Publikováno Květen 1, 20169 r Zdravím hledal jsem a bohužel nenašel, případně mě někdo opravte. Od minulý zimy jsem si všiml, že škvrčí přístroje, jakoby od rychloměru. Nechal jsem to tak a od jara byl zase klid. Čekal jsem jestli se to opět objeví tuto "zimu" a zaznamenal jsem to jenom jednou a lehce. Bohužel se to opět objevilo tak dva týdny zpátky a připadá mi, že to je výraznější, než bývávalo. Myslel jsem si že to mohlo bejt teplotou, ale včera večer bylo relativně teplo, možná ještě vlhkost? Napadly mě kabely (hnijící, válející se ve vodě-ale nekoukal jsem na ně ještě upřímně), které jsou tady mnohokrát řešeny, ale mě všechno funguje, přístrojovka neproblikává, kontrolka žádná nesvítí. Neměl by někdo nějakej nápad, než to nevydržim a nezajedu s tím do servisu? Je to, teď už docela výrazné škvčení popřípadě mravenčení, nevím jak ten zvuk lépe popsat, a děje se to hlavně když člověk nějakým způsobem šlape na plyn, má zařazenou rychlost a auto se pohybuje. Díky moc za každý návrh co s tím
Květen 9, 20169 r Oddělej levej kryt přístrojovky, ten co je po zavření LP dveří jima zakrytej - pod ním jsou pojistky a relátka. To škvrčení bude nejspíš odtamtud = nějaký relátko nemá dobrej dotek a jeho kotvička nejspíš vibruje = bzučí ...
Květen 14, 20169 r Autor Jo na to zkusim kouknout jestli něco objevim, díky. Každopádně ani kabely nevypadaj zrovna jako nový...
Květen 14, 20169 r ... Každopádně ani kabely nevypadaj zrovna jako nový... Máš fábuli první generace - její výroba skončila na podzim 2006. Jak můžou i jen vypadat jako nový, když jsou v provozu už minimálně 9,5 roků?
Květen 15, 20169 r Autor Jasně že nebudou vypadat jako nový, máme ji od roku 2004, takže to byla tková nadsázka....bylo to myšleno tak, že ty kabely nevypadaj nijak dobře na první pohled.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.