Publikováno Červenec 3, 20178 r Ahoj všem, prosím Vás o radu. Na svojí dvojkovy oktávce (1.9tdi, ESP) jsem dával nový zadní desky a kotouče a teď po zhruba měsíci i oba třmeny. Při výměně třmenu byly zaškrcený hadice (rok starý na celém autě) nevyteklo nic, po složení klasicky odvzdušněný jako na starých autech - všechny 4 kola pro jistotu. Třmeny se krásně zalily, odvzdušnění bez bublin. Ale po nastartovaní je pedál měkej a propadne se tak o 5cm víc, než normálně - opravdu dlouhý nepříjemný krok. Potom to normálně brzdí, ale působí to jako klasicky zavzdušněný brzdy. Tak dnes jsem odvzdušnil znova, předky i Vagem, a potom ještě znovu zadky. Dohromady 2l kapaliny a je to jen o chlup lepši. Všechny spoje jsou těsné, kapalina v nádobce nemizí, ani nepřibývá. Nesetkal se někdo s tímto problém, případně nějaký nápad? Předem díky
Červenec 5, 20178 r Také bych se přikláněl k nějakému problému s nastavováním vůle. Zkus zatáhnout ruční brzdu a pak zabrzdit. První šlápnutí by mělo mít dlouhý krok, tím se vystrčí pístky a další šlápnutí už by mělo být krátké.
Červenec 5, 20178 r Projeď auto a udělej ty zadky znovu třeba ještě 2-3krát. Někdy je to vopruz. Posledně sem to dělal 5krát. Bublina žádná a když sem to projel a znovu odvzdušňoval, tak tam ještě byly. Na popátý to začalo brzdit jak má. Neměl sem zrovna odsávačku tak pěkně postaru 2krát sem si pomohl s nastartovaným motorem
Červenec 18, 20178 r Autor Všem díky za rady. Několikrát znovu odvzdušňeno, jak vagem, tak klasický, i s motorem i bez. Prolito 3.5l kapaliny. Nikdy jsem se s ničím takovým nesetkal. Pomohloaž vysátí a naplnění tlakem v opravnách Škoda.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.