Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Podarilo sa mi vyjazdiť nádrž na ceste do Nemecka, palubný počítač ukazoval dojazd 0 km, ale motor išiel pravidelne. Po dotankovaní plnej nádržě som pokračoval v jazde ale motor nemá taký ťah ako predtým, a zdá sa mi aj hlučnejší. Po vyjazdení 1/2 nádrže som dotankoval na Aral pumpe do plna, situácia sa trochu zlepšila, ale auto stále nejazdí ticho a živo ako predtým. Pri nízkych otáčkach sa mi zdá chod neprevidelný a objavili sa nepravidelné zvuky, ktoré tam doteraz neboli, ale nič agresívne. Auto riadne štartuje a priradení DSG prevodovky mám pocit, že prevodovka viac vytáča motor kým preradí rýchlosť na vyšší prevodový stupeň, ako keby sa ten voz snažil nahradiť ten výkon zvýšením  otáčok.Prosím o fundovanú radu, čo by to mohlo byť a ako z toho.

 

 

Vloženo

Malý techničák máš, tak napiš, jaký přesně motor, ať tady dostaneš přesnější rady.

Obecně vzato se mohli nasát nečistoty z nádrže, přicpat palivový filtr, mohlo se něco dostat dál a jak víme, PD mají hodně citlivé vstřikování..

Nebo tím, že v nádrži nebyl dostatek paliva (které ochlazuje čerpadlo) a čerpadlo se poškodilo a nedává takový tlak.. Například.

Chtělo by to VAG a změřit tlak paliva., tím bych začal.

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...