ferda25 Vloženo 13. Březen 2017 Sdílet Vloženo 13. Březen 2017 Kam dožene servis Škoda zákazníka: http://www.denik.cz/auto/inda-nastval-servis-skody-svoji-octavii-zaprahl-za-osly-20170313.html Vím dokonce o zákazníkovi, který vrátil v rámci České republiky dva roky starého Superba3 svému prodejci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 14. Březen 2017 Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 A ako upravoval to auto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 14. Březen 2017 Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 To ma ten Ind z toho, ze nezajel do Strakonic :-) Po dvou letech nekomu vzali auto zpet? Jak to dotycny dokazal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 14. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 (editace) Pán mi řekl, že na přebírání vozu šel vždy s právníkem. Měl Superba3 z roku 2015 a jeho Amundsen při navigování nemluvil, občas nereagoval na displej, měl problém s párováním telefonu. Došlo k jedné výměně jednotky MIB a stav se nezměnil......novější software nahrát nelze a novější typ jednotky firma Škoda rovněž odmítla nainstalovat s tvrzením, že to není možné.....tj. finální řešení = vrácení vozu do CB Auto. Cca. před týdnem musela jedna Octavie3 vyrobená v září 2016 až do MB jen kvůli aktivaci tempomatu. Server odmítal aktivaci provést a soudruzi z MB si nechali odvést auto na analýzu. Ještě, že je v záruce....po záruce takovéto auto asi "umře" bez tempomatu. Kolik takových vozů asi po světe běhá na kterých nelze provést ani tak základní úkon.... Editováno: 14. Březen 2017, autor: ferda25 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 14. Březen 2017 Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 A proc tomu tak je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 14. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 Tak to by měli spíš odpovědět kompetentní osoby v MB. Zřejmě jazyková bariéra....lokální Windows a ODIS je pouze v češtině a pánové z Německa, kteří tohle zřejmě mají jako jediní možnost řešit bohužel česky neumí. Opět ukázka kde leží hlavní data. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.