Přejít na obsah

1.9 SDI nestartuje


DAN 46

Doporučené příspěvky

Prosim o radu, mam Octavii 1,9 SDI - z niceho nic sem zastavil a po 20min sem chtel odjed a neslo nastartovat, vse se normalne rosviti a pri otoceni klicku vubec nic, starter stoji jen tam neco cvaka..... ?? takze sem to musel rostlacit :( a po nekolika zkouskach porad nejde... muze mi prosim nekdo poradit.....?? diky moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosim o radu, mam Octavii 1,9 SDI - z niceho nic sem zastavil a po 20min sem chtel odjed a neslo nastartovat, vse se normalne rosviti a pri otoceni klicku vubec nic, starter stoji jen tam neco cvaka..... ?? takze sem to musel rostlacit :( a po nekolika zkouskach porad nejde... muze mi prosim nekdo poradit.....?? diky moc.

Nabuduce napis aspon rok vyroby+kilometre.:)

Mas zlu baterku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Baterka urcite ne pane ... zaprve by mu tak tak svitili kontrolky a nejspis by i cvakalo relatko... Kilometry a rok vyroby nema nic co delat se starterem takze takova informace je naprosto nepodstatna lol...

:palec2::smich:

KILOMETRE+ROK VYROBY JE DOST PODSTATNY!!!

Ked ma auto najazdene NAPRIKLAD 20 000km tak starter bude ako novy!!! Chybu bi som nehladal tam.:prc:

:)

Editováno: , autor: PROCHY603
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud startér cvaká tak to bude něco ve startéru.Baterie může být slabší a dobít to je to nejmenší ale pokud by byla špatná tak by zhasínaly i kontrolky, a spínačka taky blbost to by startér necvakal a stáří nebo km nejsou podstatné.Může se to stát i unového startéru. Tady by možná postačíla motorizace a typ motoru.Jinak může být špatná cívka,upadlý drátek někde u uhlíků ,opotřebované uhlíky nebo jen potřebuje vyčistit a namazat.

Editováno: , autor: acek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud startér cvaká tak to bude něco ve startéru.Baterie může být slabší a dobít to je to nejmenší ale pokud by byla špatná tak by zhasínaly i kontrolky, a spínačka taky blbost to by startér necvakal a stáří nebo km nejsou podstatné.Může se to stát i unového startéru. Tady by možná postačíla motorizace a typ motoru.Jinak může být špatná cívka,upadlý drátek někde u uhlíků ,opotřebované uhlíky nebo jen potřebuje vyčistit a namazat.

:) MOTORIZACE A TYP MOTORU MAS NAPISANE HORE 1,9 SDI;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Prochy pochopil a proto jsem že to bohatě postačí motorizace a typ motoru:Ano je to již na začátku četl jsem.Ale ty jsi to nějak nepochopil když tvrdíš že je špatná baterie a nebo spínačka.Pokud cvaká startér tak je něco špatně ve startéru. lol lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechcu se míchat do diskuze, ale cvakání ve startéru nemá nic společného s uhlíkami ani s cívkou ani se samotným startérem. Kdyby to bylo uhlíkami nebo magnetem, tak by startér necvakal. To by cvaklo jednou a kontrolky by mírně pohasly při zmenšeným napětím o ubytek napětí způsobeným proudem k magnetu startéru. Na 99% je to způsobeno přechodovým odporem na napájení magnetu tzn. spínačka, vedení ke spínačce, uzemnění motoru. Je to způsobeno tím, že v okamžiku sepnutí magnetu je na magnetu 12V. Při buzení cívky stoupá proud a kotva se začíná pohybovat. Při tom vzniká velký úbytek napětí na vedení k magnetu a tím v určitém okamžiku mag. pole kotvu neudrží v zapnutém stavu a kotva se vrací a začíná kotva cívky kmitat. Prvně bych změřil při "startování" průběh napětí na magnetu a potom se můžeme bavit dál. Neříkám, že by to nemohlo být i přechodovým odporem na kontaktech kotvy magnetu spouštění alternátoru, ale podle příznaků je to málo pravděpodobné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se zapojím taky! Startér odešel do věčných lovišť. Řešil jsem úplně to samé před půl rokem.V mém případě to NEBYLO zde uváděnou spínačkou, ani cívkou, která se jevila jako nejpravděpodobnější. Pokud chceš radu, kup nové Valeo a máš na další léta pokoj. Podstatně se Ti zlepší teplé starty a baterka nebude tolik trpět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Predem vsem dekuju za rady a ochotu pomoct..... dopadlo to tak ze dnes po praci sem se na to mrknul a nedalo mi to nejdriv skontrolovat kontakty na starteru a pak hned na baterce..... no a byl uklepanej kabel u baterky co vede ke starteru, takze parada uz startuju :).... diky a mejte se!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prochy nevi naprosto nic o autech nehadej se s nim =) je to 18 ti letej hlupak co nevi o cem mluvi ze to tak musim rict =)

neoras uknudni sa. takto sa tu na fore nebavime. ked si zvyknuty urazat ludi okolo seba koli inemu nazoru, praktizuj si to niekde inde a nie na tomto fore.

ocakavam ze sa ospravedlnis a uznas ze si sa mylil..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...