Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno
2 hours ago, Prochaine said:

 

Ale co když je auto kvůli DSG převodovce třeba o 50 kg těžší? To pak vyšší spotřeba smysl dává, ne?

Dovolil jsem si zalozit nove tema, protoze toto tema zajima a v puvodnim jsme byli off-topic. 

 

Zajimalo me, proc ma automat predkolka vyssi spotrebu nez manual, kdyz automat by mel mit "idealni" razeni.

 

A odpoved na Prochaine:

Me to smysl porad nedava. 50kg neudela dle meho nazoru u auta v prumeru s 1.6 tuny pohotovostni hmotnosti a 2.1 tuny celkove hmotnosti takovy rozdil, aby musel byt automat papirove o 0.5l vyssi v kombinovane spotrebe, realne pak mozna jeste vic.

spojky jsou v oleji,vetsi odpor-ztraty,dale automat neni robot co vidi co je pred tebou takze ty s manualem davas uz 6 dsg treba terve 5 atp,a kde jsi dosel na to ze automat ma idealni razeni?

Je to docela zahada, 50KG je nic a projevi se to jen ve meste. A aby spojky v oleji delaly takove ztraty, ze to zere o 0.5l vic, tak to mi prijde jako hodne velka ztrata. Zase je pravda, ze sucha DSG7 oproti manualu spotrebu snizuje.

  • Autor
6 hours ago, foxdivemaster said:

spojky jsou v oleji,vetsi odpor-ztraty,dale automat neni robot co vidi co je pred tebou takze ty s manualem davas uz 6 dsg treba terve 5 atp,a kde jsi dosel na to ze automat ma idealni razeni?

Tim idealnim razenim mam na mysli, ze automat by mel v dnesni dobe dokazat radit dle presne danych otacek a tedy by u nej nemelo dochazet k vytaceni ci naopak podtoceni motoru, ktere vzdy melo vliv na vyssi spotrebu (nemluve o vyssi zatezi na vlastni motor a jeho zivotnost). Je to neco jako eko mode v manualu, kdy se na displeji zobrazi tip, kdy uz je cas preradit na jiny rychlostni stupen a i kdyz se drzim nekde kolem 80% efektivity, tak jako cloveku se mi nikdy nepovede udelat 100%, to dokaze jenom stroj.

 

Navic automaty jsou uz dnes standardne delane se 7mi a uz se pouzivaji i 8mi stupnove prevodovky, kde vyssi pocet prevodovych kol -> rychlejsi razeni -> vetsi rozlozitelnost rychlosti -> mensi otacky -> nizsi spotreba.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.