Kraso Vloženo 2. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2016 2 hours ago, Prochaine said: Ale co když je auto kvůli DSG převodovce třeba o 50 kg těžší? To pak vyšší spotřeba smysl dává, ne? Dovolil jsem si zalozit nove tema, protoze toto tema zajima a v puvodnim jsme byli off-topic. Zajimalo me, proc ma automat predkolka vyssi spotrebu nez manual, kdyz automat by mel mit "idealni" razeni. A odpoved na Prochaine: Me to smysl porad nedava. 50kg neudela dle meho nazoru u auta v prumeru s 1.6 tuny pohotovostni hmotnosti a 2.1 tuny celkove hmotnosti takovy rozdil, aby musel byt automat papirove o 0.5l vyssi v kombinovane spotrebe, realne pak mozna jeste vic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 2. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2016 spojky jsou v oleji,vetsi odpor-ztraty,dale automat neni robot co vidi co je pred tebou takze ty s manualem davas uz 6 dsg treba terve 5 atp,a kde jsi dosel na to ze automat ma idealni razeni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 2. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2016 Je to docela zahada, 50KG je nic a projevi se to jen ve meste. A aby spojky v oleji delaly takove ztraty, ze to zere o 0.5l vic, tak to mi prijde jako hodne velka ztrata. Zase je pravda, ze sucha DSG7 oproti manualu spotrebu snizuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kraso Vloženo 2. Prosinec 2016 Autor Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2016 6 hours ago, foxdivemaster said: spojky jsou v oleji,vetsi odpor-ztraty,dale automat neni robot co vidi co je pred tebou takze ty s manualem davas uz 6 dsg treba terve 5 atp,a kde jsi dosel na to ze automat ma idealni razeni? Tim idealnim razenim mam na mysli, ze automat by mel v dnesni dobe dokazat radit dle presne danych otacek a tedy by u nej nemelo dochazet k vytaceni ci naopak podtoceni motoru, ktere vzdy melo vliv na vyssi spotrebu (nemluve o vyssi zatezi na vlastni motor a jeho zivotnost). Je to neco jako eko mode v manualu, kdy se na displeji zobrazi tip, kdy uz je cas preradit na jiny rychlostni stupen a i kdyz se drzim nekde kolem 80% efektivity, tak jako cloveku se mi nikdy nepovede udelat 100%, to dokaze jenom stroj. Navic automaty jsou uz dnes standardne delane se 7mi a uz se pouzivaji i 8mi stupnove prevodovky, kde vyssi pocet prevodovych kol -> rychlejsi razeni -> vetsi rozlozitelnost rychlosti -> mensi otacky -> nizsi spotreba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.