alkac Vloženo 5. Duben 2016 Sdílet Vloženo 5. Duben 2016 Čau klucí, mám problem bez jakéhokoliv problemu sem postavil auto na parkoviště po tom co jsem ho umyl, auto stojí čumákem do kopce, po třech dnech jsem přišel a nenastartoval, respektive motor točí normálně ale ani neslíbí, vůbec nic... psalo to dvě chyby: 18104 tahle chyba je tam běžně (myslím že kroužek pod volantem) 17055 myslím že to je žhavení prvního válce (po smazání a dalším startování už zpátky nenaskočila) vůbec nevím co se mohlo stát, nafty je čtvrtka nádrže... prosím o radu co s tím..... :-( dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fastet Vloženo 5. Duben 2016 Sdílet Vloženo 5. Duben 2016 skus skontrolovat klapku na EGRku v zadu mas klapku na zhasinanie motora ci neostala zasekunuta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alkac Vloženo 6. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2016 Tak klapku sem zkoušel a nic, je čistá jak dětská prdelka skoro... ale pořád nic.... :-( nějakej jinej nápad?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alkac Vloženo 7. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 7. Duben 2016 NASTARTOVÁÁÁÁÁNo!!!!Takže tři dny sem zkoušel všecko možný... klapka v sání + celý potrubí a filtr... pak kontrola rozvodů, potom kontrola palivovýho filtru + kontola tandemový pumpy... všecko v cajku.. v měřených hodnotách kontrola snímače otáček motoru (při startování cca 250 ot/min) množství paliva při vstřiku, všecko v pořádku... až dneska sedim v autě a zkoušim ve VAGu všecko možný, až sem se dostal na polohu plynovýho pedálu a nevim proč ale zkusil jsem zastartovat s plnym plynem (jak u trabanta :-) ) a najednou hop a auto naskočilo... a od tý doby už nastartovalo zas pokaždý..... nevim sice co s tim bylo což mě teda pěkně kaká ale doufám, že už to nezažiju.... Díky Fastetovi za radu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 8. Duben 2016 Sdílet Vloženo 8. Duben 2016 Zajimave reseni. Mam presne tento motor, tak to snad nikdy nebudu potrebovat. Dik, ze jsi to sem napsal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fastet Vloženo 9. Duben 2016 Sdílet Vloženo 9. Duben 2016 Neni zac ja dakujem ze si napisal co si zistil lebo mam pocit ze vela ludi na fore cita pise chce sa radit ale uz spatnu vazbu neda a toto je chyba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alkac Vloženo 18. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 18. Duben 2016 Zdar chlapy, tak jsem se pídil dál a zjistil jsem, že s největší pravděpodobností mi odchází tandemová pumpa, která asi propouští naftu přes vakuovou pumpu do oleje.... Tím se to celý asi zavzdušnilo (jak jsem stál čumákem dokopce) a jak jsem dal při startu plnej plyn zřejmě se víc otevřely vstřiky a vzduch vyšel (si myslim já) jestli je to vůbec možný.... Každopádně musim teť sledovat hladinu oleje, zdá se mi, že stoupá... :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fastet Vloženo 4. Květen 2016 Sdílet Vloženo 4. Květen 2016 Zdar chlapy, tak jsem se pídil dál a zjistil jsem, že s největší pravděpodobností mi odchází tandemová pumpa, která asi propouští naftu přes vakuovou pumpu do oleje.... Tím se to celý asi zavzdušnilo (jak jsem stál čumákem dokopce) a jak jsem dal při startu plnej plyn zřejmě se víc otevřely vstřiky a vzduch vyšel (si myslim já) jestli je to vůbec možný.... Každopádně musim teť sledovat hladinu oleje, zdá se mi, že stoupá... :-( no ak sa ti nestraca voda tak to je dost mozne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.