek manualne rychlosti a drzi auto vo vyssich otackach. OK. Ale to by mi bol automat na nic a mohol som kupit manual :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 roky později...

Síce prešiel nejaký čas, ale chcel by som sa opýtať ako je to pri výmene zotrváku. Čo všetko je potrebné vymeniť a koľko to stojí. Známi mi vravel, že je potrebné vymeniť aj spojky, lamelu a prítlačný tanier (myslel celu sadu). Aké máte skúsenosti. (2.0 TDI, 103kW, CFFB, 220 000 km). Ďakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor