Přejít na obsah

Zvlněné koutouče ještě jednou


babik

Doporučené příspěvky

pročítal jsem forum ohledně problému s kotouči. Odpověď jsem našel jen částečně. Je to konstrukční vada blabla

Popis problému:

oct 66Kw

1. Výměna brzd (desky - Bosch, kotouče - Bosch) - po pár stech kilometrech zvlněné, proběhla bezproblémová reklamace..., v opravdu seriozním servisu mi řekli, že se to u octavií stává a objednali nové

2. Výměna kotoučů (opět Bosch) - opět, po pár stech kilometrech zvlněné. V servisu jsem domluvil další reklamaci, jsou ochoní to vyreklamovat (musí to napsat na jiné auto), s tím, že jsem požádal o jinou značku, buď Brembo, nebo ATE, ale:

dle jejich informací, vznikl-li tento problém opakovaně, je potřeba vyměnit náboje (jedna strana pres 2 tis. Kč.)

Další reklamace by byla obtížná, což se jim nedivím.

Máte prosím někdo zkušenosti s podobným řešením? Nerad bych zahučel dalších pět litrů a oni by pak řekli "jo, to je hold oktávka, ty to dělaj, voe", jedině, že bys vyměnil já nevim co....

...nechápu, jak mohou být poškozeny? opotřebeny? náboje kol..to se to jinak neprojevuje?

mám to risknout a vyměnit jen kotouče jiné značky?

díky za reakce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pročítal jsem forum ohledně problému s kotouči. Odpověď jsem našel jen částečně. Je to konstrukční vada blabla

Popis problému:

oct 66Kw

1. Výměna brzd (desky - Bosch, kotouče - Bosch) - po pár stech kilometrech zvlněné, proběhla bezproblémová reklamace..., v opravdu seriozním servisu mi řekli, že se to u octavií stává a objednali nové

2. Výměna kotoučů (opět Bosch) - opět, po pár stech kilometrech zvlněné. V servisu jsem domluvil další reklamaci, jsou ochoní to vyreklamovat (musí to napsat na jiné auto), s tím, že jsem požádal o jinou značku, buď Brembo, nebo ATE, ale:

dle jejich informací, vznikl-li tento problém opakovaně, je potřeba vyměnit náboje (jedna strana pres 2 tis. Kč.)

Další reklamace by byla obtížná, což se jim nedivím.

Máte prosím někdo zkušenosti s podobným řešením? Nerad bych zahučel dalších pět litrů a oni by pak řekli "jo, to je hold oktávka, ty to dělaj, voe", jedině, že bys vyměnil já nevim co....

...nechápu, jak mohou být poškozeny? opotřebeny? náboje kol..to se to jinak neprojevuje?

mám to risknout a vyměnit jen kotouče jiné značky?

díky za reakce

V jakem stavu mas silenbloky na skrutnem stabilizatoru?Ja vynenil jen silenbloky a bylo po problemu a dokonce zvlnene kotouce se sjeli do hladka a jsou v pohode.Mam desticky Jurid J a pri dalsi vymene planuji desky Jurid J a desky Brembo Max.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pročítal jsem forum ohledně problému s kotouči. Odpověď jsem našel jen částečně. Je to konstrukční vada blabla

Popis problému:

oct 66Kw

1. Výměna brzd (desky - Bosch, kotouče - Bosch) - po pár stech kilometrech zvlněné, proběhla bezproblémová reklamace..., v opravdu seriozním servisu mi řekli, že se to u octavií stává a objednali nové

2. Výměna kotoučů (opět Bosch) - opět, po pár stech kilometrech zvlněné. V servisu jsem domluvil další reklamaci, jsou ochoní to vyreklamovat (musí to napsat na jiné auto), s tím, že jsem požádal o jinou značku, buď Brembo, nebo ATE, ale:

dle jejich informací, vznikl-li tento problém opakovaně, je potřeba vyměnit náboje (jedna strana pres 2 tis. Kč.)

Další reklamace by byla obtížná, což se jim nedivím.

Máte prosím někdo zkušenosti s podobným řešením? Nerad bych zahučel dalších pět litrů a oni by pak řekli "jo, to je hold oktávka, ty to dělaj, voe", jedině, že bys vyměnil já nevim co....

...nechápu, jak mohou být poškozeny? opotřebeny? náboje kol..to se to jinak neprojevuje?

mám to risknout a vyměnit jen kotouče jiné značky?

díky za reakce

Mám combo TDi 81kW, stejný problém, po třetí reklamaci nastal klid, sami ve škodovce řekli, že tento problém znají a bývá s těmito kotouči, pokud nejsou zakaleny do modra, tak to vždy udělají na reklamaci, ale jak říkám, mám teď už 40Tkm klid :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pročítal jsem forum ohledně problému s kotouči. Odpověď jsem našel jen částečně. Je to konstrukční vada blabla

Popis problému:

oct 66Kw

1. Výměna brzd (desky - Bosch, kotouče - Bosch) - po pár stech kilometrech zvlněné, proběhla bezproblémová reklamace..., v opravdu seriozním servisu mi řekli, že se to u octavií stává a objednali nové

2. Výměna kotoučů (opět Bosch) - opět, po pár stech kilometrech zvlněné. V servisu jsem domluvil další reklamaci, jsou ochoní to vyreklamovat (musí to napsat na jiné auto), s tím, že jsem požádal o jinou značku, buď Brembo, nebo ATE, ale:

dle jejich informací, vznikl-li tento problém opakovaně, je potřeba vyměnit náboje (jedna strana pres 2 tis. Kč.)

Další reklamace by byla obtížná, což se jim nedivím.

Máte prosím někdo zkušenosti s podobným řešením? Nerad bych zahučel dalších pět litrů a oni by pak řekli "jo, to je hold oktávka, ty to dělaj, voe", jedině, že bys vyměnil já nevim co....

...nechápu, jak mohou být poškozeny? opotřebeny? náboje kol..to se to jinak neprojevuje?

mám to risknout a vyměnit jen kotouče jiné značky?

díky za reakce

Nech si změřit házivost nábojů. Měla by být 0 max. 0.01 mm. Jinak pokud se nasazují nové kotouče, tak by měla být i u nich zkontrolována házivost. U kotoučů je max. házivost 0.08 mm. Kolikrát se nepodaří kotouč usadit hned na poprvé, aby byla házivost v toleranci. Zkus jinou značku kotoučů. Doporučil bych Jurid kotouče spolu s destičky Jurid v kvalitě J nebo JAS. Brzdy po výměně zatěžovat postupně aby došlo ke správnému sednutí což je cca po 300 km, záleží na druhu provozu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, takisto mám podobný problém, Octavia combi, 66kW, vpredu 281?mm alebo 288? mm??? kotúče, vzadu bubny, 72000km, chystám sa na výmenu kotúčov, pretože jednak hádžu a šírka je okolo 2cm. Chcel by som dať namiesto sériových kotúčov väčšie...

Prosím poraďte mi ako náročná je výmena 281?mm alebo 288? mm za 312 aké má v sérii RS... Silentbloky skrutných stabilizátorov chcem vymeniť tiež. Disky sú 16" takže by tam väčšie kotúče mali vojsť... Podľa možnosti by som volil ATE alebo Brembo kotúče + nejaké seriózne obloženie... Noa dozadu by som, ak sa bude dať, dopratal kotúčovú nápravu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V jakem stavu mas silenbloky na skrutnem stabilizatoru?Ja vynenil jen silenbloky a bylo po problemu a dokonce zvlnene kotouce se sjeli do hladka a jsou v pohode.Mam desticky Jurid J a pri dalsi vymene planuji desky Jurid J a desky Brembo Max.

Když si měnil silentbloky byla na nich znatelná nějaká vůle?Premýšlim o výměně-něco tam ťuká-ale jestli to má nějakej význam.

Editováno: , autor: FOX
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...