Přejít na obsah

závada P040800 obvod snímače recirkulace spalin B - vysoký signál


kalikroman

Doporučené příspěvky

Dobrý večer, 

nestkal se někdo s touto závadou   P040800  obvod snímače recirkulace spalin B - vysoký signál  . za jizdy se rozblika zhaveni a auto nema výkony , ale až se vozidlo zahřeje na 90 ,  když vypnu motor a znovu nastartuji tak začlo po chvili blikat znovu opet ztrati výkon a rozvítí se kontrola motoru.

Je to motor 1,6 CAYC  

 

Dejte radu co by to mohlo být za problém.

 

Děkuji Roman

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mě tam nedali nové těsnění protože v balení z "z číny" není nová sada a auto si občas pokuckalo a zazlobilo při regeneraci, taky smrdělo do auta,  no když jsem to dal konečně po 30k km do servisu tak to přetěsnili a vše v pohodě. 

Ono snad to údajně je stejná linka jako ta co vyrábí pro škodovku jen tam nedává logo VW group ale co je na tom pravdy... Na druhou stranu proč by čína dělala druhovýrobu něčeho co se tam stejně vyrábí ? Brát to z originálního pásu a střílet to ve vlastní distribuci bez loga je asi nejednoduší způsob.

Na druhou stranu jestli prachy máš tak originál není zas o tolik dražší... 

 

Kolik máš najeto ? Ono pokud to ukazuje vyloženě vysoký signál a žádnou další závadu EGRu (těch kodu je víc) tak můžeš zkusit vyčistit jen samotný chladič jestli se ti s tím chce babrat. Je pravděpodobné že je prostě jen ucpaný samotný chladič spalin a ventil jako takový funguje dobře. Pokud jezdíš hodně pod 2k otáček tak se chladič spalin otevírá a používá, ale i když to někteří lidé vyčistili tak jim často vyjela nová chyba, ale tak jestli se ti v tom chce vrtat, tak to zkusit můžeš, jestli nemáš 4x4 tak nemusíš sundavat nápravu.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem zjišťoval a znami ve Škodovce me to.prodá za 8500 ,- a v náhradě me dali cenu 7000,- Lukas . ale na Lukas jsem slyšel že se často kazí. Navíc mam 4x4 , ale naprava bi se tam sundavat nemusela . Ale turbo musí dolu. Čistit se me to nechce abych to znovu nemusel rozdělávat.  Jinak děkuji za vaše rady . 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se dnes do toho pustil . Zvládl  jsem to i bez sundávání nápravnice , ale jeto masakr a doufám že to už příště dělat nebudu.  A po rozebrání EGR je zaseknutá podtlaková klapka a chladič je tak též zanesený ,ale není ucaný uplně .

V novém originál  EGR není součástí těsnění tak doporučuji si to těsnění před výměnou pořídit ať kvuji tomu nečekáte. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je problém většiny servisu, to těsnění ti tam prostě nové nedají... nechápu, mě tam nechali staré a tři měsíce se hledalo kde mi uniká zápach do kabiny, děsný, stačilo to přetěsnit a je klid. Práce navíc kvůli pár korunům...

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...