Přejít na obsah

S3divak

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

701 zobrazení profilu

Oznámení S3divak

Nováček

Nováček (1/14)

-2

Popularita

  1. Mě tento zvuk začal až po rozvodech,což nechápu.Motor 2.0 TDI 135kw CUNA najeto 190tis.
  2. Pravda,není to elektrická vodní pumpa.Je to jen vodní pumpa,která má v sobě relé a je poháněná rozvodovým řemenem.Nicmene tato pumpa je dle mého zdrojem zvuků,které se tu řeší.A to že redukuje průtok vody,díky regulacnimu šoupátku,aby se rychleji ohřál motor je taky jen můj dojem?Rád se nechám poučit :)
  3. Tento zvuk (škrundání,nebo taky zvuk žabičky :) ) dela El.vodni pumpa.Zvuk se utiší po zahřátí,neboť se pumpa otevře.V zavřeném stavu prostě tento zvuk někdy dělá.Já teď ve 180tis. měnil rozvody ve 2.0 TDI CUNA a i když jsem dal originál vodní pumpu,tak se tento zvuk objevil,před výměnou to bylo v pořádku.Pozor si dejte i na fridex,který má být u nových CR motoru G13(jak je psáno na nádržce) a to právě kvůli El.pumpě.Obsahuje více maziva,aby se mazal vyjížděcí mechanismus pumpy.Spousta mechaniku dává špatně fridex G12,takže na to taky pozor! Mimochodem el.pumpa slouží k tomu,aby se motor rychleji zahříval.Což má své výhody.
  4. 2.0 TDI 135kw CUNA najeto 180tis.Auto jsem před 3 tydny koupil, vyměnil olej 5w30(Liqui moly) A teď pozor,najel jsem 2tis. km a to z 90% dálničních průměrnou rychlostí 125km/h a dnes na dálnici oranžová kontrolka oleje.Na měrce bylo 5mm pod středem,dolil jsem ca.0,5L a měrka ukázala 2-3mm nad středem.Tj.ca.2L na 10tis.km ? Jako docela jsem to valil,ale i tak jsem zděšen.Predchozi majitel povidal,že doléval max 1l během 15tis.Tajze buď jezdil jak šnek,což se mi nezdá,nebo prostě kecal.
  5. Kdyby si raději poradil místo editu ?
  6. Zdravím, neporadí někdo kde by mohl být zakopaný pes.Vůz má najeto 170xxx a prostě netáhne,jedná se o vw Passat variant r.v.2008.Zatim jsem vyměnil jen vzduchový filtr,ale žádná změna.Mel jsem před tímto vozem Jettu se stejným motorem a ta jela jak z praku,dosáhnout rychlosti přes 200km/h nebyl problém,ale Passat stěží 165km/h.Pri jízdě do lehkého kopce 5 rychlost a nezrychluje,přitom ze spoda jede relativně dobře,přisuzoval jsem to váze vozu o proti Jette,ale v tom to nebude.Jinak Passat nemá nejmenší problém, studené starty bez rachtani,zvuk motoru klidný a kultivovaný.Nerad bych to dával do autorizaku,kde budou měnit všechno možné a já se nedoplatim :( Vůz byl na diagnostice a bez chyb. Mam připravené nové svíčky,ale nemyslím si že by to bylo svíčkámi. Má někdo podobnou zkušenost?
  7. Je to tak.S pořádnou diagnostikou bych to vyřešil hned a nemusel zde otravovat:-) Ale i tak děkuji za zájem.
  8. No a ten měkčí doběch se právě nekonal. Konektor povylezl a problém byl na světě :-) K těm rozvodum...asi to nebude nutné, ale v případě, že vám chčije nafta hřídelí právě do prostoru rozvodů a fajne vám žádoji řemen,tak to není od věci, to samé vnější řemen, ten byl jak žvýkačka.
  9. A onen konektor měl taky na starost to,že mi auto po vypnutí motoru nějak divně chcipalo, což jsem taky zapomněl zmínit, ale i kdybych to zmínil, tak by to bylo k prdu, protože taková závada je opravdu na kristalovou kouli bez diagnostiky.
  10. Tak já se polepsim :-) ale třeba to že se mění čerpadlo,které je poháněno rozvody asi značí nové rozvody,nebo alespoň řemen a napínak i když to už Teda rovnou komplet rozvody. Mimochodem problém vyresen,při manipulaci v prostoru motoru se tuklo do konektoru škrtící klapky,který byl od předchozího majitele polaman a zpevnen černou fasetkou, které jsem si fakt nevšiml i když na mě kouká jen co otevřu haupnu.Prisel jsem na to náhodou asi před hodinou,když jsem čekal na příchod kolegy s diagnostikou.Obesel jsem všechny konektory a tenhle mi zůstal v ruce.B-)
  11. Čekal jsem,že se ozve někdo,kdo čerpadlo měnil a setkal se se stejným problémem... U cr není potřeba seřizovač predvstrik, tak mě to překvapuje, co může být za problém...čerpadlo se vymění s ním jsem vyměnil i rozvody, odvzdusnil přes diagnostiku,start na poprvé bez problémů a to šli dolů i vysokotlaké trubičky. Prostě nevím,tak to zkouším zde,prvně...
  12. Kód chyby to nenapíše ...Je dost možné že to bude pochybný software,který mám k dispozici,nicméně tento software přečetl všechny jednotky,když jsem zkusil kompletní test.Nevim jestli není potřeba nové čerpadlo nějakým způsobem sparovat s jednotkou.
  13. Zdravím, nenašel jsem tu téma s touto problematikou,tak si ho dovolím založit. Po výměně čerpadla z důvodu úniku nafty od hřídele, mi na palubovce svítí kontrolka motoru a bliká zhaveni. Auto jede normálně ba i líp s novým čerpadlem.Zadny nouzový režim. Když jsem vůz napíchnul na diagnostiku, tak mi našla neznámý kód,který když smažu objeví se okamžitě znova.Kontrolka motoru zhasne,ale po ujetí pár km se opět rozsvítí. Před výměnou čerpadla jsem neměl nejmenší problém,krom toho úniku nafty. Auto má najeto 168tis.tankovana jen Verva.Zadny Chip,ale po srovnání s jiným vozem se stejnou motorizaci jede velice dobře, zřejmě dobře zajety. Neví někdo co s tím?Budu rád za každou indícii.
×
×
  • Vytvořit nový...