Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

pročítal jsem forum ohledně problému s kotouči. Odpověď jsem našel jen částečně. Je to konstrukční vada blabla

Popis problému:

oct 66Kw

1. Výměna brzd (desky - Bosch, kotouče - Bosch) - po pár stech kilometrech zvlněné, proběhla bezproblémová reklamace..., v opravdu seriozním servisu mi řekli, že se to u octavií stává a objednali nové

2. Výměna kotoučů (opět Bosch) - opět, po pár stech kilometrech zvlněné. V servisu jsem domluvil další reklamaci, jsou ochoní to vyreklamovat (musí to napsat na jiné auto), s tím, že jsem požádal o jinou značku, buď Brembo, nebo ATE, ale:

dle jejich informací, vznikl-li tento problém opakovaně, je potřeba vyměnit náboje (jedna strana pres 2 tis. Kč.)

Další reklamace by byla obtížná, což se jim nedivím.

Máte prosím někdo zkušenosti s podobným řešením? Nerad bych zahučel dalších pět litrů a oni by pak řekli "jo, to je hold oktávka, ty to dělaj, voe", jedině, že bys vyměnil já nevim co....

...nechápu, jak mohou být poškozeny? opotřebeny? náboje kol..to se to jinak neprojevuje?

mám to risknout a vyměnit jen kotouče jiné značky?

díky za reakce

  • Autor

omlouvám se adminovi, že jsem to nepřidal do existujících vláken, polepším se;-)

Kolik máš nalítano? Ty náboje to dělají až na posledím místě. Spíš je zajímavý, že se zkroutí oba kotouče. Já bych to typoval na pěkný zmetky. Zkus Ate :rolleyes: Často ten problém dělají třmeny.

pročítal jsem forum ohledně problému s kotouči. Odpověď jsem našel jen částečně. Je to konstrukční vada blabla

Popis problému:

oct 66Kw

1. Výměna brzd (desky - Bosch, kotouče - Bosch) - po pár stech kilometrech zvlněné, proběhla bezproblémová reklamace..., v opravdu seriozním servisu mi řekli, že se to u octavií stává a objednali nové

2. Výměna kotoučů (opět Bosch) - opět, po pár stech kilometrech zvlněné. V servisu jsem domluvil další reklamaci, jsou ochoní to vyreklamovat (musí to napsat na jiné auto), s tím, že jsem požádal o jinou značku, buď Brembo, nebo ATE, ale:

dle jejich informací, vznikl-li tento problém opakovaně, je potřeba vyměnit náboje (jedna strana pres 2 tis. Kč.)

Další reklamace by byla obtížná, což se jim nedivím.

Máte prosím někdo zkušenosti s podobným řešením? Nerad bych zahučel dalších pět litrů a oni by pak řekli "jo, to je hold oktávka, ty to dělaj, voe", jedině, že bys vyměnil já nevim co....

...nechápu, jak mohou být poškozeny? opotřebeny? náboje kol..to se to jinak neprojevuje?

mám to risknout a vyměnit jen kotouče jiné značky?

díky za reakce

V jakem stavu mas silenbloky na skrutnem stabilizatoru?Ja vynenil jen silenbloky a bylo po problemu a dokonce zvlnene kotouce se sjeli do hladka a jsou v pohode.Mam desticky Jurid J a pri dalsi vymene planuji desky Jurid J a desky Brembo Max.

pročítal jsem forum ohledně problému s kotouči. Odpověď jsem našel jen částečně. Je to konstrukční vada blabla

Popis problému:

oct 66Kw

1. Výměna brzd (desky - Bosch, kotouče - Bosch) - po pár stech kilometrech zvlněné, proběhla bezproblémová reklamace..., v opravdu seriozním servisu mi řekli, že se to u octavií stává a objednali nové

2. Výměna kotoučů (opět Bosch) - opět, po pár stech kilometrech zvlněné. V servisu jsem domluvil další reklamaci, jsou ochoní to vyreklamovat (musí to napsat na jiné auto), s tím, že jsem požádal o jinou značku, buď Brembo, nebo ATE, ale:

dle jejich informací, vznikl-li tento problém opakovaně, je potřeba vyměnit náboje (jedna strana pres 2 tis. Kč.)

Další reklamace by byla obtížná, což se jim nedivím.

Máte prosím někdo zkušenosti s podobným řešením? Nerad bych zahučel dalších pět litrů a oni by pak řekli "jo, to je hold oktávka, ty to dělaj, voe", jedině, že bys vyměnil já nevim co....

...nechápu, jak mohou být poškozeny? opotřebeny? náboje kol..to se to jinak neprojevuje?

mám to risknout a vyměnit jen kotouče jiné značky?

díky za reakce

Mám combo TDi 81kW, stejný problém, po třetí reklamaci nastal klid, sami ve škodovce řekli, že tento problém znají a bývá s těmito kotouči, pokud nejsou zakaleny do modra, tak to vždy udělají na reklamaci, ale jak říkám, mám teď už 40Tkm klid :palec2:

pročítal jsem forum ohledně problému s kotouči. Odpověď jsem našel jen částečně. Je to konstrukční vada blabla

Popis problému:

oct 66Kw

1. Výměna brzd (desky - Bosch, kotouče - Bosch) - po pár stech kilometrech zvlněné, proběhla bezproblémová reklamace..., v opravdu seriozním servisu mi řekli, že se to u octavií stává a objednali nové

2. Výměna kotoučů (opět Bosch) - opět, po pár stech kilometrech zvlněné. V servisu jsem domluvil další reklamaci, jsou ochoní to vyreklamovat (musí to napsat na jiné auto), s tím, že jsem požádal o jinou značku, buď Brembo, nebo ATE, ale:

dle jejich informací, vznikl-li tento problém opakovaně, je potřeba vyměnit náboje (jedna strana pres 2 tis. Kč.)

Další reklamace by byla obtížná, což se jim nedivím.

Máte prosím někdo zkušenosti s podobným řešením? Nerad bych zahučel dalších pět litrů a oni by pak řekli "jo, to je hold oktávka, ty to dělaj, voe", jedině, že bys vyměnil já nevim co....

...nechápu, jak mohou být poškozeny? opotřebeny? náboje kol..to se to jinak neprojevuje?

mám to risknout a vyměnit jen kotouče jiné značky?

díky za reakce

Nech si změřit házivost nábojů. Měla by být 0 max. 0.01 mm. Jinak pokud se nasazují nové kotouče, tak by měla být i u nich zkontrolována házivost. U kotoučů je max. házivost 0.08 mm. Kolikrát se nepodaří kotouč usadit hned na poprvé, aby byla házivost v toleranci. Zkus jinou značku kotoučů. Doporučil bych Jurid kotouče spolu s destičky Jurid v kvalitě J nebo JAS. Brzdy po výměně zatěžovat postupně aby došlo ke správnému sednutí což je cca po 300 km, záleží na druhu provozu.

  • Autor

to michal9 - nalítáno mám 140tkm

to pure - silenbloky jsou vyměněny

to palo - jen tiše závidím, jakou značku kotoučů nakonec máš?

to tommirs - na tu házivost se zeptám

Zdravím, takisto mám podobný problém, Octavia combi, 66kW, vpredu 281?mm alebo 288? mm??? kotúče, vzadu bubny, 72000km, chystám sa na výmenu kotúčov, pretože jednak hádžu a šírka je okolo 2cm. Chcel by som dať namiesto sériových kotúčov väčšie...

Prosím poraďte mi ako náročná je výmena 281?mm alebo 288? mm za 312 aké má v sérii RS... Silentbloky skrutných stabilizátorov chcem vymeniť tiež. Disky sú 16" takže by tam väčšie kotúče mali vojsť... Podľa možnosti by som volil ATE alebo Brembo kotúče + nejaké seriózne obloženie... Noa dozadu by som, ak sa bude dať, dopratal kotúčovú nápravu...

V jakem stavu mas silenbloky na skrutnem stabilizatoru?Ja vynenil jen silenbloky a bylo po problemu a dokonce zvlnene kotouce se sjeli do hladka a jsou v pohode.Mam desticky Jurid J a pri dalsi vymene planuji desky Jurid J a desky Brembo Max.

Když si měnil silentbloky byla na nich znatelná nějaká vůle?Premýšlim o výměně-něco tam ťuká-ale jestli to má nějakej význam.

Upraveno od FOX

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.