Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

ahoj prosím vás mam škodu feliciu 1,3mpi  a prehrieva sa mi motor voda mi vrie už pri nejakých 90 stupnoch a ventilator sa mi nespusta pritom je plne funkčný.....ďakujem za odpoved

Ja som síce slabý mechanik , ale ako prvé ma napadlo - je to správne odvzdušnené? Nemenila sa kvapalina, prípadne nejaký diel chladenia a nedošlo k poklesu kvapaliny? (Nemyslím len v nádržke,tak sa to môže zdať OK) Potom snáď už len termostat nefunguje ako by mal. Na Felícii ľahká výmena aj doma. Prípadne vodná pumpa už neprehána dosť vody. Neviem ako to overiť.

Upraveno od TTRapid

  • Autor

termostat som menil nedávno  robí mi to už asi 3 dni stál som v zapche a teplota sa blizila k 110 a ventilator  sa ani nezapol

 

Vôbec by som sa nečudoval keby bol už zlý. Mne keď odišiel ten od výroby tak som ho menil do pol roka 3 krát.

 Prvý bol po mesiaci v háji, tuším tam praskol jeden ten plast, len už neviem ako sa to prejavovalo, druhý dosť prepúšťal (dlho sa zohrievalo auto) a až tretí zasa ako tak fungoval ( aj keď na nižších teplotách trochu ako originál). Druhovýroba je slabota. Ale 110 je pri Felícii normálne, je tam zvýšený tlak a tak by sa voda variť ešte nemala. Tesní všetko ako má? A po toľkých rokoch možno je aj chladič zanesený, takže jeho chladiaci výkon poklesol. Ale aj tak by som to pozrel či to nie je zavzdušnené,to tam robilo najviac problémy, po každej oprave som s tým bojoval.

  • 2 týdny později...

Na tomto fóre je na túto tému dosť popísané -treba dohľadať....

v zásade .... 1. termostat - nie každý nový kus je dobrý...ale mal by byť

                          2. víčko na vyrovnávacej nárdržke musí byť  OK ! - čo býva často problém -

                               prejavuje sa to vysokou teplotou/ ako u teba / ja som kúpil asi 3 a na koniec som použil z favorita

                          3. ak predošlé body sú 100% ok , čo býva závadou v 95% - nastupuje tvrdý folklór - tesnenie pod hlavou válcov alebo prasknutá hlava

tam sa sleduje , či nieje sledovateľný únik do oleja/ voda-vizuálna kontrola/ alebo do vody / výfukové plyny- meracia sada/

najskôr teda preveriť 1. a 2. bod ! najčastejšie !!!!!

potom treba skontrolovať, prečo ti nezopol ventilátor na chladiči...pridretý motor - zopol, ale neroztočilo- bacha na to - vie to vymlátiť batériu

teplotný spínač nezopol - aj to sa stáva....

viac ma teraz nenapadá......

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.