Sir_Jarek Vloženo 25. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2016 (editace) Co se (na rozdíl od dodatečné aditivace olejů) vyplatí, je aditivace benzínu - začal jsem používat VIF Super Benzin Aditiv - dávkuje se 1:1000, tedy kolik litrů benzínu, tolik mililitrů VIFu. Plechovka 500ml (na 500l benzínu) vyjde cca kolem 200,-Kč i méně - tj, 0,40Kč na 1l benzinu, tedy méně, než se připlácí za prémiová paliva. Přitom užitná hodnota obrovská: http://www.vif.cz/novinky/test-v-casopisu-svet-motoru---prisady-v-benzinu-cisti.html Editováno: 25. Listopad 2016, autor: Sir_Jarek 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Decibel ES Vloženo 26. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2016 (editace) Určitě taky doporučuju, na autech praktikujeme - natural 95 + VIF. U Cíga jezdíme na Vervu 100 - oproti kombinaci N95 + VIF je zde navíc výhoda v eliminaci biosložky. Editováno: 26. Listopad 2016, autor: Decibel ES 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sir_Jarek Vloženo 26. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 26. Listopad 2016 (editace) Vervu 100 nebo OMV Max Motion 100 dávám ze stejných důvodů do Svižníka - skútru Honda Vision 110ccm, páč většinou a zejména přes zimu stojí a biosložka by dělala binec. Stejna tak do sekačky na trávu Honda HRG. Jestli ale Verva obsahuje tolik aditiv, jako v době testu Světa Motorů (cca 2 roky zpět), to žel poněkud pochybuju. Testy totiž odhalily nejen nadprůměrnou aditivaci Vervy 100 a Vervy 95, ale i nadprůměrnou aditivaci obyčejné BA 95 od Benziny. Jenže chvilku po testu - bezplatné reklamy jako prase - Benzina od aditivace BA 95 potichu upustila (a já vůl 2 roky vyhledával pouze čerpačky Benziny kvůli aditivaci, než jsem se nedavno dověděl, jak to je). (A docela si dovedu představit, že technolog výroby šel kvůli aditivaci k manažerovi na koberec.) Toto "šetření" (kolik mohla taková aditivace stát rafinerii? 0,05Kč/l? nebo ještě méně?) ve mě vyvolává pochybnosti i o aditivaci Vervy 100 - ne že by nebyla žádná (takovou podpásovku by snad nedali), ale jestli je taková, jako před 2 rokama nebo "už jen" na úrovni méně aditivovaného OMV MM100 nebo Shell V-Power Nitro + Racing 100 , to není při chování Benziny jisté. Kdyby Benzina bývala byla přejmenovala všechen obyčejný BA 95 na Vervu 95 a vykřikla v reklamě "neaditivovaný benzín my vůbec neprodáváme" (což byla před 2 lety pravda), nebo alespoň veřejně na rovinu oznámila, že od nadstandartní aditivace BA 95 upouští, to byla jiná. Ale co čekat od kolenovrtů skupiny Orlen. Takže já asi vždy "cvrnknu" VIF i do Vervy ve skútru (a sekačce)... Testy benzínů 2014 - všiměte si parametru "mazivost" - právě ta svědčí o aditivaci/neaditivaci Editováno: 26. Listopad 2016, autor: Sir_Jarek 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pasat Vloženo 15. Únor 2021 Sdílet Vloženo 15. Únor 2021 Přesně = VIF navždy! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.