Publikováno Srpen 1, 20169 r Dobrý den, mám Fabii 1,9 SDI,při venkovní teplotě + 20 stupňů a ujetí 40 km se motor zahřál jen na cca 80 stupnů. Při stání u přejezdu,za dobu než projel vlak dokonce spadla na cca 70. Termostat jsem měnil cca před 3 lety,tehdy pokud si dobře pamatuji v létě nebylo poznat nic,projevovalo se to až v zimě - motor se zahrál na 70 a dost :-). Den předtím jsem měnil olej + vzduch filtr. Při výměně vzduch filtr jsem si oddělal teplotní čidlo na sání... Nemohlo se nějak "pokazit" . Nevíte někdo podle čeho se řídí ventilátor chlazení nebo jak se docíli toho,že teplota vody je stále 90?Kdyby se vypínal a zapínal ventilátor,tak by podle mě teplota trochu kolísala a nedržela pevně na 90. Má myšlenka je,že rychlostí ventilátoru chlazení.... Který by mohl být řízený jak teplotou voda,tak teplotou venkovní (to by mohlo být to sání) Termostat u tohoto typu motoru pouští do velkého okruhu při jaké teplotě? Když jsem se díval do schematu,tak před ventilátorem je F18 (termospínač ventilátoru chlazení) . Nevíte jak funguje,případně kde je umístěn? Předem děkuji za odpověď :-)
Srpen 1, 20169 r Nešpekuluj a znovu vyměň ten termostat - vadnej může bejt klidně i nově koupenej kus, obzvlášť jestli to je polská vosková srágora ...
Srpen 1, 20169 r termospínač ventilátoru je umístěn na chladiči, funkce se liší podle toho jestli auto má či nemá klimatizaci. S čidlem sání nijak nesouvisí. V každém případě bych začal výměnou termostatu, tipuju, že je permanentně otevřený.
Srpen 1, 20169 r Autor Děkuji za rady, auto má manuální klimatizaci... Termostat jsem dával originál..... Kdyby jsem se den předtím nehrabal v motoru,asi bych začal termostatem... Tak snad jde o schodu náhod a bude to jen ten termostat :-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.