Publikováno Březen 14, 20178 r Podarilo sa mi vyjazdiť nádrž na ceste do Nemecka, palubný počítač ukazoval dojazd 0 km, ale motor išiel pravidelne. Po dotankovaní plnej nádržě som pokračoval v jazde ale motor nemá taký ťah ako predtým, a zdá sa mi aj hlučnejší. Po vyjazdení 1/2 nádrže som dotankoval na Aral pumpe do plna, situácia sa trochu zlepšila, ale auto stále nejazdí ticho a živo ako predtým. Pri nízkych otáčkach sa mi zdá chod neprevidelný a objavili sa nepravidelné zvuky, ktoré tam doteraz neboli, ale nič agresívne. Auto riadne štartuje a priradení DSG prevodovky mám pocit, že prevodovka viac vytáča motor kým preradí rýchlosť na vyšší prevodový stupeň, ako keby sa ten voz snažil nahradiť ten výkon zvýšením otáčok.Prosím o fundovanú radu, čo by to mohlo byť a ako z toho.
Březen 14, 20178 r Autor Neviem, v tom sa nevyznám, to je nový motor, to bola posledná verzia Octavie II.
Březen 14, 20178 r Obávám se, že tady bude každá rady drahá, když ani nevíš, jaký motor máš. Téma přesunuto do správné sekce.
Březen 14, 20178 r když jseš na nule, tak tam ještě nějaká železná rezerva je. Mohlo ale dojít již k nějakému zavzdušnění. Nech si udělat výpis z diagnostiky. A nejezdíš náhodou na S?
Březen 14, 20178 r Malý techničák máš, tak napiš, jaký přesně motor, ať tady dostaneš přesnější rady. Obecně vzato se mohli nasát nečistoty z nádrže, přicpat palivový filtr, mohlo se něco dostat dál a jak víme, PD mají hodně citlivé vstřikování.. Nebo tím, že v nádrži nebyl dostatek paliva (které ochlazuje čerpadlo) a čerpadlo se poškodilo a nedává takový tlak.. Například. Chtělo by to VAG a změřit tlak paliva., tím bych začal.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.