Jump to content

noxik600

Uživatel
  • Content Count

    179
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

10 Good

About noxik600

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

967 profile views
  1. HansHouse - odpoj zapalovaci kabely od modulu a zkontroluj konektory, zda jsou vsechny dobré. Já měl jeden hodně zoxidovaný viz příspěvek 106.
  2. U AKLu bylo 25. Že tady je 30, to vím[emoji6]
  3. Tak můžu si dát redukci na 1/2 a ořechem 19 utáhnout výpustný šroub vany na 25Nm, např. Ale jinak využití nevidím. Tak na to prdim. Díky [emoji1666]
  4. Mám dotaz pro zkušené: mám momenťák 28-210 Nm. Využívám to dost, hlavně na podvozku. Teď mi známý nabízí momenťák 5-25 Nm a dotaz zní, využiju ho na autě? Případně kde? Sundavat hlavu nebudu [emoji6] Děkuji
  5. Zni ti zajímavě. Už mám koupené TRW TWIN JGT448T, tak to nevyzkouším.
  6. Tak "zlepšovače" oleje známe. Byly myslím i testovány ve světě motoru a sice fungují, ale způsobují korozi motoru a to není žádoucí. Jinak s přípravky na výplach motoru mám jen dobré zkušenosti. Sice jsem výměnu oleje zkrátil na 5000 km, ale motor si nestěžuje. [emoji6]
  7. Já přidám toto: stále volnoběh s nepravidelnými záškuby. i při zvýšení volnoběžných otáček . Rozvody též 28-86. Výpadky zapalování hlásí převážně na třetím válci. Jediné na co jsem přišel, že na zapalovací modulu byl zoxidovaný kontakt jednoho zapalovacího kabelu. Obroušen, nastříkán kontaktolem - beze změny. Ještě doplním, že záškuby ve volnoběhu nejsou vždy. Jednou jedu 40 km a po zastavení záškuby jsou. Za týden jedu stejnou trasu 40 km a necítím nic, o volnoběh krásný, žádné škubání. Jediné, co mi asi měsíc dělá je to, že se nespouští sekundární vzduchové čerpadlo. Předtím to fungovalo téměř při každém startu, otáčky vyletěly na chvíli na 1500. Teď nic.
  8. Zkus si půjčit jinou funkční klapku. Podobně mě trápila právě klapka.
  9. Dva piny jsou kostry, jeden dává hodnoty pro ŘJ a jeden pro budíky. Jestli se pletu, tak mě opravte. A dvou pin dle obrázku:
  10. Mě to hlásí taky (BSE). Chtělo by to vyzkoušet ve dvou za jízdy, aby ten druhý sledoval zda se to nezmění..
  11. I ja jsem pri přibrzďování slyšel pískání, rozebral zadní brzdy (pístek šel dobře), ale na levé straně rez "zvedla" plíšek, v kterém se pohybuje destička, takže se nevracela a přibržďovala mi kolo(nejspíš se tím i spálila). Musel jsem ji vypáčit, jak nešla ven ven.Teď mám nové desky a už je to ok. S tím repasem. Existují sady na repas, např. ( https://www.motora.cz/autofren-seinsa/D42009C.html?gclid=EAIaIQobChMIyuW9kfDN5AIVAuJ3Ch1q2wItEAQYASABEgLEXvD_BwE ) Ale jestli nebude lepší pak koupit nový/použitý celý díl..
  12. Přesně tak, bohužel je to pravda. Dnes se auta neopravují. Dnes se dle postupů mění díly a auto se bere stejně, jako třeba pračka, mobil... V okolí znám jen jednoho starého automechanika, pro kterého jsou auta celoživotní láska a tak se k nim i chová. Je to byznys. Jak vypadají svíčky?
  13. Základní nastavení+ reset proveden? VAG nic nehlásí? Tlak paliva/paliv. filtr? Zkoušel jsi nějakou přísadu do paliva na vyčištění?
×
×
  • Create New...