Přejít na obsah

Zahřívání motoru


Doporučené příspěvky

Dobrý den,

mám Fabii 1,9 SDI,při venkovní teplotě + 20 stupňů a ujetí 40 km se motor zahřál jen na cca 80 stupnů. Při stání u přejezdu,za dobu než projel vlak dokonce spadla na cca 70.

Termostat jsem měnil cca před 3 lety,tehdy pokud si dobře pamatuji v létě nebylo poznat nic,projevovalo se to až v zimě - motor se zahrál na 70 a dost :-).

Den předtím jsem měnil olej + vzduch filtr. Při výměně vzduch filtr jsem si oddělal teplotní čidlo na sání... Nemohlo se nějak "pokazit" .

Nevíte někdo podle čeho se řídí ventilátor chlazení nebo jak se docíli toho,že teplota vody je stále 90?Kdyby se vypínal a zapínal ventilátor,tak by podle mě teplota trochu kolísala a nedržela pevně na 90. Má myšlenka je,že rychlostí ventilátoru chlazení.... Který by mohl být řízený jak teplotou voda,tak teplotou venkovní (to by mohlo být to sání)

Termostat u tohoto typu motoru pouští do velkého okruhu při jaké teplotě?

 

Když jsem se díval do schematu,tak před ventilátorem je F18 (termospínač ventilátoru chlazení) . Nevíte jak funguje,případně kde je umístěn?

 

Předem děkuji za odpověď :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...