Mil-house Vloženo 3. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2017 Ahoj všem, prosím Vás o radu. Na svojí dvojkovy oktávce (1.9tdi, ESP) jsem dával nový zadní desky a kotouče a teď po zhruba měsíci i oba třmeny. Při výměně třmenu byly zaškrcený hadice (rok starý na celém autě) nevyteklo nic, po složení klasicky odvzdušněný jako na starých autech - všechny 4 kola pro jistotu. Třmeny se krásně zalily, odvzdušnění bez bublin. Ale po nastartovaní je pedál měkej a propadne se tak o 5cm víc, než normálně - opravdu dlouhý nepříjemný krok. Potom to normálně brzdí, ale působí to jako klasicky zavzdušněný brzdy. Tak dnes jsem odvzdušnil znova, předky i Vagem, a potom ještě znovu zadky. Dohromady 2l kapaliny a je to jen o chlup lepši. Všechny spoje jsou těsné, kapalina v nádobce nemizí, ani nepřibývá. Nesetkal se někdo s tímto problém, případně nějaký nápad? Předem díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kelim Vloženo 5. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2017 To ti asi nechodí štelování destiček na tech třmenech . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 5. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2017 Také bych se přikláněl k nějakému problému s nastavováním vůle. Zkus zatáhnout ruční brzdu a pak zabrzdit. První šlápnutí by mělo mít dlouhý krok, tím se vystrčí pístky a další šlápnutí už by mělo být krátké. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 5. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2017 Projeď auto a udělej ty zadky znovu třeba ještě 2-3krát. Někdy je to vopruz. Posledně sem to dělal 5krát. Bublina žádná a když sem to projel a znovu odvzdušňoval, tak tam ještě byly. Na popátý to začalo brzdit jak má. Neměl sem zrovna odsávačku tak pěkně postaru 2krát sem si pomohl s nastartovaným motorem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mil-house Vloženo 18. Červenec 2017 Autor Sdílet Vloženo 18. Červenec 2017 Všem díky za rady. Několikrát znovu odvzdušňeno, jak vagem, tak klasický, i s motorem i bez. Prolito 3.5l kapaliny. Nikdy jsem se s ničím takovým nesetkal. Pomohloaž vysátí a naplnění tlakem v opravnách Škoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.