Publikováno Březen 23, 20178 r Zdravím, nenašel jsem tu téma s touto problematikou,tak si ho dovolím založit. Po výměně čerpadla z důvodu úniku nafty od hřídele, mi na palubovce svítí kontrolka motoru a bliká zhaveni. Auto jede normálně ba i líp s novým čerpadlem.Zadny nouzový režim. Když jsem vůz napíchnul na diagnostiku, tak mi našla neznámý kód,který když smažu objeví se okamžitě znova.Kontrolka motoru zhasne,ale po ujetí pár km se opět rozsvítí. Před výměnou čerpadla jsem neměl nejmenší problém,krom toho úniku nafty. Auto má najeto 168tis.tankovana jen Verva.Zadny Chip,ale po srovnání s jiným vozem se stejnou motorizaci jede velice dobře, zřejmě dobře zajety. Neví někdo co s tím?Budu rád za každou indícii.
Březen 23, 20178 r Co to znamena neznamy kod? Prece to vypise alespon nejake cislo chyby, ne? Podle toho by treba nekdo urcil problem...
Březen 23, 20178 r Autor Kód chyby to nenapíše ...Je dost možné že to bude pochybný software,který mám k dispozici,nicméně tento software přečetl všechny jednotky,když jsem zkusil kompletní test.Nevim jestli není potřeba nové čerpadlo nějakým způsobem sparovat s jednotkou.
Březen 23, 20178 r A co sis myslel, že se při těch informacích, co jsi napsal, dozvíš? Bez výše uvedeného ti nejspíš nikdo nic relevantního neřekne...
Březen 23, 20178 r Autor Čekal jsem,že se ozve někdo,kdo čerpadlo měnil a setkal se se stejným problémem... U cr není potřeba seřizovač predvstrik, tak mě to překvapuje, co může být za problém...čerpadlo se vymění s ním jsem vyměnil i rozvody, odvzdusnil přes diagnostiku,start na poprvé bez problémů a to šli dolů i vysokotlaké trubičky. Prostě nevím,tak to zkouším zde,prvně...
Březen 23, 20178 r Ale jo, to je jistě správně, že to zkoušíš tady. Jenom je potřeba dodat maximum možných informací. Například teď píšeš, žes zároveň s čerpadlem měnil i rozvody. Co když je problém tam? To v prvním příspěvku nebylo. A pořádná diagnostika je u moderních aut/motorů základ.
Březen 23, 20178 r Autor Tak já se polepsim :-) ale třeba to že se mění čerpadlo,které je poháněno rozvody asi značí nové rozvody,nebo alespoň řemen a napínak i když to už Teda rovnou komplet rozvody. Mimochodem problém vyresen,při manipulaci v prostoru motoru se tuklo do konektoru škrtící klapky,který byl od předchozího majitele polaman a zpevnen černou fasetkou, které jsem si fakt nevšiml i když na mě kouká jen co otevřu haupnu.Prisel jsem na to náhodou asi před hodinou,když jsem čekal na příchod kolegy s diagnostikou.Obesel jsem všechny konektory a tenhle mi zůstal v ruce.B-)
Březen 23, 20178 r Autor A onen konektor měl taky na starost to,že mi auto po vypnutí motoru nějak divně chcipalo, což jsem taky zapomněl zmínit, ale i kdybych to zmínil, tak by to bylo k prdu, protože taková závada je opravdu na kristalovou kouli bez diagnostiky.
Březen 23, 20178 r Nové čerpadlo v žádném případě automaticky neznamená nové rozvody. To jen pro upřesnění. Mimochodem, škrtící klapka u dieselů je (mimo jiné) využívána právě při vypnutí motoru - má zajistit takříkajíc "měkkčí" doběh.
Březen 23, 20178 r Autor No a ten měkčí doběch se právě nekonal. Konektor povylezl a problém byl na světě :-) K těm rozvodum...asi to nebude nutné, ale v případě, že vám chčije nafta hřídelí právě do prostoru rozvodů a fajne vám žádoji řemen,tak to není od věci, to samé vnější řemen, ten byl jak žvýkačka.
Březen 24, 20178 r Dobre, ze se to vyresilo. Lepsi diagnostika by ti pravdepodobne rovnou vypsala ztratu komunikace se skrtici klapkou nebo neco podobneho. Jak psal Pawouk, je to fakt zaklad.
Březen 24, 20178 r Autor Je to tak.S pořádnou diagnostikou bych to vyřešil hned a nemusel zde otravovat:-) Ale i tak děkuji za zájem.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.