calls Vloženo 21. Březen 2017 Sdílet Vloženo 21. Březen 2017 Ahoj všem, u mého 1.2 Tsi CBZB Rv.2010 pozoruju škubání motoru, velkou hlučnost a všeobecně nepříjemný chod vždy ve stejném spektru otáček, nezávisle na převod. stupni. Jakmile se dostanu k hranici 2400 otáček je to až nesnesitelný a pokročuje to až do cca 2800. Mimo tento rozsah je motor krásně tichý, v plné síle... Filtry, svíce nové, nejnovější SW pro řj naflashován... Přemýšlím, čím to může být, při 2800 ot by měl westgate měnit režim naklopení turba, tak možná lag před změnou a načatý ovládací motůrek ? Nebo ventil ? Či by to mohlo být něco úplně jiného ? Jinak, mám najeto 160k a vše bylo v pohodě.... Měl někdo podobný problém ? Club je moje poslední zastávnka před válcovou brzdou/logováním... Díky Honza :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Březen 2017 Sdílet Vloženo 22. Březen 2017 Co takhle výpadky zapalování? Neboli obvyklý problém se zapalovacími kabely? Bez řádné diagnostiky nic nezmůžeš. Co to je "režim naklopení turba"? Tyto motory nemají variabilní geometrii rozváděcích lopatek turba. Wastegate je jen obtokový ventil turba, který zajišťuje regulaci plnícího tlaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
calls Vloženo 23. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2017 (editace) Aha, diky za pouceni o turbu :-) Kazdopadne, bezprostredne po vymene svicek se to zlepsilo, ale jen na kratkou dobu... Diagnostika je cista jako snih, je tedy mozne, ze to bude spatny kontakt v kabelech ? Jak to odhalim ? Logem za jizdy ? Nebo daji se kabely promerit ? Na kabely jsem koukal jen opticky a vypadaly v pohode, pres motor mam origo kryt kabelu a pro jistotu vozim v motoru i vuni na WC :-) Dal jsem kabely neresil, protoze mi prislo zvlastni, ze by se to klepani objevilo pri na chlup stejnych otackach a pak zase stejne rychle zmizelo. Editováno: 23. Březen 2017, autor: calls Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eyvk6 Vloženo 30. Červenec 2022 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2022 (editace) . Editováno: 6. Duben 2023, autor: eyvk6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zajasamo Vloženo 31. Červenec 2022 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2022 To samé auto, stejné problémy. Pomohla výměna zapalovacího modulu a zapalovacích kabelů. A kontrola svíček - hlavně dosedacích ploch pro kabely, stačí malá nečistota. Od té doby hladký chod i menší spotřeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.