Přejít na obsah

Strata výkonu Octavia II 2.0 TDI DSG r. v. 2013 155 tis km


richardnovak

Doporučené příspěvky

Podarilo sa mi vyjazdiť nádrž na ceste do Nemecka, palubný počítač ukazoval dojazd 0 km, ale motor išiel pravidelne. Po dotankovaní plnej nádržě som pokračoval v jazde ale motor nemá taký ťah ako predtým, a zdá sa mi aj hlučnejší. Po vyjazdení 1/2 nádrže som dotankoval na Aral pumpe do plna, situácia sa trochu zlepšila, ale auto stále nejazdí ticho a živo ako predtým. Pri nízkych otáčkach sa mi zdá chod neprevidelný a objavili sa nepravidelné zvuky, ktoré tam doteraz neboli, ale nič agresívne. Auto riadne štartuje a priradení DSG prevodovky mám pocit, že prevodovka viac vytáča motor kým preradí rýchlosť na vyšší prevodový stupeň, ako keby sa ten voz snažil nahradiť ten výkon zvýšením  otáčok.Prosím o fundovanú radu, čo by to mohlo byť a ako z toho.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Malý techničák máš, tak napiš, jaký přesně motor, ať tady dostaneš přesnější rady.

Obecně vzato se mohli nasát nečistoty z nádrže, přicpat palivový filtr, mohlo se něco dostat dál a jak víme, PD mají hodně citlivé vstřikování..

Nebo tím, že v nádrži nebyl dostatek paliva (které ochlazuje čerpadlo) a čerpadlo se poškodilo a nedává takový tlak.. Například.

Chtělo by to VAG a změřit tlak paliva., tím bych začal.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...