Přejít na obsah

Opět více chyb najednou - blikajici zhaveni


5p333d4

Doporučené příspěvky

Zdravim Vas, jednoduse: 2,0 PD 103kw BKD, r.v. 2005, 300 000km.

Je to asi 3 mesice zpatky, co mi po napichnuti v servusu vyskakovalo pokud si pamatuju,

2 chyby ke skrtici klapce, 2 chyby na vahu vzduchu, na otacky nejspise klikove hridele motoru, snimace tlaku v turbu, v pedalu.... Dal jsem to tedy AUTOTRONIKUM do servisu, konecny vysledek je vymenena ridici jednotka motoru a nejspise vymenene kabely ke skrtici klapce.

 

Auto jelo asi mesic, po kterem jsem zacal pozorovat nepravidelny chod motoru, projevujuici se škubaním, a postupem casu se to rychl horsilo az se motor dusil, a vyvrcholilo to opetovnym rozsvicenim blikajici kontrolky zhaveni, ktera po zhasnuti motoru uz nesvitila, a auto pokud se nepridusi ze skoro chcipne, tak se nerozsviti, ale auto poskubava a to nahodile.

Nemam v ruce podrobny vypis chyb, ale hlasi to opet bez par veci to same:

 

18 000 - snimac plniciho tlaku, souvislost mezi plnicim a atmosferickym

16 497 - obvod teploty nasavaneho vzduchu (vysoky signal)

16 610 - pedal akcelerace (plynovy) vseobecny nesoulad

18 041 - pedal akcelerace (plynovy) poloha 2.(nizky vstupni signal)

 

dale chybu na pridavne topeni nefunkcni, to ale stoji majland, takze neresim, pry nema vliv a je tam uz odpradavna zapsany ve vypisu zavad, a take jsem menil nyni blatnik, a nejspise sem zavadil nekde o cidlo, tak to nove hlasi i airbag, ale to si nemyslim nema souvislost. 

 

PREDTIM byly znaky stejne, a auto mi dokonce chciplo za jizdy a pres otacky samozrejme nastartovalo, doslo to tak daleko ze mi auto treba jelo, a najednou mi nesel (nereagoval) vubec plynovy pedal, a skoncilo to brzy tim ze jsem auto nenastartoval, ani netocilo --- nato jsem vymenil palivovy filtr, auto jelo nejakou dobu ale porad stejne priznaky az doslo na tu vymenu ridici jednotky za 12000,-...

ted je problem stejny v mnoha ohledech hlavne to "prichcipavani, skubani" a stejne chyby, i kdyz je jich mene, ale naskoci najednou.. opravit ridici jednotka motoru nesla, probehla vymena..

CO SI O TOM MYSLITE?  

Editováno: , autor: 5p333d4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Dobry den chci se zeptat jestli mi neporadite. Octavka mi normalne nastartuje a pak mi zacne problikavat zhaveni s ridici jednotkou a ztraci vykon a nereaguje na plyn . dela mi to jen kdyz je venku horko . kdyz je pod mrakem jezdi normalne. Uz mi na tom vymenily novy egr ventyl,trubku k turbu,klapku sani ,cidlo brzdoveho pedalu a elekrikar mi menil plusovy kabel ze mel skrat na kostru. po tydnu kdyz zacalo byt teplo auto znovu dela to same . muzete mi nekdo poradit . dekuji :kol-28:

Editováno: , autor: Beru
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...