S3divak Vloženo 23. Březen 2017 Sdílet Vloženo 23. Březen 2017 Zdravím, nenašel jsem tu téma s touto problematikou,tak si ho dovolím založit. Po výměně čerpadla z důvodu úniku nafty od hřídele, mi na palubovce svítí kontrolka motoru a bliká zhaveni. Auto jede normálně ba i líp s novým čerpadlem.Zadny nouzový režim. Když jsem vůz napíchnul na diagnostiku, tak mi našla neznámý kód,který když smažu objeví se okamžitě znova.Kontrolka motoru zhasne,ale po ujetí pár km se opět rozsvítí. Před výměnou čerpadla jsem neměl nejmenší problém,krom toho úniku nafty. Auto má najeto 168tis.tankovana jen Verva.Zadny Chip,ale po srovnání s jiným vozem se stejnou motorizaci jede velice dobře, zřejmě dobře zajety. Neví někdo co s tím?Budu rád za každou indícii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 23. Březen 2017 Sdílet Vloženo 23. Březen 2017 Co to znamena neznamy kod? Prece to vypise alespon nejake cislo chyby, ne? Podle toho by treba nekdo urcil problem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S3divak Vloženo 23. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2017 Kód chyby to nenapíše ...Je dost možné že to bude pochybný software,který mám k dispozici,nicméně tento software přečetl všechny jednotky,když jsem zkusil kompletní test.Nevim jestli není potřeba nové čerpadlo nějakým způsobem sparovat s jednotkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Březen 2017 Sdílet Vloženo 23. Březen 2017 Pořádná diagnostika, tady nikdo nemá křišťálovou kouli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S3divak Vloženo 23. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2017 Taky rada.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Březen 2017 Sdílet Vloženo 23. Březen 2017 A co sis myslel, že se při těch informacích, co jsi napsal, dozvíš? Bez výše uvedeného ti nejspíš nikdo nic relevantního neřekne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S3divak Vloženo 23. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2017 Čekal jsem,že se ozve někdo,kdo čerpadlo měnil a setkal se se stejným problémem... U cr není potřeba seřizovač predvstrik, tak mě to překvapuje, co může být za problém...čerpadlo se vymění s ním jsem vyměnil i rozvody, odvzdusnil přes diagnostiku,start na poprvé bez problémů a to šli dolů i vysokotlaké trubičky. Prostě nevím,tak to zkouším zde,prvně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Březen 2017 Sdílet Vloženo 23. Březen 2017 Ale jo, to je jistě správně, že to zkoušíš tady. Jenom je potřeba dodat maximum možných informací. Například teď píšeš, žes zároveň s čerpadlem měnil i rozvody. Co když je problém tam? To v prvním příspěvku nebylo. A pořádná diagnostika je u moderních aut/motorů základ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S3divak Vloženo 23. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2017 Tak já se polepsim :-) ale třeba to že se mění čerpadlo,které je poháněno rozvody asi značí nové rozvody,nebo alespoň řemen a napínak i když to už Teda rovnou komplet rozvody. Mimochodem problém vyresen,při manipulaci v prostoru motoru se tuklo do konektoru škrtící klapky,který byl od předchozího majitele polaman a zpevnen černou fasetkou, které jsem si fakt nevšiml i když na mě kouká jen co otevřu haupnu.Prisel jsem na to náhodou asi před hodinou,když jsem čekal na příchod kolegy s diagnostikou.Obesel jsem všechny konektory a tenhle mi zůstal v ruce.B-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S3divak Vloženo 23. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2017 A onen konektor měl taky na starost to,že mi auto po vypnutí motoru nějak divně chcipalo, což jsem taky zapomněl zmínit, ale i kdybych to zmínil, tak by to bylo k prdu, protože taková závada je opravdu na kristalovou kouli bez diagnostiky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Březen 2017 Sdílet Vloženo 23. Březen 2017 Nové čerpadlo v žádném případě automaticky neznamená nové rozvody. To jen pro upřesnění. Mimochodem, škrtící klapka u dieselů je (mimo jiné) využívána právě při vypnutí motoru - má zajistit takříkajíc "měkkčí" doběh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S3divak Vloženo 23. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2017 No a ten měkčí doběch se právě nekonal. Konektor povylezl a problém byl na světě :-) K těm rozvodum...asi to nebude nutné, ale v případě, že vám chčije nafta hřídelí právě do prostoru rozvodů a fajne vám žádoji řemen,tak to není od věci, to samé vnější řemen, ten byl jak žvýkačka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 24. Březen 2017 Sdílet Vloženo 24. Březen 2017 Dobre, ze se to vyresilo. Lepsi diagnostika by ti pravdepodobne rovnou vypsala ztratu komunikace se skrtici klapkou nebo neco podobneho. Jak psal Pawouk, je to fakt zaklad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S3divak Vloženo 24. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 24. Březen 2017 Je to tak.S pořádnou diagnostikou bych to vyřešil hned a nemusel zde otravovat:-) Ale i tak děkuji za zájem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.