Přejít na obsah

2,0 - BMM - "Prasklá kliková hřídel: Tiká časovaná bomba i ve vašem motoru?"


Shaarky

2,0 - BMM - "Prasklá kliková hřídel: Tiká časovaná bomba i ve vašem motoru?"  

40 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

před 7 minutami, foxdivemaster napsal:

a neni lepsi udelat proste dvouhmotu kdyz si o to rika a ne ju dojezdit do mrtva ?jako kde jinde by mela prasknout ney na prvnim valci kde s nou mele vymlacena dvouhmota jak prase?

  keby som to vedel tak to vymenim uz pri 200 tis km a ako som vravel auto sa spravalo ako keby boli nevyvazene kolesa iba v rozmedzi 120-135km/h mierne vybrovalo takze som tomu neprikladal az taku vaznost..

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tomu teď trochu nerozumím...když už ty vibrace byly, je již klikovka KO? Či při vibracích jen udělat dvojhmotu, i když ještě neklepe ? Nebo při vibracich silentbloky motoru? Chlapi a ty vibrace trvaly jak dlouho v km než to ruplo, a když jste vyřadili ve 120-140, vibrace pokračovaly (můj případ) ? Stačí cca...díky.
Přeci jen ty vibrace mají být způsobeny dvojhmotou, která je KO, klikovka je pak důsledek nikoliv příčina....

Odesláno z mého LG-H960 pomocí Tapatalk


Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sharky :preto som ti pisal vsetko co treba aby si nemusel o 100tis km zhanat cely komlet

jazdeny motor za

1500eur ktory bude aj tak naprd,alebo klukovku 800eur plus dalsie veci ktore ti kolo toho prdnu,uz ked ti vybruje uz je neskoro iba na vymenu spojky kedze si s tym jazdil tym padom vybracie isli do kluky a do jej ulozenia a panvi a dovnútra materalu nevidis ci sa nieco porusilo alebo nie,cize najrozumejsie je vybrus kluky jej  kontrola,nove ulozenia klukovky ojnic ta vinde max na500eur aj to som asi prehnal ale budes mat istotu ze si  vylucil vsetko  a ze auticko este pobeha polovicna robota je na dve veci a kedze tieto skvele bmm motory maju problem zo vstrekmi a olejovym cerpadlom tak tie veci by som bral za samozrejmost skonrolovat ked uz mam auto rozobrate v servise...silenbloky takisto minimalna investicia...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, ancaaa napsal:

sharky :preto som ti pisal vsetko co treba aby si nemusel o 100tis km zhanat cely komlet

jazdeny motor za

1500eur ktory bude aj tak naprd,alebo klukovku 800eur plus dalsie veci ktore ti kolo toho prdnu,uz ked ti vybruje uz je neskoro iba na vymenu spojky kedze si s tym jazdil tym padom vybracie isli do kluky a do jej ulozenia a panvi a dovnútra materalu nevidis ci sa nieco porusilo alebo nie,cize najrozumejsie je vybrus kluky jej  kontrola,nove ulozenia klukovky ojnic ta vinde max na500eur aj to som asi prehnal ale budes mat istotu ze si  vylucil vsetko  a ze auticko este pobeha polovicna robota je na dve veci a kedze tieto skvele bmm motory maju problem zo vstrekmi a olejovym cerpadlom tak tie veci by som bral za samozrejmost skonrolovat ked uz mam auto rozobrate v servise...silenbloky takisto minimalna investicia...

me se zda ze ty tady meles pate pres devate ,si docela zmateny v tom co pises trosku se ti to uz plete :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, foxdivemaster napsal:

me se zda ze ty tady meles pate pres devate ,si docela zmateny v tom co pises trosku se ti to uz plete :)

foxi co melem????zmeteny bude sharky ked vymeni spojku a ostatok necha nepovsimnute...riesim to uz tri mesiace takze neboj nic nemam popletene reisil som to z garazovimi mechanikmi aj v autrizovanych servisoch aj osobne z ludmi ktory mali problem z BMM motorom a ver ci never niekomu pomohla vymena spojky niekomu nie, tak preco by mal robit jednu robou trikrát???auto ma 200tis km za sebou a predokladam ze ked to chce urobit tak na dalsich dvesto minimalne,nieje to 1,9tdi 66kw do ktorého nemusis sahat 400tis km......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, foxdivemaster napsal:

bmm nema problemy se vstrikama ani s olejovym cerpadlem,na to jsi dosel kde?nepletes si BMM vs BMN?

pisal som nech si to skontroluje nie ze si to ma vymenit....a vybraciu moze sposobovat aj zly vstrek ci mi chces povedat ze u bmmkovych vstreky neodchdzaju???

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vsechno odchazi,ale neni to jak pises ze  maji problemy a s mazanim-cerpadlem uz vubec ne,pletes si to s jinou motorizaci!!!i,moje byvale BMM ma ted pres 300tis km a vse puvodni krom turba,a bylo nacipovane a daval jsem mu za usi,porad jezdi skvele a dlouho jeste bude a takovych znam vic,ale asi zrovna do naseho kraje se dostalo 6kusu kterym nepraskaji kliky :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 minutami, foxdivemaster napsal:

vsechno odchazi,ale neni to jak pises ze  maji problemy a s mazanim-cerpadlem uz vubec ne,pletes si to s jinou motorizaci!!!i,moje byvale BMM ma ted pres 300tis km a vse puvodni krom turba,a bylo nacipovane a daval jsem mu za usi,porad jezdi skvele a dlouho jeste bude a takovych znam vic,ale asi zrovna do naseho kraje se dostalo 6kusu kterym nepraskaji kliky :D 

no vidis a ja znam takovych vic co s tym maju problem a nie len v embecke  ale aj  u tourana napr...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 48 minutami, ancaaa napsal:

pisal som nech si to skontroluje nie ze si to ma vymenit....a vybraciu moze sposobovat aj zly vstrek ci mi chces povedat ze u bmmkovych vstreky neodchdzaju???

 

To mohu potvrdit...měl jsem vstřiky jen na UV čištění pár měsíců nazpět (důvod - špatné těsnění) a auto se po vyčištění neuvěřitelně uklidnilo.

Možná jen zbytečně plaším...

Jinak olejové čerpadlo by na BMM myslím mělo být také pořešeno. Rozhodně díky za info ancaa, cením si toho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Jen přispěju s v lastni zkusenosti do diskuze, mam bmm s dpf 4x4 a klika mi praskla asi na 160 tis, dvouhmota v poradku. vse se chovalo normalne, jeden den mi ke knci jizdy divne vibrovalo, na par poslednich kilometrech, druhy den po zahrati motoru a najezdu na dalnici zacalo klepat brutalne, vyradil sem motor zhasl a uz se neroztocil. oprava byla vymena bloku motoru v autorizaku, prima zazitek... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Shaarky no dvouhomta je porad v poradku, zachazim s vozem velmi slusne, dvouhmota se nijak neprojevuje a pravidelne nechavam auto kontrolovat v autorizaku vc dopnkovych kontrol na me vyzadani. Mam BMM 4x4 s DPF 2008 ted ma najeto 220 tis tech 160 bylo najeto za 5 let. Bez chipu. Oprava se kluanci neresila, pres regionalniho manazera, ztratu duvery ve znacku atp... jsem vyhadal nejake slevy na material a na praci mi dali taky slevu celkem to bylo za 70 tis... Ale bylo to uz na hrane, byt to jeste starsi tak se na me vyprdli....

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jen pro info - včera jsem nechal udělat komplet spojku+dvojhmotu (SACHS). Zmizely veškeré podezřelé vibrace, auto se chová lépe jak při rozjíždění, tak i ve vyšších rychlostech. Přitom upozorňuji, dvojhmota neklepala a ani se zvukově neprojevovala, byl to jen můj "blbý pocit", že něco z autem už není zcela ok.

Jsem majitelem od 0km a rozhodně nejezdím brzda-plyn....

No a v jakém stavu byla dvojhmota po 184.000 km ? Byla dost KO - velice podobný stav tomuto na videu -

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@šulda motor myslím nepodtáčím, řadím okolo 2000 ot / min (samozřejmě z kopce trochu méně, do kopce trochu více). Jezdím tak, aby motor neřval, ale ani "nebručel".

Nicméně asi si připojím OBD2 Bluetooth modul a jen tak ze srandy se podívám na průměrné otáčky za týden, dva provozu. (Torque s ELM327)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...