babik Vloženo 26. Září 2006 Sdílet Vloženo 26. Září 2006 pročítal jsem forum ohledně problému s kotouči. Odpověď jsem našel jen částečně. Je to konstrukční vada blabla Popis problému: oct 66Kw 1. Výměna brzd (desky - Bosch, kotouče - Bosch) - po pár stech kilometrech zvlněné, proběhla bezproblémová reklamace..., v opravdu seriozním servisu mi řekli, že se to u octavií stává a objednali nové 2. Výměna kotoučů (opět Bosch) - opět, po pár stech kilometrech zvlněné. V servisu jsem domluvil další reklamaci, jsou ochoní to vyreklamovat (musí to napsat na jiné auto), s tím, že jsem požádal o jinou značku, buď Brembo, nebo ATE, ale: dle jejich informací, vznikl-li tento problém opakovaně, je potřeba vyměnit náboje (jedna strana pres 2 tis. Kč.) Další reklamace by byla obtížná, což se jim nedivím. Máte prosím někdo zkušenosti s podobným řešením? Nerad bych zahučel dalších pět litrů a oni by pak řekli "jo, to je hold oktávka, ty to dělaj, voe", jedině, že bys vyměnil já nevim co.... ...nechápu, jak mohou být poškozeny? opotřebeny? náboje kol..to se to jinak neprojevuje? mám to risknout a vyměnit jen kotouče jiné značky? díky za reakce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
babik Vloženo 26. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 26. Září 2006 omlouvám se adminovi, že jsem to nepřidal do existujících vláken, polepším se;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal9 Vloženo 28. Září 2006 Sdílet Vloženo 28. Září 2006 Kolik máš nalítano? Ty náboje to dělají až na posledím místě. Spíš je zajímavý, že se zkroutí oba kotouče. Já bych to typoval na pěkný zmetky. Zkus Ate Často ten problém dělají třmeny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PURE Vloženo 28. Září 2006 Sdílet Vloženo 28. Září 2006 pročítal jsem forum ohledně problému s kotouči. Odpověď jsem našel jen částečně. Je to konstrukční vada blablaPopis problému: oct 66Kw 1. Výměna brzd (desky - Bosch, kotouče - Bosch) - po pár stech kilometrech zvlněné, proběhla bezproblémová reklamace..., v opravdu seriozním servisu mi řekli, že se to u octavií stává a objednali nové 2. Výměna kotoučů (opět Bosch) - opět, po pár stech kilometrech zvlněné. V servisu jsem domluvil další reklamaci, jsou ochoní to vyreklamovat (musí to napsat na jiné auto), s tím, že jsem požádal o jinou značku, buď Brembo, nebo ATE, ale: dle jejich informací, vznikl-li tento problém opakovaně, je potřeba vyměnit náboje (jedna strana pres 2 tis. Kč.) Další reklamace by byla obtížná, což se jim nedivím. Máte prosím někdo zkušenosti s podobným řešením? Nerad bych zahučel dalších pět litrů a oni by pak řekli "jo, to je hold oktávka, ty to dělaj, voe", jedině, že bys vyměnil já nevim co.... ...nechápu, jak mohou být poškozeny? opotřebeny? náboje kol..to se to jinak neprojevuje? mám to risknout a vyměnit jen kotouče jiné značky? díky za reakce V jakem stavu mas silenbloky na skrutnem stabilizatoru?Ja vynenil jen silenbloky a bylo po problemu a dokonce zvlnene kotouce se sjeli do hladka a jsou v pohode.Mam desticky Jurid J a pri dalsi vymene planuji desky Jurid J a desky Brembo Max. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 1. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2006 pročítal jsem forum ohledně problému s kotouči. Odpověď jsem našel jen částečně. Je to konstrukční vada blablaPopis problému: oct 66Kw 1. Výměna brzd (desky - Bosch, kotouče - Bosch) - po pár stech kilometrech zvlněné, proběhla bezproblémová reklamace..., v opravdu seriozním servisu mi řekli, že se to u octavií stává a objednali nové 2. Výměna kotoučů (opět Bosch) - opět, po pár stech kilometrech zvlněné. V servisu jsem domluvil další reklamaci, jsou ochoní to vyreklamovat (musí to napsat na jiné auto), s tím, že jsem požádal o jinou značku, buď Brembo, nebo ATE, ale: dle jejich informací, vznikl-li tento problém opakovaně, je potřeba vyměnit náboje (jedna strana pres 2 tis. Kč.) Další reklamace by byla obtížná, což se jim nedivím. Máte prosím někdo zkušenosti s podobným řešením? Nerad bych zahučel dalších pět litrů a oni by pak řekli "jo, to je hold oktávka, ty to dělaj, voe", jedině, že bys vyměnil já nevim co.... ...nechápu, jak mohou být poškozeny? opotřebeny? náboje kol..to se to jinak neprojevuje? mám to risknout a vyměnit jen kotouče jiné značky? díky za reakce Mám combo TDi 81kW, stejný problém, po třetí reklamaci nastal klid, sami ve škodovce řekli, že tento problém znají a bývá s těmito kotouči, pokud nejsou zakaleny do modra, tak to vždy udělají na reklamaci, ale jak říkám, mám teď už 40Tkm klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ttommirs Vloženo 1. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2006 pročítal jsem forum ohledně problému s kotouči. Odpověď jsem našel jen částečně. Je to konstrukční vada blablaPopis problému: oct 66Kw 1. Výměna brzd (desky - Bosch, kotouče - Bosch) - po pár stech kilometrech zvlněné, proběhla bezproblémová reklamace..., v opravdu seriozním servisu mi řekli, že se to u octavií stává a objednali nové 2. Výměna kotoučů (opět Bosch) - opět, po pár stech kilometrech zvlněné. V servisu jsem domluvil další reklamaci, jsou ochoní to vyreklamovat (musí to napsat na jiné auto), s tím, že jsem požádal o jinou značku, buď Brembo, nebo ATE, ale: dle jejich informací, vznikl-li tento problém opakovaně, je potřeba vyměnit náboje (jedna strana pres 2 tis. Kč.) Další reklamace by byla obtížná, což se jim nedivím. Máte prosím někdo zkušenosti s podobným řešením? Nerad bych zahučel dalších pět litrů a oni by pak řekli "jo, to je hold oktávka, ty to dělaj, voe", jedině, že bys vyměnil já nevim co.... ...nechápu, jak mohou být poškozeny? opotřebeny? náboje kol..to se to jinak neprojevuje? mám to risknout a vyměnit jen kotouče jiné značky? díky za reakce Nech si změřit házivost nábojů. Měla by být 0 max. 0.01 mm. Jinak pokud se nasazují nové kotouče, tak by měla být i u nich zkontrolována házivost. U kotoučů je max. házivost 0.08 mm. Kolikrát se nepodaří kotouč usadit hned na poprvé, aby byla házivost v toleranci. Zkus jinou značku kotoučů. Doporučil bych Jurid kotouče spolu s destičky Jurid v kvalitě J nebo JAS. Brzdy po výměně zatěžovat postupně aby došlo ke správnému sednutí což je cca po 300 km, záleží na druhu provozu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
babik Vloženo 2. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 2. Říjen 2006 to michal9 - nalítáno mám 140tkm to pure - silenbloky jsou vyměněny to palo - jen tiše závidím, jakou značku kotoučů nakonec máš? to tommirs - na tu házivost se zeptám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robin Vloženo 4. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2006 Zdravím, takisto mám podobný problém, Octavia combi, 66kW, vpredu 281?mm alebo 288? mm??? kotúče, vzadu bubny, 72000km, chystám sa na výmenu kotúčov, pretože jednak hádžu a šírka je okolo 2cm. Chcel by som dať namiesto sériových kotúčov väčšie... Prosím poraďte mi ako náročná je výmena 281?mm alebo 288? mm za 312 aké má v sérii RS... Silentbloky skrutných stabilizátorov chcem vymeniť tiež. Disky sú 16" takže by tam väčšie kotúče mali vojsť... Podľa možnosti by som volil ATE alebo Brembo kotúče + nejaké seriózne obloženie... Noa dozadu by som, ak sa bude dať, dopratal kotúčovú nápravu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FOX Vloženo 4. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2006 (editace) V jakem stavu mas silenbloky na skrutnem stabilizatoru?Ja vynenil jen silenbloky a bylo po problemu a dokonce zvlnene kotouce se sjeli do hladka a jsou v pohode.Mam desticky Jurid J a pri dalsi vymene planuji desky Jurid J a desky Brembo Max. Když si měnil silentbloky byla na nich znatelná nějaká vůle?Premýšlim o výměně-něco tam ťuká-ale jestli to má nějakej význam. Editováno: 4. Říjen 2006, autor: FOX Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.