Publikováno Březen 13, 20178 r Kam dožene servis Škoda zákazníka: http://www.denik.cz/auto/inda-nastval-servis-skody-svoji-octavii-zaprahl-za-osly-20170313.html Vím dokonce o zákazníkovi, který vrátil v rámci České republiky dva roky starého Superba3 svému prodejci.
Březen 14, 20178 r To ma ten Ind z toho, ze nezajel do Strakonic :-) Po dvou letech nekomu vzali auto zpet? Jak to dotycny dokazal?
Březen 14, 20178 r Autor Pán mi řekl, že na přebírání vozu šel vždy s právníkem. Měl Superba3 z roku 2015 a jeho Amundsen při navigování nemluvil, občas nereagoval na displej, měl problém s párováním telefonu. Došlo k jedné výměně jednotky MIB a stav se nezměnil......novější software nahrát nelze a novější typ jednotky firma Škoda rovněž odmítla nainstalovat s tvrzením, že to není možné.....tj. finální řešení = vrácení vozu do CB Auto. Cca. před týdnem musela jedna Octavie3 vyrobená v září 2016 až do MB jen kvůli aktivaci tempomatu. Server odmítal aktivaci provést a soudruzi z MB si nechali odvést auto na analýzu. Ještě, že je v záruce....po záruce takovéto auto asi "umře" bez tempomatu. Kolik takových vozů asi po světe běhá na kterých nelze provést ani tak základní úkon.... Upraveno Březen 14, 20178 r od ferda25
Březen 14, 20178 r Autor Tak to by měli spíš odpovědět kompetentní osoby v MB. Zřejmě jazyková bariéra....lokální Windows a ODIS je pouze v češtině a pánové z Německa, kteří tohle zřejmě mají jako jediní možnost řešit bohužel česky neumí. Opět ukázka kde leží hlavní data.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.