michal2009 Vloženo 20. Únor 2014 Sdílet Vloženo 20. Únor 2014 Tak ti preju pevny nervy a at jde prace od ruky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karelj Vloženo 2. Březen 2014 Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 Po skusenostiach ked som vyskusal nove Bilstein a Sachs tak kto chce pohodlnu jazdu tak Sachs a kto to chce mat tuhsie tak Bilstein.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 4. Březen 2014 Sdílet Vloženo 4. Březen 2014 (editace) za me osobne tlumice http://kayaba-tlumice.cz/ Editováno: 5. Březen 2014, autor: JanSuperb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 5. Březen 2014 Sdílet Vloženo 5. Březen 2014 Sice ten odkaz nefunguje, ale za mě osobně Kayaba nebrat, měl jsem je na bavoráku a už hned po výměně žádný rozdíl (staré byly KO) Jsou sice levné, ale oproti třeba TOP Bilstein zase až ne o tolik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 5. Březen 2014 Sdílet Vloženo 5. Březen 2014 tak i bilstein jsou paradni ale bohuzel ja osobne je nikdy nemel pouze jsem je montoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Márty'SP Vloženo 5. Březen 2014 Sdílet Vloženo 5. Březen 2014 Já teď měnil za Bilstein a jsem spokojenej :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tim 35 Vloženo 6. Březen 2014 Sdílet Vloženo 6. Březen 2014 (editace) Tak Bilsteini jsou už na předku namontovaní,nic složitého dá se to udělat před panelákem za hodinu strana v pohodě.Vyměnil jsem tlumiče, dorazy ,krytky a ložiska(horní lůžka).Jeden tlumič vykazoval v testu 46Procent ostatní 3 75-78proc.Po demont ten nemocní sel tahat lehce rukou tam a zpet po 192 000km.Postupoval jsem podle dil. př. ,takže demont dvou zátek nad tlumičem,povoleni dvou matic m8(horní lůžko),povoleni kola,povoleni m12 konec tlumiče dolní,demont dlouheho spojovaciho sroubu těch dvou horních ramen m10xasi 100.Odstrojení tlumiče a nastrojení nového za pomocí stahováku a vše zpět.Náklady Sebo 3500+410 stahovák.Náklady Bílý a syn brno Bohunice asi 9-10tis stejní rozsah dílů jen tlumiče SACHS a geometrie,která neni potřeba,po tomhle následovalo jasné rozhodnutí.Ted sháním horní víčka do motorového prostoru na zadělání tech děr po m8 ,ty staré jsou ko.Nevíte někdo číslo dílu?Dík Editováno: 6. Březen 2014, autor: tim 35 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mrkvo Vloženo 15. Duben 2015 Sdílet Vloženo 15. Duben 2015 (editace) Chlapi, řešim taky tlumiče. Ale co je pro mě záhada, tak - jaký je rozdíl mezi Sachs a tím, když si koupím originál od Škodovky. Vyrábí si to Škodovka sama, či je originál Sachs? A pokud je originál Sachs, je nějaký rozdíl mezi kusem ze Škodovky a kusem z jiného shopu? Nedá mi to spát. :kol-60: Editováno: 15. Duben 2015, autor: mrkvo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 15. Duben 2015 Sdílet Vloženo 15. Duben 2015 Nemusí se to lišit pouze štítkama. Originál prochází přísnější kontrolou a částečně (mnohdy) důkladnější výrobou a jsou kladeny větší požadavky, co se týká kvality. Pokud je originální díl špatný a byl již namontován do vozu, má za to výrobce neuvěřitelně vysoké penále až do miliónů EUR-a to stačí pouze jeden jediný díl. Toto v případě druhovýroby nehrozí (tam se to řeší obyčejnou reklamací). Škodovka ma na to nějaké svoje ISO, které musí výrobce dodržet. Tak trochu do toho vidím, resp. vozíme z jedné továrny originální i neoriginální stejné díly. Dokonce i dopravce musí splňovat ISO, pokud vozí origo díly. Proto je originál samozřejmě dražší, než druhovýroba Jakmile Sachs prodává díl jako druhovýrobu, nemusí být ISO dle Škodovky dodrženo, tudíž není tento díl schálen výrobcem a nebere se jako originál. Nesmí být též montován v origo servisu, protože nemá ISO škodovky Je ale fakt, že mnohdy se díly neliší vůbec, resp.pouze štítkama,typický příklad jsou např.autobaterie, stěrače nebo třeba i turbodmychadla (pro zajímavost: Mercedes má na originálních dílech přirážku až 300%) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mrkvo Vloženo 15. Duben 2015 Sdílet Vloženo 15. Duben 2015 Rozumím. Pro můj Superb 1.9 96kW AWX, ke dni 15.4.2015, nabídka origo dílů: přední tlumič skladová obj .................................. 2546,- kspřední tlumič denní obj (24hod) .......................... 2849,- ks A z shopu Autodíly Cardo: Tlumič pérování SACHS 557 837 - AUDI, ŠKODA, VW ....... 1 162 Kč,- ks Tak co s tím. Co s tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mrkvo Vloženo 15. Duben 2015 Sdílet Vloženo 15. Duben 2015 Řešim asi kraviny ale prostě chci vědět jak to funguje. Zajímavé, co mi tvrdil jeden nejmenovaný prodejce: "Výrobce Sachs dodává přímo automobilkám do prvovýroby (= nejkvalitnější).Automobilka nemá svou vlastní výrobu a používá díly od výrobců kterénásledně zabalí do jiného obalu." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 Je to trochu jinak, však sjem popsal výše Pokud chceš mít jistotu, dej origo. Vydrží min 200tis v běžném provozu Pokud dáš druhovýrobu, vydrží 0-200tis km (může se kdykoli vyjebat) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mrkvo Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 Super, moc děkuji za osvětlení situace. Tohle se člověk jentak nedozví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Meggy Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 v tomto případě je originál horší kvalita než zmiňovaný Sachs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mrkvo Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 Z čeho vycházíš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Meggy Vloženo 17. Duben 2015 Sdílet Vloženo 17. Duben 2015 z toho že se v tom cca 20 let pohybuju premiové kvality různých značek se montují pouze na dražší vozy, např. Brembo brzdy nenajdeš třeba na Octávce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 17. Duben 2015 Sdílet Vloženo 17. Duben 2015 (editace) v tomto případě je originál horší kvalita než zmiňovaný Sachs : nesmysl Co je podle tebe prémiová kvalita tlumičů na Superba a kdo vyrábí originál? Editováno: 17. Duben 2015, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Meggy Vloženo 18. Duben 2015 Sdílet Vloženo 18. Duben 2015 No mysli si co chceš Do SUPa montují Kayaby, Monroe a někdy Sachse...viděl jsem už i jiné značky. Myslíš že když poslední roky se vše zlevňuje vš.nových aut, že kvalita zůstavá stejná ? To asi ne viď. Šetří se všude tzn. i na dílech. Musí samo splňovat veškeré podmínky zadané výrobcem auta, ale tyto hranice se pořád posouvají a vybírá se nejlevnější varianta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 18. Duben 2015 Sdílet Vloženo 18. Duben 2015 (editace) O zlevňování a kvalitě máš pravdu Ale nemluvíme od o posledních letech, ale o Superbech I Všechny SI měly prostě Sachs. A ani teď do SII a SIII nemontovali Kayaba nebo Monroe. A ani Oktávky to nemají.... Editováno: 18. Duben 2015, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Meggy Vloženo 19. Duben 2015 Sdílet Vloženo 19. Duben 2015 (editace) Většina koncernových aut a hlavně škodovky jedou už několik let na Kayabech. To samo není špatná značka, řekl bych stejná kvalita jako Sachs a určitě rozšířenější. Je prostě dělit díly na kvalitní a ty ostatní a ne na originál zabalené, že vydrží víc, to je totiž naprostý nesmysl. Editováno: 19. Duben 2015, autor: Meggy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZdeněkTr Vloženo 18. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2015 (editace) zdravím dva dny už zkoumám tlumiče na SUP1 a víc a víc se zamotávám :-) kapalivnové tlumiče už se uř asi nedělají co? :-) CHtěl bych SACHS ale vůbec nevím jestli se vyrábí plynový nebo plyno-kapalinový , nebo oba? Tlumič pérování SACHS 557 837 - plynokapalinový - pro rozkliknutí - dobíjený plynem na polských stránkách se tvrdí že je plynový a nikde nemůžu najít popis přimo od vyrobce :-( můžete mi někdo prosím poradit jak to je ? :-) už jsem něco našel https://webcat.zf.com/index.asp?SPR=4 290 186 Fitting Position : Front Axle for vehicles with off-road suspension Top pin, Bottom Fork Gas Pressure Twin-Tube to je pro upravu SCOUT ? 557 837 Fitting Position : Front Axle for vehicles with standard chassis Top pin, Bottom Fork Gas Pressure Twin-Tube accessories list: 900 075, 900 075 a jeste jednou 557 837 Fitting Position : Front Axle for vehicles with sports suspension Top pin, Bottom Fork Gas Pressure Twin-Tube accessories list: 900 075, 900 075 Editováno: 18. Listopad 2015, autor: ZdeněkTr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 18. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2015 Příliš moc si to komplikuješ. Nezkoumej, jestli je kapalinový, vzduchový, nebo plynokapalinový a kup prostě dobrou značku, pokud chceš mít jistotu. Běžný řidič stejně pozná prd, co tam je, v čem se druhy tlumičů liší a životnost de facto stejná. Pokud chceš mít naprostou jistotu, zajeď do škodovky, nech si udělat šekovou knížku a ev. počkej si na akci (nedávno byla akce na výfuky a brzdy, tak myslím, že tlumiče budou někdy taky) Nehledej bůhví kde (Alegro,Ebay, apod), kup to normálně v krámě v Čechách, bude to lehce dražší, ale sáhneš si na ně, rozbalíš a víš, co kupuješ. Spíš sežeň známého, co má slevu v třeba Kelly, Elit,OB, Hanza apod. Pozor na atrapy alá Alegro,Aukro, atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZdeněkTr Vloženo 18. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2015 (editace) :-) jen se proste divím těm rozdílům v ceně na netu je od 478,- do 2900,- u Elit , kamarád rikal ze Sachs z Polska jsou špatně , pořad se bavím o Sachs 557 837 Proste mi prijde zbytečně dát za stejný tlumič místo 500,- 3000,- tak zjišťuji jestli ma někdo spatnou zkušenost se Sachs z Polska :-) na druhou stranu to muže kdokoliv koupavat v Polsku a prodávat jinde :-) Editováno: 19. Listopad 2015, autor: ZdeněkTr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Meggy Vloženo 19. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2015 je rozdíl dílů z PL a od rozumného importera v ČR, v PL máš celkem velkou šanci narazit na fake 557 837 stojí 1460,- (koupeno od Elitu) a na 99% každej kdo to má výrazně levněji to má z PL nebo nějakým způsobem vojebal stát na dani...takových firem je u nás dost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZdeněkTr Vloženo 19. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2015 OK :-) diky , jako normální člověk :-) je u Elit nastaveno prodejní cena 2900,- , viděl jsem přímo na internetu , tak pak se každej mechanik diví ze to člověk schánim kde se dá , kdyz to ma prodat za 2900,- , to mi prijde jako dost velká marže :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.