Na tomto fóre je na túto tému dosť popísané -treba dohľadať....
v zásade .... 1. termostat - nie každý nový kus je dobrý...ale mal by byť
2. víčko na vyrovnávacej nárdržke musí byť OK ! - čo býva často problém -
prejavuje sa to vysokou teplotou/ ako u teba / ja som kúpil asi 3 a na koniec som použil z favorita
3. ak predošlé body sú 100% ok , čo býva závadou v 95% - nastupuje tvrdý folklór - tesnenie pod hlavou válcov alebo prasknutá hlava
tam sa sleduje , či nieje sledovateľný únik do oleja/ voda-vizuálna kontrola/ alebo do vody / výfukové plyny- meracia sada/
najskôr teda preveriť 1. a 2. bod ! najčastejšie !!!!!
potom treba skontrolovať, prečo ti nezopol ventilátor na chladiči...pridretý motor - zopol, ale neroztočilo- bacha na to - vie to vymlátiť batériu
teplotný spínač nezopol - aj to sa stáva....
viac ma teraz nenapadá......