Přejít na obsah

Výměna vysokotlakeho čerpadla


S3divak

Doporučené příspěvky

Zdravím, nenašel jsem tu téma s touto problematikou,tak si ho dovolím založit. 

Po výměně čerpadla z důvodu úniku nafty od hřídele, mi na palubovce svítí kontrolka motoru a bliká zhaveni. Auto jede normálně ba i líp s novým čerpadlem.Zadny nouzový režim. Když jsem vůz napíchnul na diagnostiku, tak mi našla neznámý kód,který když smažu objeví se okamžitě znova.Kontrolka motoru zhasne,ale po ujetí pár km se opět rozsvítí. Před výměnou čerpadla jsem neměl nejmenší problém,krom toho úniku nafty.

Auto má najeto 168tis.tankovana jen Verva.Zadny Chip,ale po srovnání s jiným vozem se stejnou motorizaci jede velice dobře, zřejmě dobře zajety. 

Neví někdo co s tím?Budu rád za každou indícii. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kód chyby to nenapíše ...Je dost možné že to bude pochybný software,který mám k dispozici,nicméně tento software přečetl všechny jednotky,když jsem zkusil kompletní test.Nevim jestli není potřeba nové čerpadlo nějakým způsobem sparovat s jednotkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čekal jsem,že se ozve někdo,kdo čerpadlo měnil a setkal se se stejným problémem... U cr není potřeba seřizovač predvstrik, tak mě to překvapuje, co může být za problém...čerpadlo se vymění s ním jsem vyměnil i rozvody, odvzdusnil přes diagnostiku,start na poprvé bez problémů a to šli dolů i vysokotlaké trubičky. Prostě nevím,tak to zkouším zde,prvně...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale jo, to je jistě správně, že to zkoušíš tady. Jenom je potřeba dodat maximum možných informací. Například teď píšeš, žes zároveň s čerpadlem měnil i rozvody. Co když je problém tam? To v prvním příspěvku nebylo. A pořádná diagnostika je u moderních aut/motorů základ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já se polepsim :-) ale třeba to že se mění čerpadlo,které je poháněno rozvody asi značí nové rozvody,nebo alespoň řemen a napínak i když to už Teda rovnou komplet rozvody.

Mimochodem problém vyresen,při manipulaci v prostoru motoru se tuklo do konektoru škrtící klapky,který byl od předchozího majitele polaman a zpevnen černou fasetkou, které jsem si fakt nevšiml i když na mě kouká jen co otevřu haupnu.Prisel jsem na to náhodou asi před hodinou,když jsem čekal na příchod kolegy s diagnostikou.Obesel jsem všechny konektory a tenhle mi zůstal v ruce.B-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a ten měkčí doběch se právě nekonal. Konektor povylezl a problém byl na světě :-) K těm rozvodum...asi to nebude nutné, ale v případě, že vám chčije nafta hřídelí právě do prostoru rozvodů a fajne vám žádoji řemen,tak to není od věci, to samé vnější řemen, ten byl jak žvýkačka. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...