Publikováno Březen 14, 201015 r Prosim o radu, mam Octavii 1,9 SDI - z niceho nic sem zastavil a po 20min sem chtel odjed a neslo nastartovat, vse se normalne rosviti a pri otoceni klicku vubec nic, starter stoji jen tam neco cvaka..... ?? takze sem to musel rostlacit a po nekolika zkouskach porad nejde... muze mi prosim nekdo poradit.....?? diky moc.
Březen 14, 201015 r Problem je v starteru a to v civce co vtahuje pastorek. Bud ho nech opravit nebo sezen 2 na vrakacu.
Březen 14, 201015 r Prosim o radu, mam Octavii 1,9 SDI - z niceho nic sem zastavil a po 20min sem chtel odjed a neslo nastartovat, vse se normalne rosviti a pri otoceni klicku vubec nic, starter stoji jen tam neco cvaka..... ?? takze sem to musel rostlacit a po nekolika zkouskach porad nejde... muze mi prosim nekdo poradit.....?? diky moc. Nabuduce napis aspon rok vyroby+kilometre. Mas zlu baterku.
Březen 14, 201015 r Baterka urcite ne pane ... zaprve by mu tak tak svitili kontrolky a nejspis by i cvakalo relatko... Kilometry a rok vyroby nema nic co delat se starterem takze takova informace je naprosto nepodstatna ... Upraveno Březen 14, 201015 r od neOras
Březen 14, 201015 r Baterka urcite ne pane ... zaprve by mu tak tak svitili kontrolky a nejspis by i cvakalo relatko... Kilometry a rok vyroby nema nic co delat se starterem takze takova informace je naprosto nepodstatna ... KILOMETRE+ROK VYROBY JE DOST PODSTATNY!!! Ked ma auto najazdene NAPRIKLAD 20 000km tak starter bude ako novy!!! Chybu bi som nehladal tam. Upraveno Březen 14, 201015 r od PROCHY603
Březen 14, 201015 r Che che =) Opakuji naprosto nepodstatna informace =) ale podle tebe je to prece spinacka =D tak co tu placas o starteru ty mistre =D
Březen 14, 201015 r NEORAS: TO BOL PRIKLAD TYCH 20 000KM. tak CHYBU BI SOM NEHLADAL V STARTERI JAK TVRDIS TY. Priciny poruchy: BATERKA, SPINACKA, STARTER;)
Březen 14, 201015 r Pokud startér cvaká tak to bude něco ve startéru.Baterie může být slabší a dobít to je to nejmenší ale pokud by byla špatná tak by zhasínaly i kontrolky, a spínačka taky blbost to by startér necvakal a stáří nebo km nejsou podstatné.Může se to stát i unového startéru. Tady by možná postačíla motorizace a typ motoru.Jinak může být špatná cívka,upadlý drátek někde u uhlíků ,opotřebované uhlíky nebo jen potřebuje vyčistit a namazat. Upraveno Březen 14, 201015 r od acek
Březen 14, 201015 r Tak =) presne jak rika acek, ovsem osobne bych to videl na civku =) Upraveno Březen 14, 201015 r od neOras
Březen 14, 201015 r Pokud startér cvaká tak to bude něco ve startéru.Baterie může být slabší a dobít to je to nejmenší ale pokud by byla špatná tak by zhasínaly i kontrolky, a spínačka taky blbost to by startér necvakal a stáří nebo km nejsou podstatné.Může se to stát i unového startéru. Tady by možná postačíla motorizace a typ motoru.Jinak může být špatná cívka,upadlý drátek někde u uhlíků ,opotřebované uhlíky nebo jen potřebuje vyčistit a namazat. MOTORIZACE A TYP MOTORU MAS NAPISANE HORE 1,9 SDI;)
Březen 14, 201015 r necitovat znamena tesne predosly,nie dalej nachadzajuce sa predolse.. jak male deti..
Březen 14, 201015 r To Prochy pochopil a proto jsem že to bohatě postačí motorizace a typ motoru:Ano je to již na začátku četl jsem.Ale ty jsi to nějak nepochopil když tvrdíš že je špatná baterie a nebo spínačka.Pokud cvaká startér tak je něco špatně ve startéru. lol
Březen 15, 201015 r Prochy nevi naprosto nic o autech nehadej se s nim =) je to 18 ti letej hlupak co nevi o cem mluvi ze to tak musim rict =)
Březen 15, 201015 r Nechcu se míchat do diskuze, ale cvakání ve startéru nemá nic společného s uhlíkami ani s cívkou ani se samotným startérem. Kdyby to bylo uhlíkami nebo magnetem, tak by startér necvakal. To by cvaklo jednou a kontrolky by mírně pohasly při zmenšeným napětím o ubytek napětí způsobeným proudem k magnetu startéru. Na 99% je to způsobeno přechodovým odporem na napájení magnetu tzn. spínačka, vedení ke spínačce, uzemnění motoru. Je to způsobeno tím, že v okamžiku sepnutí magnetu je na magnetu 12V. Při buzení cívky stoupá proud a kotva se začíná pohybovat. Při tom vzniká velký úbytek napětí na vedení k magnetu a tím v určitém okamžiku mag. pole kotvu neudrží v zapnutém stavu a kotva se vrací a začíná kotva cívky kmitat. Prvně bych změřil při "startování" průběh napětí na magnetu a potom se můžeme bavit dál. Neříkám, že by to nemohlo být i přechodovým odporem na kontaktech kotvy magnetu spouštění alternátoru, ale podle příznaků je to málo pravděpodobné.
Březen 15, 201015 r Tak se zapojím taky! Startér odešel do věčných lovišť. Řešil jsem úplně to samé před půl rokem.V mém případě to NEBYLO zde uváděnou spínačkou, ani cívkou, která se jevila jako nejpravděpodobnější. Pokud chceš radu, kup nové Valeo a máš na další léta pokoj. Podstatně se Ti zlepší teplé starty a baterka nebude tolik trpět.
Březen 15, 201015 r Autor Predem vsem dekuju za rady a ochotu pomoct..... dopadlo to tak ze dnes po praci sem se na to mrknul a nedalo mi to nejdriv skontrolovat kontakty na starteru a pak hned na baterce..... no a byl uklepanej kabel u baterky co vede ke starteru, takze parada uz startuju .... diky a mejte se!!!
Březen 16, 201015 r :palec2:Ved som to pisal hned ako prve ze je problem v BATERKE. Niektory clenovia bi menili starter za novy.
Březen 16, 201015 r Prochy nevi naprosto nic o autech nehadej se s nim =) je to 18 ti letej hlupak co nevi o cem mluvi ze to tak musim rict =) neoras uknudni sa. takto sa tu na fore nebavime. ked si zvyknuty urazat ludi okolo seba koli inemu nazoru, praktizuj si to niekde inde a nie na tomto fore. ocakavam ze sa ospravedlnis a uznas ze si sa mylil..
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.