Jump to content

noxik600

Uživatel
  • Content Count

    155
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

10 Good

About noxik600

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

857 profile views
  1. abych měl hodnotu nastavení rozvodů 28-87 místo 28-86, musím vačkou otočit ke kufru, nebo ke světlu?
  2. "Thomme" Dal jsem tam 145... Já tam dal 145,138,130| Otáčky se hezky zvýšily, ale motor stejně poškubává. Jinak onu hodnotu mám 28-86. A nemění se.
  3. Mohl bys mi říct, jakou hodnotu jsi zadal? VCDS myslím ukazuje hodnotu 128. Díky Odesláno z mého X50L pomocí Tapatalk
  4. U mě první výměna rozvodů v AS ve 122tis. Rocker - záruku mobility máš? Někde ji nechtějí prodloužit a jinde jen si serviska dají do poznámky vlastní díly/náplň/..
  5. Já přidal výplach motoru, vypustil olej, dal nový + filtr, po 3000 km opět výměna ale za kvalitnější olej + filtr a další za 10000 či rok. Filtr bych určitě vyměnil (150kc??), protože kdyby se přicpal, propustil by ten bordel zpátky do motoru. Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
  6. Já u svého (1.6 74kw AKL) měnil těsnění(sání, vstřiky), svíčky, kabely, modul, klapku, výfuk, čidlo teploty + vyčištění palivové soustavy, dekarbonizace, poplach motoru + nový olej, nový akumulátor a ještě nevím co a beze změny.
  7. "mino22" Jaké jsi kupoval kabely, s měděným či uhlíkovým jádrem?
  8. Jen to poškubávání na volnoběh. Spotřeba na volnoběh je 0,7l/hod, to je OK ne?
  9. Taky jsem měl AKL, zkoušel 100 oktan, aditiva, vyměnil palivák, klapku, svíčky, modul, kabely a stejně se pocukávání neodstranilo.
  10. Poradí někdo? Koukal jsem přes diagnostiku a mám rozvody nastavene na 29-86 a nikoliv na 28-87 jako vy. Je to hodně špatně? Nebo mám povolit řemenici váčky a pootocit o kousek proti směru hodin. ručiček(směr kufr)?
  11. noxik600

    Prevodovka 1.6

    Může. Trhala mi hlavně při podřazování a rozjezdech. Já u G4 myslel, že je to spojkou, ale po výměně to bylo stejné. Při rozjezdu/jízdě z kopce při nízké rychlosti mi převodovka hučela stejně, jak když jsem couval se škodou 120. Vyměnil jsem olej - nic, přidal drahá aditiva - pořád stejný zvuk. Málokdy vypadla rychlost, nebo nešlo zařadit. Řazení 1 a 2 bylo až divně lehké, ostatní rychlosti šly trochu ztěžka. A závěr: doporučili mi repas, protože nejspíš už byla "chycená", byla vůle v diferenciálu a byla původní (DUU se 180tis. km). Nicméně dle druhého názoru-jezdit, dokud se to nepo**re, jsem se zařídil. Ujel ještě 2tis km a pak ho vyměnil za jiné.
  12. Prvně by to chtělo vědět, JAKOU máš převodovku, aby mohla diskuze pokračovat.
  13. Je to VYRAŽENO na převodovce, píšeš nesmysly. A stříhání nýtů: mělo by se to týkat prevodovek DUU do roku 06/2000, pak jsou nýty zesílené. Kdp nechce poradit, není mu radno. Já se do své koukal, mám najeto 180tis, a vypadá jako nová.
  14. Ja tam DUU. Taky ji mám [emoji6]
  15. Ma tendence nebo chcípe? Jaké chyby ukazal VAG? V jakém stavu je olej a filtry?
×
×
  • Create New...