Přejít na obsah

calls

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení calls

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Aha, diky za pouceni o turbu :-) Kazdopadne, bezprostredne po vymene svicek se to zlepsilo, ale jen na kratkou dobu... Diagnostika je cista jako snih, je tedy mozne, ze to bude spatny kontakt v kabelech ? Jak to odhalim ? Logem za jizdy ? Nebo daji se kabely promerit ? Na kabely jsem koukal jen opticky a vypadaly v pohode, pres motor mam origo kryt kabelu a pro jistotu vozim v motoru i vuni na WC :-) Dal jsem kabely neresil, protoze mi prislo zvlastni, ze by se to klepani objevilo pri na chlup stejnych otackach a pak zase stejne rychle zmizelo.
  2. Ahoj všem, u mého 1.2 Tsi CBZB Rv.2010 pozoruju škubání motoru, velkou hlučnost a všeobecně nepříjemný chod vždy ve stejném spektru otáček, nezávisle na převod. stupni. Jakmile se dostanu k hranici 2400 otáček je to až nesnesitelný a pokročuje to až do cca 2800. Mimo tento rozsah je motor krásně tichý, v plné síle... Filtry, svíce nové, nejnovější SW pro řj naflashován... Přemýšlím, čím to může být, při 2800 ot by měl westgate měnit režim naklopení turba, tak možná lag před změnou a načatý ovládací motůrek ? Nebo ventil ? Či by to mohlo být něco úplně jiného ? Jinak, mám najeto 160k a vše bylo v pohodě.... Měl někdo podobný problém ? Club je moje poslední zastávnka před válcovou brzdou/logováním... Díky Honza :-)
×
×
  • Vytvořit nový...