matbber Vloženo 7. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2016 Dobrý den! Mám problém se svojí octaviou 2 generace 1.9tdi 77 kw r.v2005 , má nalítáno 280 tisích km. Dnes jsem v podvečer přišel k automobilu, celý den poprchávalo a bylo okolo 4 stupnů, nastartoval sem na ´´drc´´ zapnul větrák na 2 a rádio, zařadil jsem rychlost a začal couvat, najednou mi auto chcíplo, říkal sem si že to není možný aby mi to při takové rutině chcíplo, nastartoval jsem znovu (opět chytla na drc) ale zase chcípla. Začala svítit kontrolka baterky (myslím že při dalším pokusu zhasla). Vystoupil jsem z auta a dotlačil ho na parkovací místo a začal sem kolem auta běhat a zkoumat co se posralo :). Znova sem nasedl nastartoval pustil všechno na plný pecky (větrák na max, rádio, osvětlení interiéru v předu i v zadu), najednou jsem si všiml jako by osvětlení žačalo slábnout (poblikávat) a motor žačal pochcípávat až nakonec zdechl. Začal jsem zkoumat baterku jestli nevypadl kontakt nebo tak něco, nic vše se zdálo v pořádku. Pak sem si všimnul že na krytu vedle baterie je v takových drážkách voda a pod ním jsou kabely které byli očividně navlhle (což předpokládám že je v takovém počasí normální), proto předpokládám že výše popsané problémy jsou způsobeny navlhlým kontaktem, nebo prošoupanou izolací na některém z drátů. Proto se chci zeptat zdali některý z místních techniků tento problém již řešil a jestli můj předpoklad je správný , případně jestli na octaviích 2 generace jsou místa kde často dochází k navlhnutí kontaktů či prošoupání izolace která by mohla způsobovat výše uvedené problémy. Předem děkuji za vaše rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan76 Vloženo 8. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2016 Kabelaz v husim krku u starteru zkontroluj. Bývají tam prodrene draty. Ja mel stejne priznaky jako ty za deste. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matbber Vloženo 9. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 9. Listopad 2016 Děkuji za radu, o víkendu na to mrknu a pak sem hodím info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 10. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2016 Stejne tak byva problem pod baterii. To jsou myslim 2 nejcastejsi mista. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matbber Vloženo 4. Prosinec 2016 Autor Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2016 Tak problém vyřešen, všechny dráty co vedou od baterie a řídicí jednotky jsme znovu zaizolovali, dále jsme našli sjetou takovou izolační gumu na drátech co vedou ke startéru, tu jsme vrátili na své místo a zajistili proti opětovnému odcestovaní ze své polohy, od té doby bez problémů. Všem velice děkuji za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.