Přejít na obsah

Zesilující se kovový hluk za jízdy


milos_s

Doporučené příspěvky

Začínám si všímat kovového hluku při jízdě u doposud dokonale tichého auta - 1.8 TSI CDAA s DSG 7°.

Hluk souvisí jen s rychlostí auta, projevuje se i při N, takže motor to není, nemění se v zatáčkách, takže ložiska v kolech také ne...

Moc hlasité to není, je slyšet jen na dobré silnici asi od 70 km/h, ale raději bych to řešil včas.

Takže něco mezi DSG a koly - setkali jste se s podobným problémem s DSG, nebo může jít o diferenciál??

 

Zatím dva značkové autoservisy bez názoru...

 

Moc dík za tipy, Miloš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahoj,
bohužel to z nahrávky není moc slyšet, lidské ucho to přímo v autě vnímá líp...

Video je zde:


Video z mobilu má asi kvalitnější zvuk:

Zkusil jsem nahrát samotný zvuk mobilem.

Ten jsem upravil v editoru (zvýrazil výšky), ale o moc lepší to není.

 

Mezitím jsem kontaktoval pana Sixtu, potvrdil mi obě možnosti a když jsem v našem servisu požádal o doporučené kontroly, příp. demontáž DSG, dali mi tip na jiného specialistu přes převodovky.

Asi ne tak známého, ale prý přinejmenším stejně dobrého, školí ve Škodovce: pan Zábrodský z Liberce.

Za panem Sixtou bych musel do Boleslavi, přesněji Kosmonos, pana Zábrodského mám blíž a nemusím převodovku vyndávat z auta, udělá vše sám.

Příští týden mu auto předám a pak dám vědět.

Editováno: , autor: milos_s
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Také musím dát vědět výsledek:

 

Auto už mám pár dnů doma a jezdí zase jako nové.

To bylo koleček :-)
Motor si ševelí, že ho skoro není slyšet (až na obvyklý pěkný zvuk na plný plyn kolem 5000 ot/min. :-)
a nové ložisko v převodovce je naprosto tiché.

 

Hluk způsobovalo "kuželíkové ložisko hřídele zpátečky".
Je vidět, že by ještě vydrželo, ale nechtěl jsem si zbytečně zahrávat.
Převodovka to být musela, když je i diferenciál umístěn v ní...

 

K tomu mám v DSG novou řadící vidlici, vyměněný olej, těsnící kroužky + další ložiska.
A v motoru vyčištěné sací ventiily od karbonu.

 

Oprava pořádná, ale snad zase bude auto sekat dobrotu :-)

 

post-26406-0-14373100-1465921763_thumb.j

post-26406-0-48413400-1465922467_thumb.j

Editováno: , autor: milos_s
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protože vím, jak může vypadat kvapná práce, na opravu jsem nespěchal a raději jsem několik týdnů jezdil v bývalé, 19 let staré Octavii.

Aspoň si teď vážím té novější :-)

Díky tomu nebyla cena tak vysoká (počkal jsem na dodání samotných ložisek místo celé sady, ...), včetně demontáže stála 1/5 ceny samotné nové převodovky DSG.

Editováno: , autor: milos_s
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...