Přejít na obsah

Cukání v nízkých otáčkách


Aleš Veigend

Doporučené příspěvky

jediný první vstřik je OK, druhý už je za hranici , 3 a 4 půjdou hned za ním. Skoro to vypadá že tě odchází čerpadlo a háže špony do vstřiku, zatím co u 3 a 4 máš paliva víc což je běžné při opotřebení tak u druhého ho máš výrazně méně. Zkus do prázdné nádrže vylít celou flašku VIFu dolít 10 litru nafty od euroilu a ujed lehkou nohou cca 50 km pak to doplň do plna a dojezdi nádrž, pokud tam nebude špona tak se ti srovná na hodnoty vstřiku 3 a 4. Mě osobně to vstřiky ve 160k oživilo a motor přestal pohupovat a vynechávat. Než jsem objevil osvětu o bionafta v naftě tak jsem bral naftu všude kde byla levná :-). Už delší dobu jedu euroil a omv, na chodu motoru to vůbec není znát jede to pořád stejně  a je to stejně hlučné, nicméně regenerace místo 350-500 km probíhají občas i skoro k 1000 km, jezdí to hlavně dálnice, ale to v minulosti nebránilo častým regeneracím.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problémy nemám v podstatě žádné. Jen pokud se stane, že třeba na dvojku při popojíždění padnou otáčky na 1100 +- 100, tak auto začne škubat, ale dělá to už asi 40k km, možná i víc, možná i od výměny egru asi před 50k km, jen jsem si toho nevšiml :D... Zdá se mi, že to trochu ustalo po výměně vzduchového filtru, ale postupně se to vrátilo zpět...

 

Regenerace mám v pohodě, když jezdím v zimě město, tak to není dřív, než 500km, pokud v létě víc dálnice atd., tak to jde 700-800, možná i víc...

 

Na eurooilu tankuju už dost dlouho, minimálně 10k km a VIF dolévám... Nepomohlo by třeba seřízení vstřikovačů v servisu?

 

Ještě dodám, že po ohřátí vypadají hodnoty nějak takhle:

Sketch4.png

 

Takhle naopak za studena:

2016-12-03.png

Editováno: , autor: Aleš Veigend
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Myslíte teda, že to nemám řešit, když kromě pohupování na 1. a 2. kvalt kolem 1100ot. to nic nedělá? Auto jede jinak skvěle, spotřeba dejme tomu OK (to auto už od nového nejezdilo za málo) a regenerace probíhají tak, jak mají? Nepomohla by třeba aktualizace softu, do které se mi teda nechce kvůli chipu? Nebo co třeba to seřízení vstřikovačů? Díky za odpovědi :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne to tiez obcas robi, pri identickych otackach, ale ja mam uz chyteny 3.vstrek. Pocitujem to len velmi zriedkavo, len tuto zimu a hlavne ked sa na studeny motor dostanem do zapchy...ale neriesim to a pridavam viac plyn. Pripadne zapnem kurenie, kedy pri zopnuti PTC sa zvysia otacky a uz to potom nerobi :)

Editováno: , autor: Kyselinka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chip to vůbec neovlivnil. Dělá to už takových 40-50k km a chip mám teprve 10k... Motor se mi neklepe v žádném volnoběhu, ani při klimatizaci, ani při regeneraci, ani při spuštěným PTC.... Dělá to vyloženě při hodně jemném rozjíždění v podstatě bez plynu, takže přidat víc plyn je opravdu řešení :D jako netrápí mě to nijak zásadně, já jen abych věděl na čem jsem. BTW. to seřízení vstřikovačů mi říkal přímo p. Šíma (motorpower), když mi dělal chip, že pokud bych chtěl updatovat SW v ECU (momentálně mám prý 3. verzi z celkových 7 nebo kolika), tak že by to mohlo zlobit a chtělo by to udělat seřízení...

 

Ještě si vzpomínám, že tyhle problémy trošku ustaly, když se vyměnil vzduchový filtr, ale moc dlouho to nevydrželo. Nemůžou to dělat nějaké víry v sání, které blbnou váhu vzduchu? Jestli by to třeba nevyřešila ta blbost co se dává teď s dieselgate...

Kyselinka: To že máš chycený vstřik soudíš podle korekčního množství? A kolik ho cca máš?

Editováno: , autor: Aleš Veigend
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak ta vychytávka podle všeho není k ničemu jinému než k omezení vzduchu proto motor aby se více vypalovala nafta. Vstřiky to teoreticky být můžou když dáš málo plynu vstřiky dávají málo nafty a pokud jsou nepřesné tak se motor rozhoupe protože má bud moc nebo málo nafty když dáš plný kotel tak tam jde prostě vše a motor s tím počítá, ale je to jen teorie z vody...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl bych teda zkusit tu flašku vifu, jak si radil výše? Na eurooilu a VIFU už jezdím v kuse asi 15k km, ale nějak na autě nevidim změnu :D ale nevím jaké hodnoty házely vstřiky předtím...

 

Ale je strašně zajímavý, že to auto ty hodnoty háže jak generátor náhodných čísel :D podle prvního screenu to vypadá, že první vstřik je OK, 2 špatnej a 3 a 4 taky nic moc. A u dalších screenů se zase situace mění, jen dvojka zůstává...

 

Editováno: , autor: Aleš Veigend
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja VIF pouzivam preventivne, ale odkedy som zistil, ze vstrek odchadza, tak kazdych 10t km tam davam toto: http://www.liqui-moly.sk/vyrobok/5156-pro-line-cistic-dieselovych-systemov .. 500ml do celej nadrze.

Mozno to pomaha, mozno nie, ale na skodu to urcite nieje. Po pouziti je aj citit lepsi tah motora...vyskusaj.

Editováno: , autor: Kyselinka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky, mrknu na to :) už jsem nad něčim podobným přemýšlel.... už asi rok mám v záložkách tohle: http://www.tec-2000.eu/naftove-motory/tec2000-diesel-injector-cleaner.html

Nechci to zakřiknout, ještě jsem to nedostatečně otestoval, ale dneska jsem rozebral Airbox, vyndal filtr, vyházel listí a pouzdro vymyl. Filtr jsem pak dal naopak než byl, protože bylo vidět, že je na jedné straně špinavější než na druhé. Pak jsem jel 4km do práce a cukání zmizelo, ale taky za 4 km se to prostě jenom nemuselo povést :D

 

A ještě dotaz: Když budu zkoušet to s tím VIFem, tak mám nalít zimní, nebo letní, nebo to je jedno? :D

Editováno: , autor: Aleš Veigend
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, Petrkiller napsal:

Ahoj taky mám jeden vstrik nacnuty a lehce si přidává. Myslíte že me ten ví pomůže? Jezdím jen na vervu diesel. Ze bych vyjel nádrž nalil tam EuroOil 10L a celý vif? Ničemu jinému nevěřim.

 

Nemá smysl protože ve vervě VIF už je. Jestli si přidává i když čepuješ hlavně vervu, tak je už vychozený 

 

Aleš Veigend

ty jsi otočil filtr ? jak jsi to tam proboha narval ? :-O

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, jasně :D čekal jsem, jestli se někdo chytí :D jinak problém stále přetrvává, ale řekl bych, že méně...

 

Jinak 1500 za aktualizaci softu je nic moc no... Teoreticky by to měli udělat ve škodovce zdarma v rámci aktualizace, nebo za nízký peníz...

Editováno: , autor: Aleš Veigend
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem nedávno vyhodil ten bílí filc z filtru, byl úplně černý a přicpaný jak kdybych ho dal do výfuku. Sloužil tam dlouho zčernal za dobu co cítím v autě občas zápach z výfuku, stále víc si myslím že netěsní zpětné vedení spalin protože to je v blízkosti sání vzduchu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...