Přejít na obsah

1.9 TDI BJB nelze nastartovat


alkac

Doporučené příspěvky

Čau klucí, mám problem bez jakéhokoliv problemu sem postavil auto na parkoviště po tom co jsem ho umyl, auto stojí čumákem do kopce, po třech dnech jsem přišel a nenastartoval, respektive motor točí normálně ale ani neslíbí, vůbec nic... psalo to dvě chyby:     18104 tahle chyba je tam běžně (myslím že kroužek pod volantem)

                17055 myslím že to je žhavení prvního válce (po smazání a dalším startování už zpátky nenaskočila)

 

vůbec nevím co se mohlo stát, nafty je čtvrtka nádrže...

 

prosím o radu co s tím..... :-(

dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NASTARTOVÁÁÁÁÁNo!!!!Takže tři dny sem zkoušel všecko možný... klapka v sání + celý potrubí a filtr... pak kontrola rozvodů, potom kontrola palivovýho filtru + kontola tandemový pumpy... všecko v cajku..

v měřených hodnotách kontrola snímače otáček motoru (při startování cca 250 ot/min) množství paliva při vstřiku, všecko v pořádku...

až dneska sedim v autě a zkoušim ve VAGu všecko možný, až sem se dostal na polohu plynovýho pedálu a nevim proč ale zkusil jsem zastartovat s plnym plynem (jak u trabanta :-) ) a najednou hop a auto naskočilo... a od tý doby už nastartovalo zas pokaždý.....  nevim sice co  s tim bylo což mě teda pěkně kaká ale doufám, že už to nezažiju....

Díky Fastetovi za radu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdar chlapy,

tak jsem se pídil dál a zjistil jsem, že s největší pravděpodobností mi odchází tandemová pumpa, která asi propouští naftu přes vakuovou pumpu do oleje.... Tím se to celý asi zavzdušnilo (jak jsem stál čumákem dokopce)  a jak jsem dal při startu plnej plyn zřejmě se víc otevřely vstřiky a vzduch vyšel (si myslim já) jestli je to vůbec možný....

Každopádně musim teť sledovat hladinu oleje, zdá se mi, že stoupá... :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdar chlapy,

tak jsem se pídil dál a zjistil jsem, že s největší pravděpodobností mi odchází tandemová pumpa, která asi propouští naftu přes vakuovou pumpu do oleje.... Tím se to celý asi zavzdušnilo (jak jsem stál čumákem dokopce)  a jak jsem dal při startu plnej plyn zřejmě se víc otevřely vstřiky a vzduch vyšel (si myslim já) jestli je to vůbec možný....

Každopádně musim teť sledovat hladinu oleje, zdá se mi, že stoupá... :-(

no ak sa ti nestraca voda tak to je dost mozne 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...