Sir_Jarek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    721
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    7

Sir_Jarek naposledy zvítězil 1. Listopadu

Sir_Jarek nejvíce like obsah!

Popularita

380 Výborná

O uživateli Sir_Jarek

Návštěvy profilu

874 zobrazení profilu
  1. Co jiného by si měl myslet v té řídce obydlené zatáčce
  2. chybí "a rychlé"
  3. Jak to popisuješ, tak čim dál víc to ve mě evokuje buď zavěšení motoru s převodovkou (že by volná spodní vzpěra převodovky?) nebo i něco na zavěšení předního kola (v tahu se přední kola tlačí dopředu) - třeba volnej šroub silembloku spodního ramene? - tomu by odpovídalo to zlepšení při namočení - mohlo by to bejt něco, na co se na mokru dostane voda. Premejšlim, jestli se voda dostává i na tu spodní vzpěru převodovky... mohla by od auta jedoucího před tebou nebo taky přímo za deště, kdy stéká voda po nárazníku dolu... Jj, znám, můj tchán skoro vůbec neslyší (a já jen na jedno ucho a taky s úbytkem, ale takový ty šelesty slyšim dobře, jen nepoznám směr), řešili jsme něco podobného na jeho Fabii Junior (hučelo ložisko kola). Tj. s námi v baráku, ale mojí mamku mám 120km a vím jak je to komplikovaný s běžnou pomocí s něčim.
  4. Je to tak krytka+konektor = příprava. Co jsem to zkoumal před koupí VW up! (nebo Citiga, které bylo zpočátku ve hře) - únor 2016, tak u Citiga je příprava vázána na rádio (nevim, jestli platí na všechny ročníky) neboli: je tam rádio=je tam příprava/neni tam rádio=neni tam příprava (zřejmě, aby zákazníci měli větší motivaci dokupovat). Takže jsem si chtěl Move & Fun koupit dodatečně levněji, než s novym autem. Jenže - ještěže jsem se zeptal - u VW tohle neplatí! - příprava neni vázána na rádio, ale výhradně na objednávku navigace - chvíli jsem nechtěl věřit (když to má Škodovka...), ale prodejce mi to ukázal na konkrétních autech.
  5. Ahoj Tome, no, normální to nebude... co vespod taky jsi tam koukal, zkušel hejbat, cloumat? Kryty pod motorem, spodní vzpěra převodovky, upevnění alternátoru, klimakompresouru ...ale může to bejt i někde dál, na převodovce (na kterou skoro neni vidět), karoserii... Dělá to v těch otáčkách při každém režimu nebo jen v tahu motoru, při ubraném plynu...? Co na neutrál, když přidáš na ty otáčky - taky? Někdy je to ošidný, vzpomínám si, jak nám kdysi něco drnčelo na Fiatu 128 Familiare, cestou jsme neustále zastavovali, koukali, poslouchali, dokonce sundali i plech pod motorem, ale nepřestalo to - nakonec jsme zjistili, že jsme s tátou zapomněli utáhnout šrouby na LP kole (někdo něco chtěl a přerušili jsme práci) a jeden už byl spadlej v poklici.
  6. V tak úzkym spektru otáček to vypadá na nějakou rezonanci - neni tam něco volnýho? Třeba něco na sání (špatně zacvaklej filtr...) nebo ňákej kryt, úchytka hadice, kabeláže. Prostě koukat, popř. kdyby ti někdo šlápl na plyn...
  7. Taky slyším to hrčení - klepání z převodovky hlavně při volnoběhu na neutrál po studeném startu - při sešlápnutí spojky přestane, stejně tak to přestane po ohřátí. Nevim v kterém vláknu jsem četl, že prej konstrukce lamely (nepochybně odpružené, když to nemá dvojhmotovej setrvák), přes kterou tříváleček rozkmitá součástky na vstupní hřídeli převodovky a to pak ve studeném stavu dělá ten zvuk. Technicky to ničemu nevadí, jen poslechově... Studenej motor mám pár minut a vnímám to jen v garáži (99% studených startů) kdy minutku čekám, až se olej v motoru dostane všude, kde má, takže to neřešim.
  8. To je zajímavý, to někdy šlo? Mě to po registraci 4/2016 dovolilo jen 1x aktualizaci map Q1 2016 (2013 co v tom byly z výroby nepočítám) a to je vše - že bych něco prošvihl? No i kdyby, pokud bych měl nárok na víc, stejně by mi to Fresh neodepřel, ne? Nabízí jen znoustažení Q1 2016. Ono je to celkem jedno, tak jako tak uplynul další rok, jen mě to zaujalo...
  9. Co je sympatický na tom neoriginál tempomatu a páčce z odkazu výše je to, že má paměť na 2 přednastavené rychlosti - škoda, že to nemá originál, hodilo by se mi to (ideálně 3: 50, 70, 90, ale stačilo by i 50 a 90).
  10. Program Fresh už máš v PC nainstalovanej?
  11. Politici touží pomoci. (to říkají) Politici touží po moci. (holá skutečnost)
  12. Určitá možnost jsou taky budíky pro up! - jsou stejně jako celá palubka podsvícený výrazně červeně - teda stupnice budíků jsou bílý, ale ručky červený a stejně tak znaky na MFA. Chvíli nezvyk po přesunutí z F1 s odstíny rybníčku Brčálníku, ale zvykl jsem si rychle - přehledné kontrastní a přitom neoslňující, takže i já už dvoubrejlovec si pochvaluju čitelnost, navíc v noci to vypadá moc hezky PS: blbě se to fotí, autofokus přez to plexi šílí, takže foto je vždycky na 99% rozostřený
  13. Jj, i od výroby k zákazníkovi to "chvíli" trvá - mě sjel Apík z linky (stejná linka jako CITIGO) 15. března 2016 a z prodejny jsem odjížděl 5. dubna 2016
  14. Jupí pokusné CD-RW konečně hraje, ovládání super funkčníma tlačítkama se skáče mezi složkama/alby, pravým kolečkem mezi skladbami - jde to rychle, třeba z 1. na 20. displej zobrazuje kdo hraje, co hraje (když to konkrétní soubor MP3 obsahuje), kolikátá je to položka i kolikátá je to složka/album. Proč to nepřehrálo WMA nevim. Speciální funkce, jak je popisuje pdf návod k FUNKY rádiu, fungují, byť je VW v papírovém návodu opomněl zmínit.
  15. Díky Dane za ten návod mapy na SD provedeno, dle návodu, vše fachčí s komplet mapama na SD zatim origo ofiko (moje 2016_Q1) Příště zkusim nahradit vše těmi zmíněnými 2017_Q3 z uložta (koukám, že ty stažený mi už "zestárly" - 2017_Q2)